Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Barbering i dusjen på treningssenter, er det ok?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-12, 16:40   #41
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barbering i dusjen på treningssenter, er det ok?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

(og spise yoghurt naken mens man står foran fellesspeilet og beundrer seg selv og stryker seg selv ømt over arm, byste og mage. Det var også utenfor min komfortsone visst)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 16:42   #42
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ikke egentlig. Jeg tror det regnes som hypersensitivisering.

For mange var det nok første dusjen på hele festivalen også. Yummie.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 16:44   #43
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg er bare veldig var på lukter, og virkelig hater stinkefolk på treningsenter. Så for å ikke stinke selv, dobbeltdusjer jeg. Evt. vasker meg under armene og tar på deodorant før jeg trener.

Jeg stinker veldig lite. Tror jeg.

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Nei

Jeg skjønner at du ønsker å barbere deg i samme momentet som du dusjer. Personlig så synes jeg jeg får fjernet mer da, enn om jeg barberer uten å dusje. Tror huden blir myket opp mer eller noe - er ihvertfall mer "mottakelig" for barbering

Jepp, det er det jeg syns også. Men jeg fortsetter som før, og barberer meg hjemme.

Gammel 13-08-12, 16:45   #44
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Noen ganger er jeg veldig glad for at jeg ikke er medlem på noe treningssenter.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 16:45   #45
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herrefred, det er bare hår...
Ikke pest eller radioaktivt avfall.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 16:47   #46
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Herrefred, det er bare hår...
Ikke pest eller radioaktivt avfall.

Enig, jeg ble ikke traumatisert av at en dame barberte leggene i dusjen, jeg bare undret meg, siden jeg ikke hadde tenkt på at det var noe man gjorde, liksom.

Gammel 13-08-12, 16:59   #47
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Noen ganger er jeg veldig glad for at jeg ikke er medlem på noe treningssenter.

Man trenger jo ikke å dusje der da. Jeg gjør aldri det, bor rett ved så jeg drar bare hjem.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 17:10   #48
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg ble litt overrasket over min egen reaksjon når jeg leser alle svarene her. Barbering på treningssenter er heller ikke noe jeg bedriver men det hadde virkelig ikke plaget meg om jeg oppdaget noen som gjorde det i dusjen.
Føler meg unormal nå, med tanke på svarene her inne.
Jeg hadde nok reagert mye sterkere på opplvelsen til m^2.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 17:11   #49
lucifine

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

neineinei.. *det er forstyrrende hva folk får seg til å gjøre*

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 17:16   #50
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vet jeg mener at det ikke er ok. Det kjente jeg i hele meg når jeg så ei som barberte seg her og der i dusjen på badeland.

Gammel 13-08-12, 17:23   #51
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fisefine dere er da? Jeg hadde ikke reagert på en flekk. Det er HÅR, altså. På gulvet i en dusj.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 17:51   #52
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Så fisefine dere er da? Jeg hadde ikke reagert på en flekk. Det er HÅR, altså. På gulvet i en dusj.

På gulvet er det hår i en dusj ja. Men jeg er så "heldig" at jeg har overvært en intimbarberingsseanse både i en treningsstudiodusj og tørrintimbarbering på benkene i skifterommet.
Ingen av delene er direkte noe man... tenker at man trenger å overvære. Overhodet. Noensinne. Og håret kommer jo fra et sted og en barberingsseanse, så en eller gang må det jo skje også.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 17:55   #53
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Barbering av legger hadde jeg ikke reagert på. Det er jo bare små hår som forsvinner ned i sluken. Men intimbarbering offentlig er ekkelt. Og opplevelsen til m^2. Æsj.

Gammel 13-08-12, 18:09   #54
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, takk!

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 18:10   #55
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ekkelt.
Og den yoghurt-historien?!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 18:13   #56
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det er ikke kaste-opp-ekkelt, men det er ikke grei oppførsel heller. Det er bedre å ta akkurat det hjemme. Du må nok skaffe deg en epilator.

Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 18:38   #57
Simone

Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Ikke ok. Ikke filing av død hud fra hælene heller - observert på Tøyenbadet.

Dette har eg også sett, i ein svømmehall i Bergen. Denne personen satt naken på golvet i dusjen og filte. Eg var litt usikker på kva som var mest ekkelt av sittinga og filinga. Sjølv om golvet i dusjen ser reint ut ville eg aldri finne på å sette meg ned naken på golvet i ein offentlig dusj. Tenker på sopp og anna æsj som gror der.

Gammel 13-08-12, 18:42   #58
Lyppa

Lyppa sin avatar

Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Absolutt ikke ok! *grøss*

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 19:02   #59
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Sjølv om golvet i dusjen ser reint ut ville eg aldri finne på å sette meg ned naken på golvet i ein offentlig dusj.

Den, derimot, er jeg helt enig i.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 19:04   #60
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Samme her.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.