|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Eier du shapewear? | |||
| Ja |
|
113 | 57,36% |
| Nei |
|
82 | 41,62% |
| Diskresjon er en selvfølge |
|
2 | 1,02% |
| Deltakere: 197. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Eier du shapewear?Lindex sine oppunder-armen-truser er veldig fine. Dei glatter ut og gjer at litt stramme klede sitt betre på meg. Eg kjøpte ein kjole og, men den har eg bare brukt ein gong, for den kraup opp frå låra og la seg i ein krøll rundt magen. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Eier du shapewear?Jeg har et par singleter fra Triumph sin shape kolleksjon. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Eier du shapewear?Ja, har to, bl.a. En fra Lindex. Begge er vonde å ha på og ruller ned og blir enda vondere. Nei, de brukes ikke! Men om jeg hadde hatt en som ikke ruller kunne jeg tenke meg det.
|
|
|
#46 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Eier du shapewear?
Lindex har flere typer. De har også noen som går skikkelig langt opp (helt til bh'en) og de ruller ikke.
|
|
|
|
#47 |
|
awesom
|
Sv: Eier du shapewear?
En sånn kjøpte jeg og en gang jeg skulle ha en relativt valkeavslørende kjole på. Det var det teiteste jeg noen gang har kjøpt. Den rullet en bit nedover slik at valkene ramlet utanfor kanten, stramet inn rumpen min så mye at jeg som har liten rumpe fra før av nå ble helt paddeflat baktil og var et mareritt å få av.
|
|
|
#50 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Eier du shapewear?Jeg har en høy truse som visstnok skal holde inn alt, men ulempen er at jeg ikke får puste i den. Så jeg stemte ja selv om saken ligger begravd innerst i skapet. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Eier du shapewear?Jeg har endel, men glemmer å bruke det. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
Sv: Eier du shapewear?Nei, har ingenting. Jeg har brukt hold-instrømpebukser noen ganger, men jeg synes sjelden det har vært verdt det - da går jeg heller med klær som ikke strammer så mye over den delen av kroppen. Akkurat nå slipper jeg jo i hvert fall, da.
|
|
|
|
#53 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Eier du shapewear?Nei det har jeg ikke. Har vurdert noe som kan holde inn magen litt, men siden alle sier at en må kjøpe en str mindre enn man er så ser det ikke ut som om jeg får tak i noe som passer.
|
|
|
#55 |
|
|
Sv: Eier du shapewear?Ja, tubesak fra Trinny & Susanna. Funker bra. Jeg blir ikke tynnere i den, men den flater ut fettet så jeg ikke ble så bulkete og gir meg god holdning. Klærne henger bedre og ser finere ut da. Tuben går helt opp til bh'en og har til dags dato aldri rullet ned. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
One of These Days
|
Sv: Eier du shapewear?Nei, har det ikke. Kjøpte en hold-in strømpebukse en gang, men den var jo umulig å få på seg uten at den raknet. Gjentok ikke den suksessen, så her er det ingen hold-in produkter av noe slag. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Fortynnet
|
Sv: Eier du shapewear?Jeg har strømpebukser som går helt opp til bh-en, med litt holdinneffekt. De syns jeg er veldig gode, og ikke ubehagelige heller. Når en likevel skal ha strømpebukse så slipper en den strikken midt på magen, og det er jo ikke noe ekstra plagg. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2012
Hvor: Møre og Romsdal
![]() |
Sv: Eier du shapewear?Nei, men kunne tenkt meg en slik hold inn-truse som holder inn magen. Kjøper man da i den størrelsen en bruker eller en størrelse mindre? *blånn*
|
|
|
#60 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Eier du shapewear?Ikke nå lenger, men før bukplastikken gjorde jeg det, og den var relativt hyppig i bruk.
|
![]() |
|
|