Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Brun vogn=fjortis?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-12, 17:28   #1
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brun vogn=fjortis?

Å hjelpes, finnes den vognen på ordentlig?

Gammel 20-06-12, 17:32   #2
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Oh yes. Se den for deg i kombinasjon med sånn gull-metallic vognpose.

Gammel 20-06-12, 17:34   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette spørsmålet skjønte jeg ikke engang. Kjøp den fargen du liker best.

Gammel 20-06-12, 17:53   #4
Levic

Levic sin avatar

Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nja, Simo er kjedelig, men jeg har også en Oth.. Og kommer sikkert til å kjøpe en Bee. Har hatt alt, så nå er det tilbake til gode gamle trauste.. Med et lite snev av fjortis.

Gammel 20-06-12, 18:23   #5
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

For det første kjøper ikke fjortiser barnevogner, og for det andre er vel brunt det siste man forbinder med fjortisene...
Kjøp den vogna du vil ha, uansett form, farge og ikke minst hva andre syns du skal kjøpe.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 18:28   #6
Levic

Levic sin avatar

Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Man kan jo være ganske fjortis når man er 17.. Når man er 30 og 40 også for den saks skyld.

Jeg ser jo her at jeg bare er en smule spesiell når det kommer til dette. Jeg kjøper brun

Gammel 20-06-12, 18:30   #7
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta

Hvis brun vogn er noe så er det jo litt traust, ikke fjortis. Jeg liker brunt, ergo brun vogn, og det kommer jeg nok til å ha lenge etter at alle andre har sluttet med det. På samme måte som jeg har lyst interiør også når hele verden har mahogny. At alle liker min smak for tiden får de takke seg selv for.

Kan man tolke dette dithen at du går for Nano og Pico også?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 19:07   #8
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Kan man tolke dette dithen at du går for Nano og Pico også?

Gammel 20-06-12, 20:06   #9
isola
Kakemonster

isola sin avatar

isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg har også brun OTH, og jeg klarer ikke å føle meg truffet.

Gammel 23-06-12, 16:11   #10
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Kjøp brun.

Gammel 23-06-12, 16:33   #11
Levic

Levic sin avatar

Standard

Hihi ja, jeg kjøpte. Og jeg har ikke angret et sekund. Snuser på den hver dag, og den står midt i stua så jeg kan se på den hele tiden. Litt skrullete, men det er vel lov..

Gammel 23-06-12, 16:36   #12
Levic

Levic sin avatar

Standard

Og det beste er jo at stelleveskene mine passer mye bedre til brunt.
Her er den ene:

Gammel 23-06-12, 16:38   #13
Levic

Levic sin avatar

Standard

Ja, det ser jo ut som om den er svart på det bildet der da, men.
Ser også at jeg trenger sårt solskjermen for å dempe den høye kalesjen. Den er bestilt, så håper den kommer snarest.

Gammel 20-06-12, 20:38   #14
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Standard

Den der hadde jeg fortrengt!

Gammel 20-06-12, 20:40   #15
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Den så ut som den hørte hjemme i Sesame Street

Gammel 21-06-12, 20:37   #16
Levic

Levic sin avatar

Standard

Her er min fantastiske brune fjortisvogn

Gammel 21-06-12, 20:40   #17
Input

Input sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor ser Simo plutselig ut som Brio?

Det var forresten veldig fin brunfarge. Grattis!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 20:44   #18
Levic

Levic sin avatar

Standard

Jo, du skjønner det at en eller annen gluping fant ut at de skulle slå seg sammen.. Så da er det ikke lenger gode gamle Simo.
Jeg kjøpte først en brukt duo fordi jeg ville ha den gamle, men greide ikke bli fornøyd. Ville ha NY, så da måtte det bli denne.

Har vent meg til den nå, og syns faktisk den er ganske nydelig. Med solskjerm blir den lun og fin.

Gammel 21-06-12, 20:49   #19
Input

Input sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Brio-vognene er fine, vi har Happy. Men er Simo-bagen blitt mindre eller bare ser det sånn ut?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 21:00   #20
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Input: Den har visst blitt endel mindre. Synes også det er ganske tydelig på bildene.

Nydelig vogn, Levic

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:28.