Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Alkohol

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-12, 21:56   #41
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alkohol

Opprinnelig lagt inn av Siwa, her.

Og jeg trenger overhode ikke forklare meg ovenfor DEG iallefall ..
Mitt forhold til mannen min har vart i 10 år, så vi viste hva vi gjorde!

Selvsagt må du ikke det, men når du legger ut noe på forum må du vel regne med å få kommentarer? Alle føler i begynnelsen av forholdet at "this is it!", ellers hadde de ikke vært i det. Det betyr ikke at alle har rett, de fleste forhold som har vart i seks mnd, vil statistisk sett ikke vare.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 22:02   #42
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Selvsagt må du ikke det, men når du legger ut noe på forum må du vel regne med å få kommentarer? Alle føler i begynnelsen av forholdet at "this is it!", ellers hadde de ikke vært i det. Det betyr ikke at alle har rett, de fleste forhold som har vart i seks mnd, vil statistisk sett ikke vare.

Selvfølgelig tåler jeg å få kommentarer, hvis ikke har man fint lite å gjøre på FP

Jeg svarte på et spm om når det var greit at ungene får hilse på ny partner, og det synes jeg fremdeles er individuelt i forhold til situasjonen. Hadde aldri introdusert barnet mitt for en med "problemer" som jeg ikke likte selv. Men når et barn er 6 år, så klarer det å skille mellom kjæreste og kompiser..

Og med situasjon tenker jeg både alder på barn, bosituasjon, og mulighetene alle har hatt for å bli godt kjent på forhånd.

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 16:45   #43
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Alle føler i begynnelsen av forholdet at "this is it!", ellers hadde de ikke vært i det.

Øøø, det er jeg ikke helt enig i. Jeg kan være opp over ørene forelsket og ikke ønske å tilbringe ett minutt uten min hjertens utkårede. Men det er noe helt annet enn å vite at "dette forholdet er riktig, og jeg ønsker å være i dette forholdet resten av livet".

Med mannen min fikk jeg den virkelige "this is it"-følelsen etter den første krangelen. Rett og slett fordi måten konflikter ble håndtert på var så utrolig riktig for meg og for oss. Først DA visste jeg.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.