|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?Hadde du spurt meg for 4 år siden hadde jeg kunnet svart nesten ingenting, men nå, ja nå bruker jeg en god del penger på meg selv. Jeg tror i grunnen at jeg skal la være å regne på det, for det er en del. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?Jeg har langt hår med naturlige krøller, i tillegg begynner jeg å bli ganske grå i håret. Har ikke kommet til det punktet at jeg føler meg vel med grått hår, så jeg bruker en del hos frisøren for å klippe tupper og farge ettervekst. For å pleie og vedlikeholde bruker jeg mange, relativt dyre hårprodukter.
![]() |
#43 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?Jeg bruker vel sånn gjennomsnittlig mye vil jeg tro. Produktene kjøper jeg stort sett på nettet eller tax-free. Bruker ikke de aller dyreste hudpleieproduktene, men heller ikke de billigste. Går til frisør ca 5 ganger i året. Farger det selv for å spare litt penger, men tar straight'n shine behandlig, som ikke akkurat er billig. Havner et sted mellom 10 og 15000 vil jeg tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?Bruker rundt 3000 i året, pluss et frisørbesøk. Syns ikke det er feil anvendte penger i det hele tatt - jeg føler meg vel og fresh med litt godlukt, sminke og hårstæsj.
![]() |
#45 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?Jeg bruker veldig lite penger på jåleri ser jeg. Kjøper mascara kanskje tre ganger i året. Sjelden neglelakk, lipgloss eller annen sminke. Tipper det er et år siden jeg kjøpte ny øyenskygge, og den holder i minst et år eller to til.
Men klarer du å bruke opp jåleting for 1500,- pr mnd?
![]() |
#46 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?
Det er jo ikke sånn at jeg kjøper det samme hver mnd
![]() |
#47 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?Jeg har ikke regnet på det, men jeg bruker nok en del penger. Jeg bruker minst 6000 bare på frisør, i tillegg kjøper jeg en del hårprodukter, neglelakk og sminke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?Minimalt.
![]() |
#50 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?Veldig lite egentlig. Jeg går ikke til frisøren hvert år, bruker ikke sminke og bruker shampoo og deo fra matbutikken. Bruker fuktighetskrem fra apoteket, bruker kanskje for 200-400 i året på det siden jeg er dårlig på å smøre meg på vinteren. Jeg bruker nok ikke mer enn en 1000 lapp i året.
![]() |
#51 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?Veldig lite. Det går et par tre flasker kanebo foundation i året, det samme med mascara. Deodorant, kremer o.l. kjøpes på matbutikken. Parfyme bruker jeg ikke, heller ikke hårprodukter. Går svært sjelden til frisør, farger ikke håret... Eneste som trekker opp er laserbehandling for hårvekst, men det er jeg nesten ferdig med, så nå blir det vel kun en behandling i året for å vedlikeholde.
![]() |
#52 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?Dere som ikke går til frisøren hvert år-klipper dere dere selv? |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
ekstremt trøtt
|
Det kan fint gå over ett år uten at jeg klipper meg i det hele tatt, men innimellom kan jeg få ei venninne til å ta litt hvis det er slitt.
![]() |
#56 |
Borte
|
Har langt eller halvlangt hår da vettu.
![]() |
#57 |
intro
|
![]() Sv: Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?Det er vanskelig å si, men etter et kjapt overslag kommer jeg til ca. 7000 i året inkl. én hårklipp eller maks to (som oftest hos lærling
![]() |
![]() |
#58 |
er her
|
![]() Sv: Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?Minimalt.
![]() |
#59 |
intro
|
Helt enig, det er jo det viktigste av alt - for meg.
![]() |
![]() |
#60 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor mye bruker du på jåleri i løpet av et år?Jeg ser ikke på såpen og shampoen jeg kjøper i dagligvarebutikken som jåleri, jeg da. Det er nødvendige hygieneprodukter.
![]() |
|
|