|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: [2012] S.O.S - BH-hjelpen
Jeg HAR små pupper altså. Helt merkelig. Jeg har aldri vært større enn B, selv da jeg hadde saltvannsinnlegg i dem. Det var det, da vi møttes for 2 år siden (?), men nå er det ikke. Sist redigert av bønna : 29-05-12 kl 14:27. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Det høres merkelig ut, men det har man faktisk. Jeg har små til normale pupper, har alltid brukt A og B, men etter en tur i undertøysbutikk endte jeg opp med mindre omkrets og større cup.
|
|
|
#3 |
|
intro
|
70A, så vidt jeg husker (lurer på om jeg ikke var nede i 65A, til og med - eller i hvert fall ikke over B), og så ville de at jeg skulle prøve noen digre luftputer å legge oppi skålene.
OK, da er det nok bare jeg som ikke har pupper i det hele tatt.
I’m out of here. Sist redigert av Bluen : 29-05-12 kl 15:22. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [2012] S.O.S - BH-hjelpenHadde vært morsomt å sett om de ville tipset meg om noe annet enn det jeg ofte velger. Sist målte de til 70 eller 75 rundt. I don't think so. Noe smalere enn 85 gjør meg uvel. Med 80 rundt må jeg ha en liten utvider som jeg hekter på hektene. Så 85 A eller B bruker jeg som regel. Kommer an på hvem av puppene jeg bryr meg om den dagen, og hvor mye padding det er. Triump sin Supersoft kjennes ikke, tåler vask og langvarig bruk. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
~~~~~~~
|
Sv: [2012] S.O.S - BH-hjelpenChange, noterer! Takk for tips, de er rett ved meg.
|
|
|
#6 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da må du i alle fall opp i cup og ned i omkrets. Få BH som går helt under armen og ikke presser puppene inn mot midten. Og sannsynligvis unngå de BH-ene som går lengst ned foran. Fasongen på cupen har mye å si for hvordan puppene ser ut.
|
![]() |
|
|