|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: PH i kveld?Jeg stiller meg frivillig til å bli upassende full og begynne å skjenne på folk for ting som ikke har noe med saken å gjøre.
![]() |
#43 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PH i kveld?Hvem er det egentlig som saboterer LilleLeos pizzasnurrer??
![]() |
#46 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PH i kveld?Jeg ville satt alle kluter til for å bli sjefs-bitchen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Viser tenner
|
![]() Sv: PH i kveld?
![]() |
#52 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PH i kveld?Jeg lover å tenke aller mest på meg selv og hele gruppa hvis jeg får bli med.
![]() |
#56 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: PH i kveld?Jeg skal i alle fall ikke ha sex den første timen, altså. Jeg er en classy gurl tross alt.
![]() |
#57 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: PH i kveld?Jeg synes også at PH er trash-TV på sitt aller, aller verste. Jeg så en episode av den danske i fjor, og det er ikke grenser for hva jeg heller bruker tid på enn slikt. Å se maling tørke og en lett rotfylling, for eksempel.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Fola Blakken
|
![]() |
![]() |
#59 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: PH i kveld?Jeg så en episode av den danske med lyden av, hvor vi la på eget lydspor.
![]() |
#60 |
Panzerekstremfeminist
|
Det har du jammen rett i, Kitty, og det der høres ut som en aldeles ypperlig stategi å ty til hvis man blir tvunget til å se på. (Kilde: youtube.com)
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 20-03-12 kl 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|