Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

[avsporing] Strømpebuksenødskrik

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-12, 08:28   #41
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: [avsporing] Strømpebuksenødskrik

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg kjøper strømpebukser på www.welovecolors.com. 1X-størrelsen deres er romslig til meg som bruker str. 50 i bukser, og kjempelang i livet. Det er mikrofiberstrømpebukser, kjempemyke og gode. Og i femti forskjellige farger! Det er disse jeg bruker.

De har også "normalstørrelser" som er ekstra lange i beina. Og i striper, zebramønster, nettingstrømpebukser osv.

TAKK FOR LINKEN!
Jeg er sååå lei svarte, grå og hvite tights!

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 08:29   #42
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg søkte Decoy fordi jeg har god erfaring med det til barn, og MP, de siste finnes vel også til voksen. Men har var det godt utvalg og gode tilbud. Jeg liker dyre strømpebukser, og SiSi som jeg kjøper på supern'n i Italia. De må bare kjøpes store nok.

http://www.smartgirl.no/brands/oroblu/stroempebukser

Gammel 03-09-12, 08:50   #43
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøper de største nylonstrømpebuksene jeg finner. Jeg er en 40/42 normalt sett, men kjøper helst 46/48 (tror jeg det er) i Pierre Robert sine strømpebukser.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 08:53   #44
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Følger med her. I klær bruker jeg alt fra 44 til 48 men strømpebukser kan jeg ikke ha mindre enn 48/50: De blir for korte i skrittet enda jeg har korte bein osv, bruker vel opp lengda i bredden. Har enda ikke funnet strømpebukser som både er gode på og som tåler litt bruk/noen vask før de blir nuppete,hullete osv.

Gammel 03-09-12, 08:56   #45
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg var gravid og ikke fant strømpebukser som passet overhode, brukte jeg tykke stay ups. Jeg har et par Wolford og et par fra Dior i 50 denier. De kostet skjorta og buksa (300 kroner pr. par, eller noe slikt), men jeg vekslet mellom de to parene hver dag hele vinteren gjennom det året jeg var gravid, og bruker dem fortsatt med jevne mellomrom. De er fortsatt like fine, ti år etter.

På ekstra kalde dager brukte jeg ullshorts/ulltruse i kombinasjon med stay ups og var varm som bare det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 08:57   #46
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker strømpebukser med skikkelig høyt liv. De fører dem bla. på strømpegalleriet i Bergen. De site jeg skaffet meg derfra var fra Calvin Klein og de har liv til oppunder puppene og er ikke sånn "besvimelsens rand"-trange. Bare litt bulke-utglattende.

Gammel 03-09-12, 08:57   #47
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stay ups-løsningen fungerer dog bare med halvlange eller lange skjørt. For skjørt som stopper midt på låret, ser det ikke videre smart ut …

Gammel 03-09-12, 09:26   #48
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg kjøper strømpebukser på www.welovecolors.com. 1X-størrelsen deres er romslig til meg som bruker str. 50 i bukser, og kjempelang i livet. Det er mikrofiberstrømpebukser, kjempemyke og gode. Og i femti forskjellige farger! Det er disse jeg bruker.

De har også "normalstørrelser" som er ekstra lange i beina. Og i striper, zebramønster, nettingstrømpebukser osv.

Takk for link! Men jeg skjønte ikke størrelsesystemet.

Gammel 03-09-12, 10:31   #49
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Størrelsen avhenger av både høyde og vekt. Hvis du er mellom 150 og 165 cm og veier under 100 kilo, bruker du str. A/B. C/D er for mellom 165 og 180 cm og mellom 95 og 125 kilo. Jeg bruker C/D og de er altså gode og lange i livet, og myke og tøyelige uten å skli ned (i hvert fall på min kropp).

Merk at dette er "Plus sized tights", så finnes det andre størrelser for lettvektere med både normal og ekstra lang lengde i beina.

Gammel 03-09-12, 11:26   #50
Slettet bruker
Passiv

Standard

Stay ups er ikke noe for oss med myke lår.

Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 11:29   #51
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Stay ups er ikke noe for oss med myke lår.

Mine er ikke akkurat støpt i stål de heller, altså.

Gammel 03-09-12, 12:23   #52
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Har prøvd stay-ups en gang, og de 'staya' ikke 'uppe' for å si det sånn. Så fælt ut, kjentes fælt ut, og funket bare ikke.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.