|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [avsporing] Strømpebuksenødskrik
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [avsporing] StrømpebuksenødskrikJeg søkte Decoy fordi jeg har god erfaring med det til barn, og MP, de siste finnes vel også til voksen. Men har var det godt utvalg og gode tilbud. Jeg liker dyre strømpebukser, og SiSi som jeg kjøper på supern'n i Italia. De må bare kjøpes store nok.
![]() |
#43 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: [avsporing] StrømpebuksenødskrikJeg kjøper de største nylonstrømpebuksene jeg finner. Jeg er en 40/42 normalt sett, men kjøper helst 46/48 (tror jeg det er) i Pierre Robert sine strømpebukser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: [avsporing] StrømpebuksenødskrikFølger med her. I klær bruker jeg alt fra 44 til 48 men strømpebukser kan jeg ikke ha mindre enn 48/50: De blir for korte i skrittet enda jeg har korte bein osv, bruker vel opp lengda i bredden. Har enda ikke funnet strømpebukser som både er gode på og som tåler litt bruk/noen vask før de blir nuppete,hullete osv.
![]() |
#45 |
Bedreviter
|
![]() Sv: [avsporing] StrømpebuksenødskrikDa jeg var gravid og ikke fant strømpebukser som passet overhode, brukte jeg tykke stay ups. Jeg har et par Wolford og et par fra Dior i 50 denier. De kostet skjorta og buksa (300 kroner pr. par, eller noe slikt), men jeg vekslet mellom de to parene hver dag hele vinteren gjennom det året jeg var gravid, og bruker dem fortsatt med jevne mellomrom. De er fortsatt like fine, ti år etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Epikur
|
![]() Sv: [avsporing] StrømpebuksenødskrikJeg bruker strømpebukser med skikkelig høyt liv. De fører dem bla. på strømpegalleriet i Bergen. De site jeg skaffet meg derfra var fra Calvin Klein og de har liv til oppunder puppene og er ikke sånn "besvimelsens rand"-trange. Bare litt bulke-utglattende.
![]() |
#48 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: [avsporing] Strømpebuksenødskrik
Takk for link! Men jeg skjønte ikke størrelsesystemet.
![]() |
#49 |
Audacious
|
![]() Sv: [avsporing] StrømpebuksenødskrikStørrelsen avhenger av både høyde og vekt. Hvis du er mellom 150 og 165 cm og veier under 100 kilo, bruker du str. A/B. C/D er for mellom 165 og 180 cm og mellom 95 og 125 kilo. Jeg bruker C/D og de er altså gode og lange i livet, og myke og tøyelige uten å skli ned (i hvert fall på min kropp).
![]() |
#50 |
Passiv
|
![]() Sv: [avsporing] StrømpebuksenødskrikStay ups er ikke noe for oss med myke lår. |
![]() |
![]() |
#52 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: [avsporing] StrømpebuksenødskrikHar prøvd stay-ups en gang, og de 'staya' ikke 'uppe' for å si det sånn. Så fælt ut, kjentes fælt ut, og funket bare ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|