|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Minstejenta fikk en pepperkakeform, kjøpt på Søstrene Grene til ca. 5 kroner. De har hver sin dag. I tillegg har de hver sin Haribo-kalender, og jentene er lykkelige over konseptet med godteri hver dag.
|
|
|
#2 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?To sjokoladebiter til hver. De er 9 og 13 om det har noe å si. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Eldste fikk en strikket hals fra HM med "diamanter" på. Mellomste fikk bil (eller 2 var det i en pakke) fra Cars 2 og minste fikk fingermaling.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Å kjøpe 72 pakker blir dyrt og kom til å gjøre meg gal. Så jeg ba et år mamma og svigermor om å hjelpe meg, og det har de fulgt opp noen år, og har vel i år sikra 15-17 dager. Resterende ordner jeg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Vi har en pakkekalender hvor de største åpner gave annenhver dag. Mellomsøster var den heldige vinner av en klut med bilde av valper på i dag. (Sånn liten kompakt sak som skal legges i vann og folder seg ut.)
|
|
|
#7 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Nisselue, til begge. Jeg fikk en bøtte med kjeft i går fordi jeg ikke hadde ordnet nisselue, hadde glemt at eldste er et ordensmenneske og har track på det meste, og tenkte at dette kunne befinne seg i første gave. De har nemlig tradisjon i venninneflokken med å ha nisselue på skolen 1. desember. Hun ble langt blidere i morges når hun så ny nisselue var på plass. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Pokker heller. Jeg har jo lovet ungene at det skal komme nye kluter i kalenderen og det har jeg helt glemt å kjøpe. :klaskepanne:
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Eh... jeg burde jo kunne svare, men husker ikke hva som er inni dag for dag. De åpner hver tredje dag. Åpnet etter jeg gikk til jobb. Tror det var en refleks..... |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Storebror fikk en blinkende Beyblade, og lillebror var lykkelig over sin lille Timmy-figur i en liten kassebil. Lillebror skjønner nok hverken konseptet jul eller konseptet adventskalender, men vi tok ikke sjansen på å ordne kalender til bare storebror, for det lillebror skjønner veldig godt, er når noen andre får noe og ikke han.
|
|
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?
Det skal du få meg til å tro.
|
|
|
#13 |
|
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Guttene fikk (de små) flaxkalender i kalenderen. 6 åringen syntes det var rasende festlig å få kalender i kalenderen. Yngste har også en legokalender og der fikk han en skurk. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Her ble det vindusdekorasjon av en nisse. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Originala
|
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Begge barna fikk en gipsfigur (engel), maling og malepensel (sett fra Kid) i dag. Det var to engler i pakken, så den andre engelen kommer senere i måneden. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Vesla fikk en liten plysj-Tassen (den lille gule hundehvalpen), og eldste fikk deathly hallow-smykke. Begge deler innkjøpt på e-bay for lommerusk omtrent. Mannen fikk en pusle-ulv, trefigur i 4 deler, kjøpt på loppis, og jeg fikk 4 lilla telys.
|
|
|
|
#17 |
|
WF: BNBE
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Eldste får en legofigur, minsten får en duplofigur og en duplohund (fulgte gratis med da jeg kjøpte legopakken eldste får en del av i dag). I tillegg får de en liten sjokoladesnømann. De åpner på ettermiddagen, så de vet det ikke selv enda.
|
|
|
|
#18 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Tror jeg skal kjøpe meg en sjokoladekalender selv og ha på kontoret. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I år er det ferdigkalender, så det ble en legosnømann til storebror og et mummitroll til lillesøster.
|
![]() |
|
|