Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Smokkefrie barn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-12, 08:47   #41
Rune Brown
Aktiv
 
Rune Brown sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 233
Rune Brown er litt kul
Standard

Sv: Smokkefrie barn

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Du skjønner ikke selv at du og din samboer, er særdeles dårlig egnet til å lage statistikk eller? At dere sannsynligvis ikke evner å være objektive i vurderingene?

Lage statistikk?!
Det er basert på personlige erfaringer.

Det er samme regla i så ufattelig mange innlegg her på FP. Kvinner er kvinner (og ja, jeg regner med at det er flest av dere her inne), når det kommer til å tolke en uttalelse ihjel.
Ofte er det på grensa til personforfølgelse, istedet for å si sin mening, og legge ballen død før det blir personangrep.

Hvis det ikke skal være åpent for å si sin mening om en ting uten å få pepper for det (og da mener jeg selvfølgelig at det skal være lov å være uenig), er jo hele poenget med en sånn side borte.
Jeg har ikke vært her inne lenge, og veit ikke om jeg gidder å fortsette med det heller, da jeg syns det er MYE usakligheter, som ofte kan minne om diskusjonene under en sak i nettavisene.

Teskje: Hold dere til saken, og svar på det som det blir spurt om eller noe rundt det, eller gi beng i å svare i det hele tatt.

__________________
Signatur fjernet pga. brudd på signaturregler. Veronal, moderator
Rune Brown er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 08:48   #42
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.088
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smokkefrie barn

Ingen av mine har brukt smokk, ingen av dem gråter lett (bortsett fra tredjeklassingen, som har funnet sitt indre dramatalent) og de har stort sett sovet godt. Begge har lakenskrekk, men det har ikke noe med smokk å gjøre.
Ingen av dem har vært avhengig av tommel eller bamse, ei heller brukt meg særlig som smokkesubstitutt.
Begge min er veldig sterke motoriske og har godt språk. Det er nok fordi de ikke har brukt smokk. n=2.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 08:49   #43
Rune Brown
Aktiv
 
Rune Brown sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 233
Rune Brown er litt kul
Standard

Sv: Smokkefrie barn

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg tror ikke det er noen sammenheng. Min første brukte smokk, nr 2 ikke. Nr 1 sov hele natta mye tidligere enn lillebroren, som i stedet for smokk var avhengig av pupp. Begge er trygge unger, og ganske vanlig utadvendte.

Takk for konstruktivt svar, i motsetning til mange andre her. Det var det jeg var ute etter.

__________________
Signatur fjernet pga. brudd på signaturregler. Veronal, moderator
Rune Brown er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 08:49   #44
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.686
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smokkefrie barn

Opprinnelig lagt inn av Rune Brown, her.

Lage statistikk?!
Det er basert på personlige erfaringer.

Faktaopplysninger er ikke basert på personlige erfaringer. Erfaringer er basert på erfaringer, fakta er basert på forskning.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 08:50   #45
Rune Brown
Aktiv
 
Rune Brown sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 233
Rune Brown er litt kul
Standard

Sv: Smokkefrie barn

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Faktaopplysninger er ikke basert på personlige erfaringer. Erfaringer er basert på erfaringer, fakta er basert på forskning.

Når jeg har jobbet i barnehage åtte år, og ser at den tendensen er ÅPENBAR, så tolker jeg det som fakta, ikke et slumptilfelle.

__________________
Signatur fjernet pga. brudd på signaturregler. Veronal, moderator
Rune Brown er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 08:54   #46
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.070
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smokkefrie barn

To med smokk. Trygge, sosiale barn. Sovnet av seg selv, sovet natta gjennom fra de var helt ferske, aldri tull ved legging. Jeg velger å tro at det er fantastiske foreldre som er bakgrunnen for resultatet

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 08:55   #47
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.088
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smokkefrie barn

Opprinnelig lagt inn av Rune Brown, her.

Teskje: Hold dere til saken, og svar på det som det blir spurt om eller noe rundt det, eller gi beng i å svare i det hele tatt.

Du har vært her inne en stund, har du ikke?
Har du lest andre diskusjoner enn dine egne? Dette er et diskusjonsforum, vet du.
Dette forumet har en høy andel medlemmer med høy og lang utdannelse, opptil flere forsker på et og annet og det medfører at dette forumet generelt sett nok er mer kritiske til påstander om sammenhenger enn et hvilket som helst annet "mamma-forum". Og det er bare fint, om du spør meg.
Jeg har vært her siden starten, og jeg tror aldri jeg har sett en tråd som ikke har utartet i en eller annen retning. Det er sånn som skjer, både på nett og IRL, og det å prøve å styre diskusjonen dit det selv passer trådstarter? En uting, som for øvrig aldri lykkes. Bortsett fra på Krise og sorg-underforumet, kanskje.

Å kjefte løs på kvinner er verst til hva har du, gjør ikke akkurat diskusjonen bedre - ei heller til din fordel. Og å påstå at det er personforfølgelse? Neppe. Det handler mer om at her inne er det større krav til å stå for det man skriver, og man gyver mer enn gjerne løs på sak. Dersom noen gyver løs på personer, så får de høre det. Enten det nå er en moderator eller forumselvjustisen som tar den.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 08:57   #48
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.081
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Smokkefrie barn

Det Ru sa.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 09:01   #49
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.686
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smokkefrie barn

Opprinnelig lagt inn av Rune Brown, her.

Når jeg har jobbet i barnehage åtte år, og ser at den tendensen er ÅPENBAR, så tolker jeg det som fakta, ikke et slumptilfelle.

Og det er vel nettopp da jeg prøver å si at du ikke evner å være objektiv nok til å faktisk vite hva du snakker om. Dette blir det samme som at det for meg er helt åpenbart at samsoving gir tryggere barn med færre søvnproblemer. For det har jeg erfart. Heldigvis klarer jeg å se selv at jeg ikke kan kalle mine erfaringer fakta.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 09:01   #50
Rune Brown
Aktiv
 
Rune Brown sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 233
Rune Brown er litt kul
Standard

Sv: Smokkefrie barn

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Du har vært her inne en stund, har du ikke?
Har du lest andre diskusjoner enn dine egne? Dette er et diskusjonsforum, vet du.
Dette forumet har en høy andel medlemmer med høy og lang utdannelse, opptil flere forsker på et og annet og det medfører at dette forumet generelt sett nok er mer kritiske til påstander om sammenhenger enn et hvilket som helst annet "mamma-forum". Og det er bare fint, om du spør meg.
Jeg har vært her siden starten, og jeg tror aldri jeg har sett en tråd som ikke har utartet i en eller annen retning. Det er sånn som skjer, både på nett og IRL, og det å prøve å styre diskusjonen dit det selv passer trådstarter? En uting, som for øvrig aldri lykkes. Bortsett fra på Krise og sorg-underforumet, kanskje.

Å kjefte løs på kvinner er verst til hva har du, gjør ikke akkurat diskusjonen bedre - ei heller til din fordel. Og å påstå at det er personforfølgelse? Neppe. Det handler mer om at her inne er det større krav til å stå for det man skriver, og man gyver mer enn gjerne løs på sak. Dersom noen gyver løs på personer, så får de høre det. Enten det nå er en moderator eller forumselvjustisen som tar den.


Ok, så skal jeg være mer kritisk og nøye før jeg starter en tråd i fremtiden.

__________________
Signatur fjernet pga. brudd på signaturregler. Veronal, moderator
Rune Brown er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 09:03   #51
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smokkefrie barn

Opprinnelig lagt inn av Rune Brown, her.

Lage statistikk?!


Teskje: Hold dere til saken, og svar på det som det blir spurt om eller noe rundt det, eller gi beng i å svare i det hele tatt.

Vet du, jeg skal virkelig ikke plage deg med svar i trådene dine, eller forøvrig. Ikke trenger jeg teskje forklaring heller. Men en på forum, som vet hva alle svar skal være og har egen forskning på hva som er rett og ikke har virkelig ikke skjønt hva forum er til for. Jeg svarte deg høflig på hovedinnlegg, og tilføyet at jeg synes fremstillingen var noe søkt, tror du vil få problemer om du ikke takler en slik tilbakemelding videre her inne.

Som sagt igjen, det blir vanskelig når du alt har bestemt deg for hva svaret skal være. Gråtende og utrygge barn kan være en utfordring, selvsagt, de trenge mest sannsynlig mer respons. Det er kanskje et sted å begynne.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 09:04   #52
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.088
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smokkefrie barn

Det holder nok i massevis om du trekker til deg til såre tærene og ikke løper ut fordi om du får litt motstand.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 09:07   #53
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smokkefrie barn

Opprinnelig lagt inn av Rune Brown, her.

Ok, så skal jeg være mer kritisk og nøye før jeg starter en tråd i fremtiden.

Det har aldri skadet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 09:38   #54
Rune Brown
Aktiv
 
Rune Brown sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 233
Rune Brown er litt kul
Standard

Sv: Smokkefrie barn

Beklager hvis jeg oppførte meg dårlig. Jeg har nå fått kaffen min, og lover å oppføre meg som folk heretter.

__________________
Signatur fjernet pga. brudd på signaturregler. Veronal, moderator
Rune Brown er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 09:45   #55
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Smokkefrie barn

Opprinnelig lagt inn av Rune Brown, her.

Beklager hvis jeg oppførte meg dårlig. Jeg har nå fått kaffen min, og lover å oppføre meg som folk heretter.

Så bra! Fint at du fortsatt vil være her.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 11:44   #56
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smokkefrie barn

Opprinnelig lagt inn av Rune Brown, her.

Når jeg har jobbet i barnehage åtte år, og ser at den tendensen er ÅPENBAR, så tolker jeg det som fakta, ikke et slumptilfelle.

Jeg ser at du har fått kaffe og alt, men jeg hang meg litt opp i denne.

Mener du her at du ser det som et faktum at barn som ikke bruker smokk er tryggere, mer utadvendte og sover bedre om natta? Eller har jeg misset noe?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 11:55   #57
Rune Brown
Aktiv
 
Rune Brown sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 233
Rune Brown er litt kul
Standard

Sv: Smokkefrie barn

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg ser at du har fått kaffe og alt, men jeg hang meg litt opp i denne.

Mener du her at du ser det som et faktum at barn som ikke bruker smokk er tryggere, mer utadvendte og sover bedre om natta? Eller har jeg misset noe?

Ordla meg nok vel skråsikkert. Jeg mener at jeg har opplevd det som en gjenganger ja, at de barna som aldri har brukt smokk veldig mye oftere er de som er lettest på tilvenninger osv.
Det høres kanskje sært og veldig konkret ut, men det er sånn jeg opplever det..

__________________
Signatur fjernet pga. brudd på signaturregler. Veronal, moderator
Rune Brown er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 12:01   #58
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Smokkefrie barn

Jeg har en sønn som ikke ville ha smokk. Tilvenning i barnehagen har vært et mareritt, hver gang. Og med hver gang mener jeg at det er vanskelig etter ferier også. Og legging er et tema jeg ikke orker å tenke på en gang. Det går greit nå, men de første par årene var slitsomme.

Jeg vet ikke om jeg vil si at han er utrygg. Han er veldig trygg hjemme og i kjente omgivelser, men er tilbakeholdende og skeptisk til (de fleste) nye mennesker.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 12:03   #59
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Smokkefrie barn

Opprinnelig lagt inn av Rune Brown, her.

Ordla meg nok vel skråsikkert. Jeg mener at jeg har opplevd det som en gjenganger ja, at de barna som aldri har brukt smokk veldig mye oftere er de som er lettest på tilvenninger osv.
Det høres kanskje sært og veldig konkret ut, men det er sånn jeg opplever det..

Det som er litt skummelt med slike bastande meninger, er at det kan påvirke din måte å møte barn som kommer på tilvenning i barnehagen (og evt. i andre situasjoner, selvfølgelig).
Hvis du er skråsikker på at barn som bruker smokk er usikre, utrygge, vanskelige å integrere i barnehagen og gråter mye, så er det ikke usannsynlig at det påvirker deg på jobb. Og i verste fall er det du og dine forventninger som gjør at barnet føler seg utrygt og gråter mye.

Det er jo sikkert ikke hyggelig å høre, men fordommer er farlige og mektige. Jeg hadde ikke giddet å skrive dette hadde du ikke vært så bastant altså.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 12:11   #60
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.899
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Smokkefrie barn

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Det som er litt skummelt med slike bastande meninger, er at det kan påvirke din måte å møte barn som kommer på tilvenning i barnehagen (og evt. i andre situasjoner, selvfølgelig).
Hvis du er skråsikker på at barn som bruker smokk er usikre, utrygge, vanskelige å integrere i barnehagen og gråter mye, så er det ikke usannsynlig at det påvirker deg på jobb. Og i verste fall er det du og dine forventninger som gjør at barnet føler seg utrygt og gråter mye.

Det er jo sikkert ikke hyggelig å høre, men fordommer er farlige og mektige. Jeg hadde ikke giddet å skrive dette hadde du ikke vært så bastant altså.

Enig med Appelsin, jeg synes du er fryktelig bastant i det du skriver Rune Brown. Jg har som sagt ikke den oppfatningen du har i det hele tatt

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no