Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Kjøp av bruktbil type Toyota Aygo

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-12, 19:19   #41
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp av bruktbil type Toyota Aygo

Jeg har hatt min opp i 134 km/t. Den går som ei kule og det er ikke noe problem å få den fra 50 til 90 ol. Opplever den som kvikk og grei så lenge den ikke er fullastet. Da er den myyye tregere. Det var ikke lydløst i 134 km/t nei, men den rister ikke. Jeg har ikke opplevd risting i det hele tatt det jeg kan huske?

Jeg ville jo tro at jeg tenkte over det om det var så påfallende.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 19:30   #42
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Jeg er superfornøyd med min Mercedes A-klasse. Sitter høyt og fint i den og plass til veldig mye i det lille bagasjerommet. Mulig den er noe dyrere, ikke peiling på prisen på de andre du har sett på.

Gammel 09-05-12, 20:42   #43
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har hatt min opp i 134 km/t. Den går som ei kule og det er ikke noe problem å få den fra 50 til 90 ol. Opplever den som kvikk og grei så lenge den ikke er fullastet. Da er den myyye tregere. Det var ikke lydløst i 134 km/t nei, men den rister ikke. Jeg har ikke opplevd risting i det hele tatt det jeg kan huske?

Jeg ville jo tro at jeg tenkte over det om det var så påfallende.

Kjører du automat?
Jeg prøvekjørte en på lørdag og husker ikke at den ristet. Kjørte bare opp i 70 km/t så derfor lurte jeg på om det kom når man får opp farta.

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Jeg er superfornøyd med min Mercedes A-klasse. Sitter høyt og fint i den og plass til veldig mye i det lille bagasjerommet. Mulig den er noe dyrere, ikke peiling på prisen på de andre du har sett på.

Sjekket den nå. Fin bil men litt for dyr for meg.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 21:08   #44
vestlandsfanden
Superaktiv

Medlem siden: Aug 2010
vestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populær
Standard

Ville vurdert Opel Agila med bensin/automat. Eks http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=34506975

Stort prutingsmonn vil jeg tro.

vestlandsfanden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 21:09   #45
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Kjører du automat?
Jeg prøvekjørte en på lørdag og husker ikke at den ristet. Kjørte bare opp i 70 km/t så derfor lurte jeg på om det kom når man får opp farta.

Nei, kjører ikke automat.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 21:30   #46
Christa

Christa sin avatar

Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av vestlandsfanden, her.

Ville vurdert Opel Agila med bensin/automat. Eks http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=34506975

Stort prutingsmonn vil jeg tro.

Den likte jeg! Skulle bare vært 30 000.- rimeligere. : sukk:

Gammel 09-05-12, 22:13   #47
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nyere Yaris er ganske mye større enn de eldste modellene. Men de eldste er også større enn Aygo.

Gammel 10-05-12, 10:06   #48
vestlandsfanden
Superaktiv

Medlem siden: Aug 2010
vestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populær
Standard

Den likte jeg! Skulle bare vært 30 000.- rimeligere. : sukk:

Finnes en til 150 000,- på finn.no

Tror også du kan prute nærmere 30 000,- på den jeg har linket til.

NB! Opel av dagens modellinje har super kvalitet. Insignia, Corsa og Astra topper DEKRA report 2012, og nevnte Agila kom på topp10 over mest feilfrie biler i TUV report 2012. (noe sånt som 130 biler i den undersøkelsen). Også klart bedre rustbeskyttelse enn Toyota.

vestlandsfanden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 14:44   #49
Christa

Christa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av vestlandsfanden, her.

Tror også du kan prute nærmere 30 000,- på den jeg har linket til.

Hvordan får man til å prute så mye?

Gammel 10-05-12, 15:25   #50
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Hvordan får man til å prute så mye?

Sier man er villig til å betale det. Spør om de er helt sikker når du sier nei - og går. Spørs så et par dager etterpå hvis bilen fortsatt ligger ute...

Gammel 10-05-12, 22:19   #51
Christa

Christa sin avatar

Standard

Hva med Nissan Micra? Blir helt tullerusk av bilkjøp.

Gammel 10-05-12, 22:20   #52
mrc

mrc sin avatar

mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Er ikke den enda mindre igjen?

Gammel 10-05-12, 22:22   #53
Christa

Christa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Er ikke den enda mindre igjen?

Enda mindre? Er det mulig... Ja der ser man hva jeg kan om biler.

Gammel 10-05-12, 22:23   #54
mrc

mrc sin avatar

Standard

Enda mindre? Er det mulig... Ja der ser man hva jeg kan om biler.

Heter tross alt Micra ;-)

Gammel 10-05-12, 22:24   #55
Christa

Christa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Heter tross alt Micra ;-)

Gammel 10-05-12, 22:34   #56
Christa

Christa sin avatar

Standard

Men en liten, sikker bil med automat til rundt 150 000.- som er så ny som mulig. Hva biler skal jeg se etter? Kan jo få en ny Citroën C1 til 147 000.- men så er det det med sikkerhet da.

Gammel 13-05-12, 20:25   #57
Left
Passiv

Standard

http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=34867789

Svar med sitat
Gammel 13-05-12, 21:04   #58
Meiose
Aktiv

Meiose sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meiose er litt kulMeiose er litt kul
Standard

VW Up! Kjempesøt!! http://www.volkswagen.no/no/no/Modeller/up_.html

Meiose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 12:58   #59
Christa

Christa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=34867789

Den var fin!

Opprinnelig lagt inn av Meiose, her.

VW Up! Kjempesøt!! http://www.volkswagen.no/no/no/Modeller/up_.html

Finner ikke med automat. Men fin bil!

Gammel 14-05-12, 13:04   #60
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Er du sikker på at du må ha automat? Jeg trodde også jeg måtte det, nemlig, men jeg klarer å kjøre med gear. Det er en vanesak.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:28.