|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Så dere Skavlan nå?Jeg så også dette programmet, og jeg syns at her ligger ansvaret på Skavland og produksjonsteamet. Det er disse som setter agendaen, det er disse som burde ha tenkt gjennom at her kan det bli diskusjon, og evt satt av tid til å la "motpartene" svare for seg.
![]() |
#43 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Så dere Skavlan nå?Helt enig med deg Inagh. Denne vokalisten virket overumplet og var slett ikke forberedt på å skulle forsvare sin tro. Dawson trodde på sin side at det skulle bli mere tid til debatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Så dere Skavlan nå?Har omsider sett innslaget. Skavlan la jo opp til religiøs debatt før Dawkins ble hentet inn på scenen, og jeg sitter faktisk igjen med inntrykket av at Dawkins både modererte seg, oppførte seg både vennlig og respektfullt uten å jatte med noen. At Flowers blir personlig fornærmet av at en respektert og dekorert vitenskapsmann som virkelig har gjort grundige undersøkelser på forhånd (uansett hva Flowers måtte mene) påpeker at boken og troen han lever etter ikke er genuin, og at mannen som skrev dem er en dømt sjarlatan, synes jeg er... tja, en uhensiktsmessig reaksjon. Jeg har generelt lite til overs for mennesker som blir fornærmet og støtt av vitenskap og godt dokumentert faktakunnskap.
![]() |
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Så dere Skavlan nå?
![]() |
|
|