|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker ikke Dagmar
Kjenner jeg er glad mannen min er hjemme nå. Han fikk med seg endel stormer nå da han var ute før jul, og hadde vind opp mot 90 knop styrke. Heftig nok det, sier han.
|
|
|
#42 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker ikke DagmarHer ble strømmen borte et øyeblikk og trampolina forsvant ut på jordet.
|
|
|
#47 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Liker ikke DagmarHer har det også begynt å blåse godt nå. Kom just et kast som reiv godt i huset her, knirket og knaketi vinduer og vegger! ...og vi er jo på "rolige" Sørlandet. Det er jo langt verre andre plasser.
|
|
|
#48 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Liker ikke DagmarJeg bor jo i Bærum, og her blåser det også. Masse. Så mye at vinden hyler rundt hushjørnene og de digre grantrærne i naboens hage knaker.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Liker ikke DagmarVi hadde discolys tidligere på kvelden. 4600 husstander i Nordhordaland er uten strøm, og i Øygarden (havgapet) er det visst helt vilt iflg. lokalnettavisene.
|
|
|
#50 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker ikke DagmarTil og med her i Hedmark blåser det relativt mye til her å være,og diskolys har blitt en velkjent ting for oss i kveld også,men strømmen har ennå ikke kuttet helt. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Passiv
|
Sv: Liker ikke DagmarDet blinker litt i gatelysene her, ellers er det greit. |
|
|
|
#52 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker ikke DagmarLiker heller ikke Dagmar!
|
|
|
#54 |
|
Ekvilist
|
Sv: Liker ikke DagmarHer på østlandet kan jeg melde om full disco hele kvelden, og manglende gjenstander på terrassen. Som Bloppy så kjenner jeg at jeg er glad for at jeg ikke bor på kysten nå. :trygghetsjunkie:
|
|
|
#55 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker ikke DagmarMannen har hentet inn akebrett, lykt og alt annet av løse ting. For her blåser det mye nå. Og vi bor som pøbelsara. Hadde ikke fått med meg at det skal blåse så mye her. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Liker ikke DagmarJeg lurer på om Dagmer har slækket litt av nå?
|
|
|
#58 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Liker ikke Dagmar....
Eh...der sier du noe...satser på at den er frosset fast enn så lenge. Men ja blåser godt her på østlandet også, blinket i lysene i hele kveld og gatelykten ute funker-funker inte. Skikkelig disko! Skal ut og sikre noen hester nå tenkte jeg, så ikke de flyr av gårde...Resten får vi plukke opp i morgen. Men ifølge YR så blåser det bare frisk bris her da... Så frisk at huset rister... Og verandaen endevendt. Må selvfølgelig blåse derfra, rett inn på verandaen og samle seg under verandataket... |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker ikke DagmarJuletreet til nabo'n blåste forbi her...
|
|
|
#60 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker ikke DagmarTror hun er på vei vekk fra oss, men et par stikk i siden skal hun alikevel ha inn... Gå bort Dagmar...
|
|
![]() |
|
|