Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Noen som IKKE er redde for MUK?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-12, 16:03   #41
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som IKKE er redde for MUK?

Er det ikke slik at vi i Norge har forbud mot å bruke samme metode på storfekjøtt? Da dette kan gi opphav til kugalskap?

I så fall tenker jeg at MUK ikke er så langt unna.
Min redsel er å la det gå mange nok år, ting vil dukke opp, paralleller vil bli trukket, og plutselig var det ikke så "helt greit" å bruke MUK allikevel. Det kan være helt ubegrunnet, men jeg tenker nå litt slik allikevel.

"Før i tiden", da ting var nøysomt, så tror jeg ikke de drev med utstrakt spising av sener, bindevev, beinrester og hud da heller.
Fra gårdsdriften jeg er oppvokst med brukte vi ikke disse heller. Rett nok brukte vi gjerne tarmer som pølseskinn og magesekker til blodpudding og slike ting. Men sener, bindevev og selve skrotten var avfall, evt åte, ja.

Nei, jeg vil helst ikke spise MUK.

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 16:07   #42
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som IKKE er redde for MUK?

Forøvrig har jeg ikke sett den beskrivelsen til Noen på MUK før, jeg har bare sett det beskrevet som tilsatt mye mer avfallstoffer.

Jeg er også helt enig med Nextlife, kraft hadde vært noe!

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 16:15   #43
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.730
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som IKKE er redde for MUK?

Jeg er ikke spesielt redd for MUK nei. Så lenge fettverdien er merket tenker jeg at det er ok. Jeg ville ikke spist det rått, men jeg har ingen store motforestillinger om det i varmebehandlet form. Jeg innbiller meg ikke at nuggets er sunt med mindre de er selvmekket.

Bedervet mat, innvoller og hjerne kan lett bli delikatesse også. Jeg er veldig mye mer skeptisk til rakfisk enn til godt stekt MUK med tanke på sykdomsrisiko ved inntak.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 16:18   #44
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som IKKE er redde for MUK?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg er lei av at vi skal ha perfekt mat hele tiden. Perfekte grønnsaker, perfekt kjøtt. Jeg ble ganske så sjokkert av en tråd for en stund siden der flere sa at de skjærte av og kastet den delen av osten som hadde ligget ut mot plastembalasjen. Ja, vi bor i et rikt land, men å kaste så mye brukbar mat som vi gjør er pinlig, synes jeg.

Nei, MUK er en måte å utnytte slaktet på som jeg synes er helt fin, så lenge regelverket følges.

Veldig enig. Jeg kjøpte VG i dag for første gang for å lese deres reportasje om MUK. Jeg har automatisk tenkt at dette var ekle greier som jeg skulle holde meg unna, men til VGs ære (), hadde de ballansert saken temmelig godt, og jeg ble umiddelbart overbevist om at dette gadd jeg ikke bry meg så mye om da jeg leste Drevon og FIVH-fyrens kommentarer. Vi kaster alt for mye mat som det er, og matsnobbing som innebærer at vi må si æsj til alt som ikke er av ypperste kvalitet, er i grunnen ganske uspiselig. Jeg går forøvrig ikke av veien for å gnage i meg litt brusk når jeg spiser kylling, og dette er vel ikke så mye verre. Det er dog sjelden jeg spiser kyllingpølser og den slags.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 16:26   #45
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 15.271
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som IKKE er redde for MUK?

Jeg er ikke redd for MUK og ser heller ikke problemet med at det brukes. Når det er sagt spiser vi så godt som aldri MUK fordi vi aldri spiser helfabrikata eller bearbeidede kjøttprodukter. Vi lager mat fra bunnen av og bruker dermed i hovedsak rene råvarer, men det hender vi spiser pølser (ikke kyllingpølser da) uten at innholdet plager meg.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 17:54   #46
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.877
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som IKKE er redde for MUK?

Barna er glade i pølser på grillen, og det hender en sjelden gang vi spiser ferdigstekte kjøttkaker eller noe sånt. Jeg lager imidlertid det aller meste selv fra bunnen av, men det er fordi jeg liker å lage mat, og jeg er kresen og synes maten jeg lager er bedre enn poser og ferdigprodukter.
Jeg er redd for mye jeg altså, men ikke for MUK. Jeg kjenner jeg blir litt kvalm når det er snakk om benrester og slikt, men skikkelig kvalm ble jeg først da jeg slo på radioen i sted og de snakket om den alvorlige situasjonen i Syria. MUK gir jeg blaffen i.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 18:17   #47
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.845
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som IKKE er redde for MUK?

Grunnen til at jeg spiser relativt lite muk-mat er at det ofte inneholder for mye salt. Jeg er en stor tilhenger av å utnytte alt på dyret.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 18:25   #48
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.738
Blogginnlegg: 630
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som IKKE er redde for MUK?

Jeg syns det er ekkelt, men innser at det ikke er et gyldig argument. Jeg er ikke redd for det, men syns ofte det inneholder for mye fett, salt og tilsetningstoffer til å bli karakterisert som særlig sunt. Samtidig ser jeg argumentet med at vi kaster absurde mengder brukbar mat.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 18:35   #49
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.049
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som IKKE er redde for MUK?

Jeg er ikke redd MUK nei, og ville ikke unngått å spise noe fordi det inneholdt det.
Men den typer kjøttvarer som inneholder MUK er sjelden eller aldri på middagsbordet vårt, her går det som oftest i rent kjøtt.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 18:38   #50
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.633
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som IKKE er redde for MUK?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.



Jeg er lei av at vi skal ha perfekt mat hele tiden. Perfekte grønnsaker, perfekt kjøtt. Jeg ble ganske så sjokkert av en tråd for en stund siden der flere sa at de skjærte av og kastet den delen av osten som hadde ligget ut mot plastembalasjen. Ja, vi bor i et rikt land, men å kaste så mye brukbar mat som vi gjør er pinlig, synes jeg.

Nei, MUK er en måte å utnytte slaktet på som jeg synes er helt fin, så lenge regelverket følges.

Veldig enig.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 19:53   #51
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.163
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som IKKE er redde for MUK?

Næh. Jeg spiser kylling- og kalkunpålegg jevnlig, og har ikke tenkt å slutte med det. Ellers er det få av produktene på den listen vi bruker noe særlig, utover kyllingpølser eller vanlige pølser i ny og ne, men det har mer med at det er produkter som inneholder mye jeg ikke tåler eller produkter som bare ikke frister.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 19:55   #52
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som IKKE er redde for MUK?

Nei, ikke redd, men ingen av de matvarene som ble listet opp er noe vi kjøper inn jevnlig. Vi liker rene produkter.

Økologisk derimot er jåleri.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 20:03   #53
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.316
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som IKKE er redde for MUK?

Nei, jeg er ikke redd for det. Men problemet er vel heller at de fleste av disse produktene inneholder usunne mengder salt, fett og også litt for mye andre stoffer som jeg ikke vil ha for mye av i mitt daglige kosthold.

Generelt er jeg jo glad for at jeg har råd til å kjøpe godt kjøtt og god fisk i stedet, på samme måte som jeg har råd til å kjøpe dyrt bakeribrød i stedet for kneipp, liksom. Det er ganske tragisk at mange i Norge rett og slett ikke har råd til å kjøpe gode råvarer. Det skal liksom koste nesten 40 spenn for et brød?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 20:05   #54
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som IKKE er redde for MUK?

Det første laget av osten smaker jo plast, ingen får tvinge meg til å spise den fordi jeg skal være pk, da kan jeg heller ta to skiver mindre ost på skiven. (Har gått glipp av ostetråden).
Til gjengjeld kaster vi faktisk lite mat totalt sett, vi bruker rester, er oppfinnsomme og tenker matøkonomisk.


Hvordan kan økologisk være jåleri?

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 20:24   #55
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.730
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som IKKE er redde for MUK?

Vi er ikke blant dem med høyest lønn og vi har tre barn som spiser mye. Vi kan derfor ikke være matsnobbere og kjøpe brød til førti kroner stykk, spise biff hver dag og skjære bort ost. Vi kan heller ikke prioritere bare økomat, men kjøper øko i de tilfellene der det er lite forskjell i pris.

Mat er dyrt. Kanskje ikke for dem som tjener gresselig mye penger, men hos oss utgjør mat en betydelig del av familiebudsjettet.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 20:29   #56
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.407
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som IKKE er redde for MUK?

Hvis man ikke tåler beinrester så får man pinadø bli vegetarianer!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 20:35   #57
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som IKKE er redde for MUK?

Jeg synes ikke noe om at det brukes avfall i mat. Jeg synes også det er idiotisk at det ikke opplyses på maten at den inneholder MUK. Da kan iallefall folk få muligheten til å velge om det er noe de vil spise. Heldigvis bruker ikke jeg noen av produktene som har MUK i seg. Jeg liker mest mulig rein mat. Desto større grunn synes jeg det er til å lage mat selv, fra grunnen av. Da vet man hva man får, og det er nok sunnere også.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 20:37   #58
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som IKKE er redde for MUK?

Bryr meg ikke så veldig.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 20:38   #59
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som IKKE er redde for MUK?

Slipper heldigvis å forholde meg til sånt, grøss.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 20:41   #60
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.316
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som IKKE er redde for MUK?

Jeg er jo blitt urut på forumsnakk ( ), men jeg håper det var tydelig at jeg gruffet over prisen på grovt brød og ordentlige råvarer, og ikke fnyste av at det var teit å ikke ha råd til det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no