Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ting man MÅ kjøpe i USA

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-12, 11:05   #41
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting man MÅ kjøpe i USA

iD-makeup er en brøkdel av prisen heime.

Gammel 09-02-12, 13:45   #42
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brookstone pleier å være en gøyt butikk for alle i familien.

Brooks Brothers er en kjedelig klesbutikk, men skjortene og blusene deres er fantastisk strykefrie. De har også skjorter i forskjellige modeller, det vil si slank modelle og større modell osv. Mannen min har mange jobbskjorter derfra og det er bare å tromle eller henge opp så er de som strøkne.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 13:53   #43
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Lush - såper, oljer og kosmetikk som er håndlaget, noe ala Saape her, men enda mer naturlige produkter. Bl.a genial solid shampoo som er fin å ha med seg på reiser, masse gode lukter og supert for håret - jeg bruker mine mye.

Ellers har man jo alltid usansynlig gode priser og utvalg av joggesko, elektroniske dippedutter, klær in general, ID/Mac og Urban Decay sminke ++

Gammel 09-02-12, 13:55   #44
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lush finner du lett, du kjenner en ekstremt sterk lukt omtrent to kvartaler før du ser butikken. Ikke min favoritt, nei. Fins i Norge også mener jeg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 13:57   #45
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sephora er også verdt et besøk, men de butikkene finner du jo overalt.

Filifjonka: Enig i lukta, men shampoen de har er veldig god (for mitt hår), det skal de ha!!

Gammel 09-02-12, 17:22   #46
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lush er ihvertfall på Byporten, vet jeg.

Gammel 09-02-12, 17:35   #47
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hm. Ser jeg bør pakke meget lett, eventuelt kjøpe en ekstra koffert i NY.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 17:38   #48
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Sjekk hva det koster med ekstra koffert alternativt å sende pakke til deg som selv gave. www.usps.com

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 17:45   #49
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Sjekk hva det koster med ekstra koffert alternativt å sende pakke til deg som selv gave. www.usps.com

Med feks SAS koster det 400 kr med en ekstra koffert, med BA mener jeg det er 30 pund. Billigst hvis man forhåndsbestiller. Da mannen var i New York med jobben i fjor bestilte jeg klær fra både gap.com, polo.com og diverse treningstøy og joggesko, pluss splitter ny koffert som alt ble levert på hotellet hans. Så kunne han bare pakke alt i kofferten og slapp butikkrunden jeg ellers ville sendt ham på.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 21:40   #50
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hey, det er min plan også!

Gammel 09-02-12, 21:53   #51
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var fem dager i USA forrige uke. Jeg reiste med 12 kilo bagasje, og hjem med 31 kg. Sånt skjer.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 00:20   #52
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Vi kom nettopp hjem fra new York i dag, hadde bla med converse kr 120 pr par, levis 300 pr bukse, QuickSilver skjorter 60-100 kr stykk, nike sko 230 kr, kule slalombriller div merker kr 400-600 pr par (1/3 av prisen hjemme), og en ny iPad 2til guttungen.

Gammel 14-02-12, 03:29   #53
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Hva måtte du gi for iPad2 der borte? Og må man gjøre noe for å få brukt den her hjemme? Og hva med lading osv? *reiser til Houston om 2 mnd og er klar for shopping*

Gammel 14-02-12, 08:46   #54
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvor bør man kjøpe sportsutstyr? (Trenger nye treningsklær og div. treningssko.)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 12:03   #55
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

iPad er visst bare å koble på og så velge norsk som sprÅk så er alt ok. Vi har en annen iPad så vi bruker bare den laderen. Evnt lader via pc eller kjøper en ekstra norsk. Betalte vel 2300 ca mener jeg.

Gammel 16-02-12, 14:18   #56
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Lemsip er en UK-greie. Legemidlene her er uventa kjipe og kjedelige (bortsett fra i hippieland, så klart. ) Men de har sånne halspastiller med lokalbedøvelse, og så liker jeg de smertestillende som har paracet, dispril og koffein i blanding.

Sko er billigere her.

Haha digresjon. I 2001 var jeg en tur. Fikk influensa av alle ting på vei bort. Så første stopp var et apotek. Jeg troppet opp og ba om antibiotika. For sånt kan man vel kjøpe på apotek i USA. Damen var lettere sjokkert og sa jeg måtte gå til LEGEN!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 14:29   #57
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Peeps! Det er det ekleste skumgodteriet ever... ikke verdt koffertplass hos oss i hvert fall!

Man kan klemme de flate! Men enig i at det er ekkelt.

Jeg elsker Reeses Cups og Butterfinger. Sistnevnte får man i Norge også, men det er såklart billigere i USA.

Ellers kjøper jeg det meste av hva jeg bruker hjemme, det er jo så mye billigere! Converse, jeans, sportstøy ...

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 14:39   #58
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal snart til USA, men har null planer om å shoppe. :sær: Annet enn joggesko.

Ja, og så Jolly Ranchers. I alle fall de med vannmelonsmak.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 14:53   #59
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh! Big Red! Og sånne hotte kanel-jaw breakers.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 14:54   #60
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Eg hadde definitivt kjøpe M&Ms. Og ikkje berre ei pakke heller...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.