Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ny tv-sesong: hva skal du se?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-12, 11:24   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Jeg og!! Selv om jeg har sett den en håndfull ganger.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 11:25   #42
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Touch ja, jeg og mannen hadde den med til Tyrkia (så på serier når ungene var i seng) og da så vi hele sesong 1 av Touch. Råbra.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 11:30   #43
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.813
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Her i huset blir det Dexter og Sons of anarchy sammen med mannen og Greys på meg.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 20:30   #44
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Dixie, takk for tips ang. Triangle! Har lastet ned og sett den første episoden, og det er jo kjempespennende!! Elsker sånt!
Nå skal jeg fyre i gang ep.2.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 20:57   #45
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.396
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Homeland, Dexter og Once upon a time.
Kommer Touch med ny sesong, tro? I såfall skal jeg se den også.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 21:59   #46
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Er Triangle grøsser?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 22:08   #47
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Er Triangle grøsser?

Nei, heller mer sånn supernatural mysterythriller.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 22:10   #48
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Oki.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 23:39   #49
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Crap in the hell. Jeg lastet ned Triangle i går så jeg og mannen kunne se det i helgen, trodde nemlig ikke mannen min hadde sett det, så viser det seg at vi så det sammen en gang for mange år siden. Det hadde jo jeg glemt, trodde jeg hadde sett det alene. Og han liker ikke å se ting igjen, ikke så mange ganger som meg, i hvert fall. /.

Triangle er bare helt rått altså! Lurer på om jeg skal se første episode nå. Burde legge meg, men det er jo hælj. Har jo ingen å se det med, så da får jeg benke meg foran pcen alene.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-12, 10:33   #50
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Once upon a Time, definitely.... Ellers er jeg en sucker for Luksusfellen, Ekstreme samlere o.l., programmer som får meg til å føle kontroll og mestring

Me too.

Eg har planer om å sjå Game of thrones, Grey's, Private practis og fleire eg ikkje kjem på i farten. Og så innser eg at eg er nødt til å få meg pvr- dekoder, for eg går jo glipp av så mykje. Alt eg kunne sett på i seine kveldstimar med rødvin og sjokolade. Time etter time...

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-12, 22:51   #51
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Nå har jeg sett ferdig The Triangle. Den var god! Elsker sånt, jeg.
Istad begynte jeg på en annen miniserie, Stephen Kings "Bag of bones". Har sett del en av to nå, og den er skummel!!

Ellers vurderer jeg Army Wives, er den bra?

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 00:34   #52
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Bag of bones har jeg ikke sett.

Edit: sitter og ser del 1 nå, og holdt på å DAUE av åpningsscenen, var totalt uforberedt på å gå fra koselig musikk til det der.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 26-08-12 kl 01:23.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 07:51   #53
lillemy01
Erfaren
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 800
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Jeg har nettopp oppdaget serien drop dead diva den er bare helt fantastisk anbefales på det varmeste

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 08:10   #54
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Skal se Hver gang vi møtes med ungene og 71 grader nord. Sikkert Skal vi danse også. Ellers gleder jeg meg til Grey's starter opp igjen.

Har skjønt at jeg burde lese Games of Thrones og se den, men har ikke kommet så langt. Dexter har jeg sett 3 episoder av, så har en god stund igjen før jeg er up to date der.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 08:38   #55
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.434
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Greys og Privat practice i hvertfall, så håper jeg Homeland kommer tilbake. Så kommer vi nok til å se Hver gang vi møtes.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 08:45   #56
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.554
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Skal vi danse, Criminal minds, NCIS(om det kommer), og Hver gang vi møtes. Men kommer Hver gang vi møtes nå på høsten?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 09:00   #57
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.405
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Parenthood, Hart of dixie, glee, private practice, greys anatomy, 90210, glee, smash, girls, new girl, how i met your mother.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 09:51   #58
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Jeg skal se Private practice, Greys, 90210. Jeg er lei meg for at House ikke går mer :snufs:
Og jeg følger med på Criminal minds på TV, samt Touch. Og Newsroom.
Nå har jeg lastet ned første sesong av Breaking Bad siden jeg har hørt så mye bra om den.
Jeg trenger noe fullstendig hjernedøde serier til å tømme hodet til innimellom, så jeg tar gjerne i mot tips om det.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 09:54   #59
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.956
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg skal se Private practice, Greys, 90210. Jeg er lei meg for at House ikke går mer :snufs:
Og jeg følger med på Criminal minds på TV, samt Touch. Og Newsroom.
Nå har jeg lastet ned første sesong av Breaking Bad siden jeg har hørt så mye bra om den.
Jeg trenger noe fullstendig hjernedøde serier til å tømme hodet til innimellom, så jeg tar gjerne i mot tips om det.

Det går ny sesong av House på NRK nå, i alle fall. Hvis ikke du har sett den før gjennom andre alternativer?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 09:56   #60
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 9.001
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Hver gang vi møtes kommer jeg til å følge med på, gleder meg.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no