Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Nespresso sine nye variations ♥

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-11, 22:40   #41
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso sine nye variations ♥

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Nemlig og derfor skjøne eg ikkje heilt korfor dei ikkje kan selge på Rema.

Fordi da vil ikke hvermannsen oppfatte det som eksklusivt lenger.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 22:44   #42
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Finnes det virkelig de som mener at Nespresso er eksklusivt?

Det er jo en maskin i et hvert hjem snart jo.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 10:00   #43
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss, bestilte i går, og idag er de på posten!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 14:08   #44
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Det er jo en maskin i et hvert hjem snart jo.

Jepp! I dette hjemmet også.Endte med Latissima+

Julegave til oss selv i år. Men da vi kjøpte maskinen så fulgte ikke kapslene med så jeg skal dra tlbake for å få en pakke med de 16 startkapslene i morgen.
Sjokolade altså? Det er kaffe med sjokoladesmak?

Noen som vet hvilke kapsler som er "standard". Som passer best til cappuchino og latte.
Vi bør vel snart få bestillt sånn at vi har noe å drikke i jula..

Gammel 14-12-11, 16:36   #45
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jepp! I dette hjemmet også.Endte med Latissima+

Julegave til oss selv i år. Men da vi kjøpte maskinen så fulgte ikke kapslene med så jeg skal dra tlbake for å få en pakke med de 16 startkapslene i morgen.
Sjokolade altså? Det er kaffe med sjokoladesmak?

Noen som vet hvilke kapsler som er "standard". Som passer best til cappuchino og latte.
Vi bør vel snart få bestillt sånn at vi har noe å drikke i jula..

Kaffe med sjokoladesmak ja.

Jeg drikker kun cappuccino og latte, og mine favoritter er den lys rosa kapselen, den lilla og den som er litt sånn gullfarget.

Gammel 14-12-11, 16:39   #46
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker sjokoladekaffen.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 16:49   #47
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utsolgt.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 17:08   #48
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg elsker sjokoladekaffen.

Jeg synes ikke noen av dem smaker noe, jeg. Det smaker ikke sjokolade av sjokoladekaffen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 17:09   #49
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg synes ikke noen av dem smaker noe, jeg. Det smaker ikke sjokolade av sjokoladekaffen.

Jo, den synes jeg smaker svakt av sjokolade, og er veldig god. Alle de andre variantene jeg har prøvd har derimot smakt død, fordervelse og parfymeri.

Gammel 14-12-11, 17:37   #50
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Buhu- jeg som ville teste den sjokoladekaffen

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Utsolgt.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 17:38   #51
Trollet
Aktiv

Trollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Utsolgt.

Det gikk fort!

Er det mulighet for at det kommer inn igjen tro?

Trollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 21:08   #52
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sjokoladekaffen har en liten touch av sjokolade og er veldig god. Har enda til gode å smake årets vaniljekaffe og kirsebærkaffe

Gammel 14-12-11, 21:11   #53
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trøster meg med kaffe og en liten bit lindt 70 % sjokolade i. Trengte en trøstekaffe, og den er god den.

Gammel 14-12-11, 21:52   #54
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvis noen ønsker seg en smak av kirsebærkaffe så gi meg et hint. Jeg har ni kapsler som helt sikkert ikke blir drukket opp her.

Gammel 14-12-11, 22:35   #55
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Og jeg har sju med vanilje som gjerne kan få et nytt hjem.

Gammel 15-12-11, 00:10   #56
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Sjokoladekaffen har en liten touch av sjokolade og er veldig god. Har enda til gode å smake årets vaniljekaffe og kirsebærkaffe

Sjokoladekaffen er nydelig. Vanilje og kirsebær høres helt feil ut i mine ører, så har ikke turt å smake de ennå.

Gammel 15-12-11, 07:23   #57
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 182
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var innom nespressobutikken her om dagen, men de var utsolgt for alle special editions.

Jeg kom rett fra et kundemøte rundt hjørnet og hadde med meg selgeren vår. Og plutselig var det jeg som var selger. Han er nå fullt oppdatert på nespressomaskiner, og jeg er ganske sikker på at kona hans får en i bursdagspresang. (Julepresangen var allerede i boks ... jeg hadde fortalt ham hvilken kjøkkenmaskin de skulle ha ... altså; etter å ettertrykkelig ha forsikret meg om at hun hadde ønsket seg en kjøkkenmaskin.)

Gammel 15-12-11, 07:39   #58
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Standard

Jeg synes sjokoladekaffen høres gos ut, særlig hvis den ikke er av den søte typen. Men, da sparte jeg de pengene.

Gammel 15-12-11, 09:21   #59
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Og jeg har sju med vanilje som gjerne kan få et nytt hjem.

Gammel 15-12-11, 09:29   #60
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Send adressa di på PM, så får du julehilsen i posten!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:45.