Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lite smart venninne

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-11, 23:54   #41
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lite smart venninne

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Sssss, som om det er så viktig å skjønne det med Bergene og Karius og Baktus.

(Har ikke tenkt over noe av det før nå ... )

Herlighet, er det så vanskelig da - for mye sjokolade fører til hull i tennene. Barnelærdom.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 00:07   #42
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Jeg har en venninne som enda ikke forstår dette med Bergene og Nidar.

Gammel 01-11-11, 00:08   #43
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Min venninne skjønner den visst fortsatt ikke.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 00:09   #44
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Jeg har en venninne som enda ikke forstår dette med Bergene og Nidar.

Vi deler nok venninne

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 00:26   #45
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Vi deler nok venninne

I 1980 fusjonerte Nidar-Erbe i Trondheim med den tradisjonsrike sjokoladefabrikken Bergene i Oslo til A/S Nidar Bergene. Det fusjonerte selskapet ble overtatt av Nora Industrier under navnet Nidar AS i 1987. I dag er Nidar et heleid datterselskap av Orkla ASA og inngår i Orklakonsernets merkevaredivisjon Orkla Brands.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 00:29   #46
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg har aldri utlevert venninnene mine her før, men jeg har en jeg også. Hun er ikke så verst oppegående, iallfall later hun til å tro det selv, men jeg vet nå ikke helt. Som den jula for noen år siden, da kunne en annen venninne glad og lykkelig fortelle at hun hadde fått X antall laken i julegave av svigermora. Eh, hva skal man egentlig med så mange laken? var reaksjonen til venninna mi. koko

Den brukte jeg faktisk noen sekunder på.

Gammel 01-11-11, 00:31   #47
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Den brukte jeg faktisk noen sekunder på.

Hun venninna mi brukte også litt tid på å skjønne hvordan noen kunne bli så over seg av begeistring for en hel masse laken.

Gammel 01-11-11, 01:10   #48
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Hun venninna mi brukte også litt tid på å skjønne hvordan noen kunne bli så over seg av begeistring for en hel masse laken.

Skrev jeg virkelig jeg !? Jeg mente selvsagt venninna mi, hun jeg leste denne tråden høyt for.

Gammel 01-11-11, 01:21   #49
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Altså...her sitter jeg og rister halvoppgitt på hodet og tenker: enn å kalle venninnen sin lite smart pga en sånn ting da.

Plutselig gikk det opp to lys for meg her...

Det andre lyset var at jeg har vist en lite smart venninne jeg også.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 06:28   #50
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

MIN veninne er så teit at hun var 37(faktisk på bursdagen sin,kom ut av den blå luft og skremmmte vettet av familien med å begynne å fnise hysterisk) da hun skjønnte hvorfor-" Kom an, catch up" var morsomt, den samme vist nok dyslektiker veninnen gikk i flere år å lurte på hvordan i all verden noen kunne finne på å kalle en pølse "Jeg er salami"

Sist redigert av era : 01-11-11 kl 07:09.
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 07:02   #51
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jegersalami!

Gammel 01-11-11, 08:34   #52
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette blir bare bedre og bedre!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 08:38   #53
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Venninna mi var 29 år da et lite barn forklarte henne at Nasse Nøff er en gris.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 08:57   #54
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Venninnen min var nesten tredve før hun skjønte at oppholdsvær ikke betød "vær man kunne oppholde seg ute i". Teite damen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 09:01   #55
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Jeg er salami...

Mange smarte venninner her, ja.

Har sikkert et par av dem jeg også.

Gammel 01-11-11, 09:02   #56
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Altså, bestevenninnen min skjønner ikke dette med X antall laken. Hun må være ganske teit, for hun hadde også brukt veldig mange år på å forstå hvorfor det står "AMBULANSE" speilvendt på ambulansenes panser.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 09:20   #57
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Venninnen jeg nevnte tidligere ble fortalt i sin ungdom at de skulle dra inn Munkholmen for å restaurere den og hun tenkte i noen minutter at det hørtes ganske schmart ut.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 10:07   #58
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er salami! Dagens!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 10:22   #59
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Altså, bestevenninnen min skjønner ikke dette med X antall laken. Hun må være ganske teit, for hun hadde også brukt veldig mange år på å forstå hvorfor det står "AMBULANSE" speilvendt på ambulansenes panser.

Gjør det?

Jeg har en venninne som fortsatt ler av vitsen om de to tomatene, eter at hun tok poenget for ett års tid siden. Catch up liksom.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 10:32   #60
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Gjør det?

Jeg har en venninne som fortsatt ler av vitsen om de to tomatene, eter at hun tok poenget for ett års tid siden. Catch up liksom.

Jeg har sett mange ambulanser med den teksten, altså. Speilvendt. Men jeg har sett mange uten også.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:53.