Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg er heldig, jeg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-11, 21:06   #41
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er heldig, jeg

For et festlig forsøk på snikreklame!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 21:10   #42
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Og de sponsede koblingene over viser Tannlege i Polen.

Gammel 23-10-11, 21:11   #43
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 21:24   #44
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jadda, rett forum å havne på, når man først skal snikreklamere for eget firma, så framlegge fordelene med flerspråklige polakker som liksom er på venninneferier, for deretter ymte frampå om unødvendigheten av å betale for hvitt arbeid.

Gammel 23-10-11, 21:25   #45
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Kanskje de må tynnes i hver 6 uke? Det må nemlig håret mitt.

Høyst sannsynlig må hun nok det,og det er da ganske vanlig at man gjør det,ihvertfall med håret,så da er vel tennene sånn også. Tannreiser til Polen med medbragt venner man betaler for,får det egentlig blitt bedre.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 21:28   #46
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av villbring, her.

Jeg har reist til Polen for å få reparert tennene mine, og derfor reiser jeg dit med gjevne mellomrom. Det som er inne i munnen er jo noe som er i stadig endring, så jeg blir ikke ferdig hos tannlege. På lik linje med at man ikke blir ferdig med å gå til frisør...

Det er ikke tennene som vokser, men mellomrommene mellom tennene. Heldigvis er de jevne, men vokser tydeligvis siden de stadig er i endring, og må fikses på

Gammel 23-10-11, 21:41   #47
Stompen
Aktiv

Stompen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Huttetu

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 22:54   #48
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg lurer litt på hvor gammel HI er, siden han/hun har tenner som stadig er i endring. Er det snakk om melketenner?

Ei venninne hadde noe som ble kalt "vandrende tenner", mulig det er saken her også. De skled visstnok ut av posisjon hele tiden.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 23:06   #49
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også ei flerspråklig polsk venninne. Problemet med henne er at hun kan alt for mye annet til at hun synes det er en veldig god ide å vaske husene til folk svart. Blitt kjent med feil polakk eller noe?

Gammel 23-10-11, 23:08   #50
villbring
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: der min pute ligger
villbring er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

hyggelig at det er humor. Å være en del i en apsurd tråd er ok

men var/er det et så håpløst forsøk?
Jeg syns det er rart.
Vel jeg er ikke så erfaren med forum. Jeg vil dog klikke innom denne tråden og la meg underholde. kanhende komentere Synd det ikke ledet til noe for min veninne... ikke så mye som en liten jobb... Da er det nok ikke noen som har behovet for litt skuring bak komfyren.

Å være ordblind, orbildn, drysselektrikkker eller var det dyslektikker er ganske fint.

villbring er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 01:30   #51
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken tråd som er mest absurd, denne eller bekymringsmeldingstråden.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 01:33   #52
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Pussige venninner har hun hvertfall! Jeg har heldigvis ingen kobber eller messing som trenger å pusses, så vaskehjelp ser jeg ikke behovet for. Gulvet ser vi så sjelden allikevel.

Gammel 01-11-11, 01:39   #53
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken tråd som er mest absurd, denne eller bekymringsmeldingstråden.

Poll?

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 01:45   #54
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Poll?

Det var en idé, kanskje.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 09:07   #55
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Troll.

Gammel 01-11-11, 09:43   #56
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes trollene nå til dags er for lite raffinerte. Skriver dårlig, og blir gjennomskuet nesten med en gang.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 13:41   #57
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Er det mulig

Gammel 01-11-11, 14:21   #58
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjenner også flere polakker. Men tror neppe de vil vaske huset mitt.

Var dette en polakk (ufattelig med skrivefeil - google translate på en dårlig dag?) som prøvde å skaffe svart arbeid til en polakkvenn. Og hvis det ble nok arbeid så ville hun håve inn deler av inntekten til eget firma?

HØH?

Gammel 01-11-11, 16:03   #59
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg synes trollene nå til dags er for lite raffinerte. Skriver dårlig, og blir gjennomskuet nesten med en gang.

Jepp, de bør passe seg ellers går det troll i ord .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 16:12   #60
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det disse vennene fra Polen som reiser fra 10-åringen for å vakse huset ditt? I så fall er bekymringsmelding både til den ene og den andre på sin plass.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:52.