Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Motene vi hater!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-07, 20:24   #41
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Motene vi hater!

Jeg liker ikke disse enorme solbrillene. Så ei dame med slike for et par dager siden. Hun hadde et veldig lite og spisst ansikt og med de enorme solbrillene ble det helt komisk. Hun så ut som en mygg.

Jeg er heller ikke glad i logoflashing og for mye bling og gull. Hadde ikke fått helt med meg at sagging er på moten akkurat nå. Jeg trodde det var en trend som ikke var veldig hot, men som har holdt seg stabil over en lengre periode. Mannen min har iallefall sagget siden -95 og jeg kan ikke se for meg han i noe annet. Nå henger ikke buksa hans under rumpa, da.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 20:45   #42
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Grønland ja, kanskje fordi det var kaldt der.

Norge er ikke akkurat tropisk heller.

Gammel 04-04-07, 21:14   #43
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg har gått i stretch-jeans av den åletrange typen siden 1989 - ikke veldig moteavhengig, med andre ord.
Men det gjorde jo ikke noe, all den tid de trange buksene kom inn i motebildet igjen etter noen år med mobbing og rare blikk for min del!
Så dem går jeg fremdeles i, jeg.
Ballongskjørt elsker jeg vilt og hemningsløst!
Jeg er nemlig åttitallsnostalgiker på min hals, og jeg er stolt av det...

Saggebukser er nei.
Ellers kan jeg ikke begripe at smålubne tenåringer absolutt må ha så korte topper at alt tyter ut her og der.
Highwatermoten med litt for korte bukser passer meg ypperlig - ikke fordi jeg synes det er spesielt fint, men fordi disse buksene passer mine korte ben uten at jeg trenger å legge dem opp. *lat*

Gammel 04-04-07, 21:23   #44
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Tubetopp. Kan passere hos særdeles veldreide, men jeg har sett litt for mange utgaver av det motsatte.

Grøss, ja.
Jeg og en kamereat så et aldeles gresselig eksempel på puben en gang, og ble enige om at når øverkanten av tubetoppen kunne ligge nesten nede ved midjen uten at brystene ramlet ut - da skulle man hatt seg en god BH og en pen genser istedet...

Gammel 04-04-07, 21:30   #45
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men crocsene mine får du aldri! Beste og kuleste skoene jeg har vært borti!

:nemllig:

Gammel 04-04-07, 21:40   #46
MokkMokk

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Grøss, ja.
Jeg og en kamereat så et aldeles gresselig eksempel på puben en gang, og ble enige om at når øverkanten av tubetoppen kunne ligge nesten nede ved midjen uten at brystene ramlet ut - da skulle man hatt seg en god BH og en pen genser istedet...

My point exactly.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 10:15   #47
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er LV?

Jeg er heller ikke en fan av OM-klær, men det er nok best pga fasongen. Mange av toppene har en fasong jeg hater, nemlig livet under puppene. Det gir meg bare assosiasjoner til en gravid mage og de assosiasjonene er ikke gode for meg.
Jeg synes heller ikke det er noe særlig fint på andre.

Gammel 05-04-07, 10:19   #48
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hva er LV?

Jeg er heller ikke en fan av OM-klær, men det er nok best pga fasongen. Mange av toppene har en fasong jeg hater, nemlig livet under puppene. Det gir meg bare assosiasjoner til en gravid mage og de assosiasjonene er ikke gode for meg.
Jeg synes heller ikke det er noe særlig fint på andre.

Hm.. lurer på hvilke OM klær du har sett??
De er vel egentlig nesten bare veldig mote her inne på FP?? Her i min by er OM en kuriositet... Ingen har ihvertfall hørt om det. Untagen ei veninne som jobber på butikk med designerklær, men hun har jo hørt om alt.

LV er Lois Vuitton (jeg skrev det kanskje feil..)

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 10:24   #49
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Hm.. lurer på hvilke OM klær du har sett??

De fleste brukere her inne har kjøpt og solgt.
OM er uansett uaktuelt for meg pga pris.

Gammel 05-04-07, 10:30   #50
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

De fleste brukere her inne har kjøpt og solgt.
OM er uansett uaktuelt for meg pga pris.

Ja det har sin pris. Jeg har kjøpt alt brukt, untatt en strikkekjole. Kan ikke du legge inn svar i tråden om stil du har? Nysgjerrig jeg nå hva du liker!

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 21:48   #51
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det aller verste jeg ser, som jeg ALDRI kommer til å ta på meg frivillig, er vest. Mannevest. Androgyn mote. Samme med slips på jenter. Det er bare stygt, stygt, stygt.

Store solbriller, som de fleste her ikke liker, synes jeg derimot er fantastisk.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 20:43   #52
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Det aller verste jeg ser, som jeg ALDRI kommer til å ta på meg frivillig, er vest. Mannevest. Androgyn mote. Samme med slips på jenter. Det er bare stygt, stygt, stygt.

Store solbriller, som de fleste her ikke liker, synes jeg derimot er fantastisk.

For et strålende eksempel på hvor forskjellige mennesker er:
Jeg elsker å gå med dress og slips, og mannen synes jeg er supersexy i det.
Store solbriller derimot, kan jeg ikke fordra.

Gammel 09-04-07, 21:23   #53
Butterfly
Superaktiv

Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

må bare si det er godt vi er forskjellige og ikke liker de samme tingene. Det som er fint på noen kan være stygt på andre, alle har jo helt forskjellige smaker. Kan egentlig ikke sier jeg hater noe av moten, har ikke hengt meg sånn opp i moter, går i det jeg vil, men hadde nok aldri kledd meg i skinnskjørt.

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 22:41   #54
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er mange stiler jeg kan synes andre er fine med uten at jeg ville kledd meg sånn selv.

Men jeg må si jeg synes det er litt tragisk at så mange unge i dag identifiserer seg med logoer for kommersielle varer på en måte man kanskje identifiserte seg med symboler for LITT dypere verdier før... De kler seg jo med merkene som smykker! Det er ikke det at jeg synes det er så stygt, det er bare tragisk.

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 23:09   #55
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Store solbriller kan være fint, men helst uten flashy logo eller gullpynt på. Ellers liker jeg godt en litt glamorøs stil.

Dyremønster liker jeg ikke, crocs er jeg temmelig lei av. For ikke å nevne ballerinasko! Svært få kler dem, da må man i såfall være temmelig liten og nett.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 23:20   #56
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Dyremønster liker jeg ikke

Ikke jeg heller. Det er rett og slett forferdelig. Jeg er heller ikke glad i den maritime stilen med nørkeblått, hvitt og detaljer i gull. Det er veldig mange designerklær og -vesker jeg synes er stygge (og det er jo greit, så slipper jeg billig unna ).

Gammel 09-04-07, 23:20   #57
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Glitter er for pyser

Det kamuflerer at personen bak glitteret får vist fram sin naturlige utstråling.

Enig.

Men vi som har naturlig utstråling trenger ikke sånt

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 23:26   #58
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veskehunder, tights, pumps, camoklær, paraplyer, LV, folk i feile jeans så det ser ut som Tena lady er fashion, brede belter, oversized t-skjorter, uggs, ruskinn pumasko, skinnbukser, egentlig alt i skinn unntatt korte jentejakker.
Hmmm. Dette er noen av tingene jeg misliker.

Crocs liker jeg, ikke tøffe å se på, men utrolig gode å gå i.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 23:27   #59
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg syns det er lekkert og påstår herved at jeg kler dress og slips.
Store solbriller også.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 10:38   #60
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes også pumps sjeldent er fint .

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:19.