|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#5 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Når skal folk rekke å få gjort noe som helst når de jobber om de ikke skal kunne bruke fridager? Gå heller å snakk med naboen hvis det skulle plage deg så innmari. Om en bor et sted med 36 leiligheter så kan en ikke akkurat forvente seg at det er stille? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
-
Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Jeg tror nok det er best om de som ikke syns naboer skal få gjøre ting på helligdager flytter på landet. Eller på viddene kanskje? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Her på landet snekrer, sager og kjører vi traktor når vi vil. Jeg skjønner at vi vil ikke passe til å bo i by. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Enten går man ned og ber dem dempe seg eller så lar man være. Men hadde noen kommet til oss å bedt oss dempe oss med vanlig snekring midt på dagen så hadde jeg oppfattet dem som sære. Dersom ikke det var betongborr. Eller om man hadde særlige grunner. Eks.visning, dåp....
|
|
|
#14 |
|
Ekvilist
|
Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Jeg synes dere kjører Ine vel hardt her, altså. Var det så fantastisk morsomt altså? At man blingser med helligdag og 1. mai synes jeg ikke er så fryktelig rart.
|
|
|
#15 |
|
Flax
Hvor: Bergen
Utilbørlig støy er langt fra klinkende klart for meg. For noen er utibørlig støy at naboen sitter ute og nyser i pollensesongen, for andre er terskelen når anleggsmaskinene dundrer forbi.
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi bråker både på helligdag og 1.mai... |
|
|
|
|
|
#17 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Jeg er av de som oppriktig mener at man ikke gjør støyende utarbeider på 1. mai. Men jeg tror helt klart at jeg hadde snakket med naboen før jeg ringte politiet. Egentlig tror jeg ikke at jeg hadde snakket med naboen heller.
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Bør kanskje ringe politiet pga. den forferdelige korpsmusikken det har vært mange steder i dag.....
|
|
|
#19 |
|
© All rights reserved
|
Jeg synes du skal ta deg en tur på landet en helligdag/fridag slik at du vet hva du snakker om. Gjerne et sted med en del gårder og gjerne et sted de sprer møkk hele våren. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Jeg er heller der at jeg mener man ikke burde gjøre støyende utearbeider på 1. mai fordi man heller burde vært ute og gått i tog.
|
![]() |
|
|