|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Svigerfar får en maskin han ønsker seg, en handoverfres. Svigermor får Jo Nesbøs siste, hun elsker god krim. Pappa og kona får bilder av jentene, og en handmalt dings for å ha lys i. Vi har lite kontakt, men de ønsker seg bilder hvert år.
|
|
|
|
#2 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Vi har kun mamma og hun får et gavekort på hudpleie, bok og en cd. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Bøker, skihansker, drikkeflaske-rompetaske, buff, litt hjemmelagde ting, fotobok, fotokalender.
|
|
|
#4 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Min mor får en pulsklokke med GPS (spleiser med broren min). Svigers har jeg ingen aning hva får, det får LøveMannen fikse.. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Alle besteforeldrene får kalender med bilder av barna, fra barna. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Mamma får ny moccamaster, og noko frå borna. Eg antar at jentene vil sjølv kjøpa noko, så det vert sikkert noko frå Nille. Foreløpig har storesøster sett seg ut eit glashus med led- lys. Godt "besta" blir oversjarmert av absolutt alt ho får frå dei to.
|
|
|
#8 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Mamma får barnehagebilde av vesla, kaffekapsler og "tårn" til espresso. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Mamma får puslematte og to puslespill, 1000 og 2000 brikker.
|
|
|
#10 |
|
Strikker
Hvor: Sunnmøre
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?
Nå har jeg fått tips om hva pappa ønsker seg: Radiostyrt helikopter! Det er visst noe han har ønska seg siden han var guttunge!
|
|
|
#11 |
|
Ferdig!
Hvor: Telemark
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Svigermor: digital fotoramme som jeg har lagt inn masse bilder på.
|
|
|
#12 |
|
Nå også i farger
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Den "Snille barn"-gaven gjorde meg helt varm om hjertet. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?De har fått gavekort på hht Nationalteateret og Drammen Teater de siste årene. Det har igrunn vært veldig populært, så jeg tror vi går for dette i år også.
|
|
|
#14 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Foreldrene mine får billetter til revy, så må vi fikse noe fra barna også. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Svigers: bilettar til Kiri Te Kanawa i Reykjavik (opera)
|
|
|
#16 |
|
nju nja njo
|
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Min mor får abonnement på et blad. Svigermor får teboks med forskjellig te, samt Lars S. Christensens bok for Redd Barna. Svigerfar får bok. Min far aner jeg ikke, like vanskelig hvert år. Får stikke innom en sportsbutikk og se etter sokker, hansker e.l. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
![]() |
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Belgiske sjokoladetrøfler til alle |
|
|
|
|
|
#19 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Mamma får tilskudd til data. Pappa får musikkdvder. Svigers får gavekort.
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?I år vert det fotografbilde av minstemann + gaveeske med diverse fra Askim frukt- og bærpresseri.
|
![]() |
|
|