Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva får barnet/barna til jul i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-11, 21:47   #41
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?

05-barnet får ski, 08-barnet får Lego og 09-barna får garasje og biler. Jeg tror eldste skal få et klesplagg og mellomste dukkeklær i tillegg.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 21:52   #42
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Min 2006 jente skal få et eller annet playmobil, det er sykehuset og dyrlegesettet som står øverst på ønskelista.

Gammel 08-12-11, 22:13   #43
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Jeg aner ikke hva jeg skal si til de som spør hva hun ønsker seg heller. Jeg aner ikke hva en 3-åring vil elske å få.

Hello Kitty ting
Lekekjøkken, lekemat og koppestell
Male-og tegnesaker
Perler og perlebrett
Akebrett
Skiutstyr
Dukke og klær
Dukkevogn
Duplo (dukkehus)
Doktorsett
Utkledningsklær
Bøker
DVD'er (Pippi Langstrømpe?)

Gammel 08-12-11, 23:10   #44
Joy Stark
Superduperaktiv

Joy Stark sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Her får de tre eldste svømmekurs. Storebror får Super hero squad figurer og jentene får prinsessefigurer, minstemann får drømmehagen greier. Det blir nok noen flere småting fra nissen tenker jeg, men ellers så er vi ferdig med gavene til dem.

Gammel 08-12-11, 23:23   #45
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Eldste; Mini PC. (Lykkelig over at de åpnet ny butikk i nabolaget, 995,- er ABSOLUTT overkommelig pris.) Han kommer til å besvime når han ser den.

Mellomste: Bilbane fra Lynet 2. Dette er toppønske, han skal nemlig bli racerbilsjåfør.

Minsta: MyCinnamonGirl joggebukse, tigths og tunika, Junior Dundyne+pute, sengetøy og en pakke med en dukke/ litt klær/litt stæsj.

Fornøyd med årets innkjøp og ungene kommer til å bli KJEMPE overrasket.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 23:27   #46
Slettet bruker
Passiv

Standard

Største får Galtvort Legoborg. Mellomste får Millennium Falcon (også Lego) Yngste har jeg ingen anelse om ennå. Han har annektert Ipaden min, det burde egentlig holde.

Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 23:29   #47
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eldste får PS3, mellomste får carvingski og yngste får DS 3D med et spill til.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 23:33   #48
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

De får hver sin iPod touch. Jeg vurderer kjøpe hver sin rattkjelke eller legoeske til de også, men det ser jeg an litt etterhvert.

Fra hverandre får de sannsynligvis hver sin trekopp som de kan bruke på tur.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 00:22   #49
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Av oss får poden Super Mario Galaxy 2 til Wii'en, og minsten får Puky Pukylino/Wutsch (jeg husker aldri hvilken av dem det er). I tillegg har vi ordnet Cuboro til eldste og lekekjøkken til yngste, i samarbeid med mine foreldre.

Gammel 09-12-11, 00:41   #50
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Snuppa får mobil, billetter til Disney on Ice for oss to sammen og en leke. Muligens en mikrofon, eller Zhuzhu-pets. Av broren får hun en Scobidoo-buss med figurer.

Lillebror får stor dyne, pute og et sengesett, og elektrisk trommesett. Ja, jeg er visst litt gal, men han elsker det, og stabler opp bokser og bøtter og spiller hver eneste dag. Snuppa skal få velge en egen gave hun vil gi til ham.

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Snart-treåringen får sin egen kokkeniv for barn i år.

Hvor får man tak i dette? Det hadde vært perfekt for lillebror. Jeg tør ikke å gi ham noe annet enn vanlige kniver (til å spise med), og det er jo ikke så lett å skjære med en sånn. Han elsker å hjelpe til på kjøkkenet.

Gammel 09-12-11, 00:49   #51
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fra oss får Knoll og Tott får hockeykølle, pucker, lego og muligens ipod.
Lykketrollet får knerten spisesett, jungel hjul pysjamas, mikke mus regnfrakk, oso kopp og lillelam sett.

Eller har jeg handlet for flere familiemedlemmer også

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 01:01   #52
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han får dette legosettet:

og dette brettspillet:

Og besteforeldrene spleiser (etter tips fra oss) på en iPod Touch til ham.

Gammel 09-12-11, 01:44   #53
Høns
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tror det blir:

Skylander/figurer til eldste, samt noen bøker om Harry Potter på engelsk. Ellers blir det nok litt tøy og slalom ski.
Yngste får litt Brannman Sam ting og filmer på engelsk + en kasse med briotog og skinner som han arver etter storebror (har stått på loftet, så de blir som nytt)

Og så blir det helt sikkert litt ekstra attåt...

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 05:05   #54
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Storebror får 500 kroner + en genser.
Storesøster får 500 kroner + skinnveske, ballett-dvd og cd med klassisk musikk.
Lillesøster får doktorsaker, dukkevogn og dukke med utstyr.
Lillebror får ridderborg fra Playmo.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 07:08   #55
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 182
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snuppa får ny seng og knerten får skøyter.

Gammel 09-12-11, 08:58   #56
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

En enkel mp3 spiller med hodetelefoner til hver som fylles med alle lydbøkene og musikken deres. En ducking til spillerene felles. Også en ullbukse og trøye.

Gammel 09-12-11, 09:10   #57
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vurderer sterkt en DS med spill til så jeg kan få ha mobilen min i fred. Ellers får han Lynet-ting: tegnesaker, PC-spill, klistremerker.

Globus ble plutselig også aktuelt i dag da han fikk vite at bamsen hans kommer fra Danmark, og hvor er Danmark? Jeg har også lyst på globus.

Gammel 09-12-11, 12:17   #58
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Globus ble plutselig også aktuelt i dag da han fikk vite at bamsen hans kommer fra Danmark, og hvor er Danmark? Jeg har også lyst på globus.

Mannen min og Mini (2006) fikk hver sin globus i fjor, mannen fikk en fin voksenutgave og MIni fikk barneutgave med tegninger og illustrasjoner på. Supre gaver som falt veldig godt i smak!

Gammel 09-12-11, 12:19   #59
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har bestilt globus med tegninger på, takket være en globustråd som dukket opp i dag.

Gammel 09-12-11, 12:28   #60
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Komplett lekekjøkken fra Ikea med ymse tilbehør og en strikkedukke med klær osv. til Bråkebøtta. Bøllen har vi ikke kjøpt til enda, han ønsker seg jo hele verden og jeg vet ikke helt hvor vi skal begynne!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:19.