|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
|
Sv: Roadtrip i Norge - noen tips?Jah, Morella! Vi skal hit! |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Superbasinella
|
Sv: Roadtrip i Norge - noen tips?
Foreldrene mine fikk i tur dit i gave av oss. De var veldig fornøyde og skulle reise tilbake. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Jeg er fra bø |
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Så bra! En fisk tipset meg om de i sted, og jeg falt pladask for konseptet. Tror vi setter den på pri 1, og så fyrtårnovernatting som pri 2, og resten er bare veien og tiden. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Roadtrip i Norge - noen tips?Var det hundepass som sviktet?
|
|
|
#48 |
|
|
Sv: Roadtrip i Norge - noen tips?Nei, det var ikke hundepasser som sviktet, det var utenforliggende, uventede omstendigheter som ikke var fiksbart på så kort tid. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
prøver å være tål***ig
|
|
|
|
#53 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Roadtrip i Norge - noen tips?Ha! Der fikk jeg igjen for ikke å lese mer enn første innlegg! Vi fikk gavekort i bryllupsgave på tretopphytter og skal teste det til våren. Gleder meg til rapport fra opphold!
|
|
|
#55 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Skriver under på denne, og slenger med at båten til Halten bare går tirsdager. Tror dere har 1 1/2 time i land på Halten, og tro meg, det holder til å se øya 5-6 ganger.
|
|
|
#57 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Fortsetter her, note to self, les hele tråden før du svarer:
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 24-10-11 kl 00:48. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
...we have cookies
|
Og jeg sitter stadig vekk og surfer på finn.no etter hus til salgs. Gubben vil ikke bli med da, og jeg har ikke jobb. Men jeg skjønner det er marked for å lage utradisjonelle ferieløsninger for utslitte Oslofolk som ikke vil ha internettilgang eller noe, så jeg burde muligens komme på ett eller annet konsept..? |
|
|
|
![]() |
|
|