|
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Autofil? Jeg?Altså, bilmannen min er nok flink å følge med. Aldri gått tom for noe. (vel, en gang dieseltørt, men han kom og fikset det også).
![]() |
#2 |
Pauset
|
![]() Sv: Autofil? Jeg?Jeg er ikke så verst på bil ellers faktisk. Tok lappen på rekord tid og kjørelæreren sa jeg var teknisk flink osv. Men kostnader knyttet til bil vet jeg absolutt ingenting om. Jeg vet jo at det er dyrt og tar høyde for det, for å si det sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Autofil? Jeg?Jeg fyller diesel og spylevæske helt selv. Ellers følger jeg med på lamper og lyder, husstandens biler har aldri vært mitt bord, men siden jeg nå har firmabil som stort sett kjøres av meg må jeg nå følge med litt selv. Lyder fortrenges gjerne ved hjelp av høyere musikk på stereoen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Autofil? Jeg?En kompis sa vel noe slikt en gang: Kona har egen bil. Helt til den trenger å bli fylt opp med diesel eller det kommer noen lyder som ikke har vært der før.
![]() |
#6 |
Pauset
|
![]() Sv: Autofil? Jeg?
Jeg innser at jeg ikke er så ille når jeg hører ting som dette. Jeg fikser jo alt selv, tross alt, det er bare mye forvirring når man ikke har eid en bil mer enn 1 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: Autofil? Jeg?Når jeg skulle fylle bensin på bilen min første gang, så sendte jeg en SMS til han jeg kjøpte den av (kjenner han) hvor det stod: Er det 97 blyfri jeg skal ha? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Autofil? Jeg?
Det var det i gamle dager, mopeden min brukte det tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |