|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?
Hello Kitty ting
![]() |
#44 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Her får de tre eldste svømmekurs. Storebror får Super hero squad figurer og jentene får prinsessefigurer, minstemann får drømmehagen greier. Det blir nok noen flere småting fra nissen tenker jeg, men ellers så er vi ferdig med gavene til dem.
![]() |
#45 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Eldste; Mini PC. (Lykkelig over at de åpnet ny butikk i nabolaget, 995,- er ABSOLUTT overkommelig pris.) Han kommer til å besvime når han ser den.
![]() |
![]() |
#46 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Største får Galtvort Legoborg. Mellomste får Millennium Falcon (også Lego) Yngste har jeg ingen anelse om ennå. Han har annektert Ipaden min, det burde egentlig holde. |
![]() |
![]() |
#48 |
tankefull
|
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?De får hver sin iPod touch. Jeg vurderer kjøpe hver sin rattkjelke eller legoeske til de også, men det ser jeg an litt etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Av oss får poden Super Mario Galaxy 2 til Wii'en, og minsten får Puky Pukylino/Wutsch (jeg husker aldri hvilken av dem det er). I tillegg har vi ordnet Cuboro til eldste og lekekjøkken til yngste, i samarbeid med mine foreldre.
![]() |
![]() |
#50 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Snuppa får mobil, billetter til Disney on Ice for oss to sammen og en leke. Muligens en mikrofon, eller Zhuzhu-pets. Av broren får hun en Scobidoo-buss med figurer.
Hvor får man tak i dette? Det hadde vært perfekt for lillebror. Jeg tør ikke å gi ham noe annet enn vanlige kniver (til å spise med), og det er jo ikke så lett å skjære med en sånn. Han elsker å hjelpe til på kjøkkenet.
![]() |
#51 |
nygift
|
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Fra oss får Knoll og Tott får hockeykølle, pucker, lego og muligens ipod.
![]() |
#52 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Han får dette legosettet:
![]() |
#53 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Tror det blir: |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Storebror får 500 kroner + en genser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Tankefull
|
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?En enkel mp3 spiller med hodetelefoner til hver som fylles med alle lydbøkene og musikken deres. En ducking til spillerene felles. Også en ullbukse og trøye.
![]() |
#57 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Jeg vurderer sterkt en DS med spill til så jeg kan få ha mobilen min i fred. Ellers får han Lynet-ting: tegnesaker, PC-spill, klistremerker.
![]() |
#58 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?
Mannen min og Mini (2006) fikk hver sin globus i fjor, mannen fikk en fin voksenutgave og MIni fikk barneutgave med tegninger og illustrasjoner på. Supre gaver som falt veldig godt i smak!
![]() |
#59 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Jeg har bestilt globus med tegninger på, takket være en globustråd som dukket opp i dag.
![]() |
#60 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Komplett lekekjøkken fra Ikea med ymse tilbehør og en strikkedukke med klær osv. til Bråkebøtta. Bøllen har vi ikke kjøpt til enda, han ønsker seg jo hele verden og jeg vet ikke helt hvor vi skal begynne!
![]() |
|
|