|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Pauset
|
Sv: Jeg vil kle meg mer "voksent"
Takk! |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg vil kle meg mer "voksent"Du får usynlig regulering til å ha bakpå tennene. Jeg hadde ikke vurdert fullt synlig. Voksen alder, tror jeg. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Pauset
|
De anbefaler ikke å ha det på innsiden, så blir nok plastikk på utsiden. Det er ikke sånn kjempeskjevt, så blir neppe veldig lenge. Skal nok holde ut. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Jeg vil kle meg mer "voksent"Du må ikke finne på å klippe det flotte håret! Jeg ville kanskje tatt det i ene hestehale-lignende sak, med en sånn bred spenne. Så ser det litt stramt og ordentlig ut foran, og fantastilistisk bak.
|
|
|
#45 |
|
Epikur
|
Sv: Jeg vil kle meg mer "voksent"Jeg skal ha helt synlig reggis fra september. Yeah.
|
|
|
#46 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Jeg vil kle meg mer "voksent"Vi har likt hår sjøl om du har lengre enn meg. Eg har klippa skråa lugg no som eg rette ut og så legge den seg litt inni håret. Det hjalp veldig på å føle seg sveisen med sånt hår.
|
|
|
|
#47 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg vil kle meg mer "voksent"Bruk spenner, ikke strikk for å holde håret sammen. IKKE KLIPP DEG. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Pauset
|
Invisalign? Har du fått noe prisoverslag? |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Pauset
|
Spenner holder ikke, de sitter liksom bare oppå håret og holder det ikke på plass i det heletatt. Pleier ha en strikk, så feste deler av "luggen" (som er 25 cm lang, minst) med hårnåler så det ikke skal se så stramt ut.
Sånn spenne finnes ikke til så tykt hår som jeg har. Har lett og lett....
Ja, er litt dette jeg lurer på. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Jeg vil kle meg mer "voksent"Jeg krøller håret med tang ofte for å få sånt hår. :misunnelig: |
|
|
|
|
|
#52 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Jeg vil kle meg mer "voksent"Jeg sniker litt i tråden din, for jeg har litt av samme problem. Jeg ser yngre ut enn jeg er, og bidrar ikke til å se eldre ut med klesstilen min. Det går helt greit med kunder jeg kjenner fra før, men jeg føler at jeg bruker unødvendig mye tid på å overbevise om faglig kompetanse og erfaring i nye salgsprosesser. Det skjer svært ofte at kundene blir overrasket hvis de får vite hvor gammel jeg er.
|
|
|
|
#53 |
|
Fortynnet
|
Sv: Jeg vil kle meg mer "voksent"Jeg pleide også å se yngre ut, men så lenge man har klart for seg at man er voksen så er jo det det viktigste. Nå er jeg uansett så gammel at om noen tror jeg er litt yngre så er jeg likevel voksen med god margin. Så det går over. Jeg ville ihvertfall aldri klippet av meg de fine krøllene for å legge år til alderen. Da kan du like gjerne begynne å sminke på deg rynker og få deg bh som Sist redigert av Filifjonka : 24-07-12 kl 09:14. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
En som trener
|
Enig. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Jeg vil kle meg mer "voksent"Du blir tidsnok seende voksen ut. Nyt ditt ungdommelige utseende. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Pauset
|
Jada, jeg er klar over at dette ikke er bare dumt. Er ikke det jeg sier. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wow, Joika, omtrent sånn ser drømmehåret mitt ut. Ikke klipp det
|
|
|
|
#58 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Jeg vil kle meg mer "voksent"Jeg jobber i en bransje der vi kan være rimelig uformelle til daglig, men må være litt formelle i møte med kunder. Bransjen er mannsdominert, men jeg kler meg stort sett alltid femninint. Personlig kan jeg ikke fordra å gå i drakter/dressbukser/dressjakker/skjorter (selv om jeg kan synes det er fint på andre, jeg ser bare ikke ut med det, og føler meg svært ukomfortabel med det), så jeg bruker f.eks kjoler som svinger godt inn i livet. Pynter opp med skjerf og evt. cardigan om det er temperatur til det. Jeg bruker mye høye hæler, men kan godt bruke lave sko også, iallefall om jeg ikke skal møte kunder. Jeg har nemlig en hang-up på at jeg må bruke høyhælte sko når jeg møter kunder.
|
|
![]() |
|
|