Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvem bruker sånt?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-07, 22:32   #41
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem bruker sånt?

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Jeg foretrekker min egen hengerumpe, og trenger ikke fake en til.

Takke meg til bukser som er "snille" med baken min ...

Gammel 18-03-07, 22:32   #42
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her var det mye pent, gitt.

Gammel 18-03-07, 22:32   #43
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hm.

Lurer på når jeg skal resignere og jeg.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:43   #44
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke helt min smak. De befinner seg i samme kategori som de utgåtte treningsbuksene som mange går med nå, eller de fæle pysjbuksene som jeg også ser at mange går med. Skjønner ikke at det er lov!

Men husker at jeg hadde sånn haremsbukse da jeg var fjortis. Kjøpte den for noen av konfimasjonspengene mine.

Sist redigert av Jenna : 18-03-07 kl 22:51.
Jenna er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:45   #45
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Dette har intet med alder å gjøre! Disse buksene er rett og slett latterlige!

Gammel 18-03-07, 22:45   #46
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grøss! Slikt noe er ikke flatterende uansett hvor flott man i utgangspunktet er. Usj!

Gammel 18-03-07, 22:47   #47
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Jeg foretrekker min egen hengerumpe, og trenger ikke fake en til.

Vet hva du snakker om...

Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:48   #48
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Ser ut som om tena-bleien henger et stykke lengre nede, en der den burde være plassert.

Ei skikkelig tung Tena-bleie.

Gammel 18-03-07, 23:05   #49
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Den siste her er jo en kopi av thaibuksene. Denne var ikke særlig fin, men thaibuksene er skikkelig kule. Kryr av dem i thailand og passer utmerket sammen en singlet på backpacker tur på koh pangan og lignende steder. Merker at jeg gleder meg til å bruke min i parkene i gamlebyen i sommer. Min er riktignok ikke shorts men helt lang.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 23:12   #50
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Den siste her er jo en kopi av thaibuksene. Denne var ikke særlig fin, men thaibuksene er skikkelig kule. Kryr av dem i thailand og passer utmerket sammen en singlet på backpacker tur på koh pangan og lignende steder. Merker at jeg gleder meg til å bruke min i parkene i gamlebyen i sommer. Min er riktignok ikke shorts men helt lang.

Men thaibuksene har jo litt mer ved seg enn det denne grå joggisen har?

Har en thaibukse selv, som kommer frem på hyttetur.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 23:14   #51
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en sånn bukse som er avbildet i det förste innlegget, bare i blå.

Not. Både stoff og "fasong" er så uaktuelt som det kan få blitt.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 23:16   #52
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har en sånn bukse som er avbildet i det förste innlegget, bare i blå.

Not. Både stoff og "fasong" er så uaktuelt som det kan få blitt.

Jeg kjente jeg mistet litt pusten nå! Ser ikke for meg deg i en sånn bukse, nei!
(definitivt ikke meg heller)

Gammel 18-03-07, 23:51   #53
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Men thaibuksene har jo litt mer ved seg enn det denne grå joggisen har?

Har en thaibukse selv, som kommer frem på hyttetur.

Jeg snakker ikke om joggisen, men bilde nr 2. Men ja den er heller ikke på langt nær like fin som de ekte nei.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 10:53   #54
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Elinblu: Jeg holdt på å ramle ned fra sofaen i sjokk her. Kunne ikke forestilt meg at det er din stil.

Tror ikke det har noe med alder å gjøre mei, jeg syntes den var fæl.

Hengeskritt? Hva er fint med det?

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 10:57   #55
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Bruker man slike bukser for å se ekstra tynn ut? "Åh, jeg er så tynn at buksa detter av meg, hva skal jeg gjøre?" :dån:

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 21:05   #56
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Den var ikke akkurat fin nei.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 21:16   #57
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av anakonda, her.

Bruker man slike bukser for å se ekstra tynn ut? "Åh, jeg er så tynn at buksa detter av meg, hva skal jeg gjøre?" :dån:

Haha.

Tror ikke den buksa hadde sittet sånn på en med normal fettprosent.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 21:54   #58
Solice
Superaktiv

Solice sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Lite pent!

Solice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 22:03   #59
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er ikke så ofte jeg ler av slike bilder, men her dukket det opp noen latterhikst.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 22:05   #60
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Det er så utrolig lite pent og jeg tviler på om jeg noen gang kommer til å synes noe annet....Uff!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.