|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting man MÅ kjøpe i USAiD-makeup er en brøkdel av prisen heime.
![]() |
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ting man MÅ kjøpe i USABrookstone pleier å være en gøyt butikk for alle i familien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Ting man MÅ kjøpe i USALush - såper, oljer og kosmetikk som er håndlaget, noe ala Saape her, men enda mer naturlige produkter. Bl.a genial solid shampoo som er fin å ha med seg på reiser, masse gode lukter og supert for håret - jeg bruker mine mye.
![]() |
#45 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Ting man MÅ kjøpe i USASephora er også verdt et besøk, men de butikkene finner du jo overalt.
![]() |
#48 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ting man MÅ kjøpe i USA
Sjekk hva det koster med ekstra koffert alternativt å sende pakke til deg som selv gave. www.usps.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med feks SAS koster det 400 kr med en ekstra koffert, med BA mener jeg det er 30 pund. Billigst hvis man forhåndsbestiller. Da mannen var i New York med jobben i fjor bestilte jeg klær fra både gap.com, polo.com og diverse treningstøy og joggesko, pluss splitter ny koffert som alt ble levert på hotellet hans. Så kunne han bare pakke alt i kofferten og slapp butikkrunden jeg ellers ville sendt ham på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Ting man MÅ kjøpe i USAVi kom nettopp hjem fra new York i dag, hadde bla med converse kr 120 pr par, levis 300 pr bukse, QuickSilver skjorter 60-100 kr stykk, nike sko 230 kr, kule slalombriller div merker kr 400-600 pr par (1/3 av prisen hjemme), og en ny iPad 2til guttungen.
![]() |
#53 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Ting man MÅ kjøpe i USAHva måtte du gi for iPad2 der borte? Og må man gjøre noe for å få brukt den her hjemme? Og hva med lading osv? *reiser til Houston om 2 mnd og er klar for shopping*
![]() |
#55 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Ting man MÅ kjøpe i USAiPad er visst bare å koble på og så velge norsk som sprÅk så er alt ok. Vi har en annen iPad så vi bruker bare den laderen. Evnt lader via pc eller kjøper en ekstra norsk. Betalte vel 2300 ca mener jeg.
![]() |
#56 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
#57 |
Glamorøs
|
Man kan klemme de flate! Men enig i at det er ekkelt.
![]() |
#58 |
Textrovert
|
![]() Sv: Ting man MÅ kjøpe i USAJeg skal snart til USA, men har null planer om å shoppe. :sær: Annet enn joggesko.
![]() |
#60 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Ting man MÅ kjøpe i USAEg hadde definitivt kjøpe M&Ms. Og ikkje berre ei pakke heller...
![]() |
|
|