|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Alkohol
Selvsagt må du ikke det, men når du legger ut noe på forum må du vel regne med å få kommentarer? Alle føler i begynnelsen av forholdet at "this is it!", ellers hadde de ikke vært i det. Det betyr ikke at alle har rett, de fleste forhold som har vart i seks mnd, vil statistisk sett ikke vare.
![]() |
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Selvfølgelig tåler jeg å få kommentarer, hvis ikke har man fint lite å gjøre på FP
![]() |
#43 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Øøø, det er jeg ikke helt enig i. Jeg kan være opp over ørene forelsket og ikke ønske å tilbringe ett minutt uten min hjertens utkårede. Men det er noe helt annet enn å vite at "dette forholdet er riktig, og jeg ønsker å være i dette forholdet resten av livet".
![]() |
|
|