|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Black Swan - er den verdt det?Jeg synes egentlig den var mest kjedelig. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Black Swan - er den verdt det?Uff, er den ekkel altså? Driver hun å pirker på skorper..
|
|
|
|
#43 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Black Swan - er den verdt det?Har ikke sett den, men hadde ikke fått med meg at den er ekkel. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Black Swan - er den verdt det?Jeg orket ikke å se ferdig Breaking the Waves, og har avstått fra Requiem for a Dream.
|
|
|
#48 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Black Swan - er den verdt det?
De fleste har greid å la være, det var nok over 25 ganger så mange som så Black Swan på kino. Men spør du meg så er det ikke egentlig noen vei utenom, det var iallefall ikke det den gangen den gikk på kino. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Black Swan - er den verdt det?Har ikke sett den, men hadde egentlig bestemt meg for å se den sammen med Storesøs på 13 år. Etter å ha lest her, gjør vi nok ikke det likevel, dette virker som en altfor tøff film for henne (og kanskje for meg også). Hun danser selv ballett og har danset utdrag fra Svanesjøen, derfor tenkte vi å se den sammen (også som en oppvarming til høstens Svanesjøen-forestilling på Operaen). Greit å lese om den her - vi dropper nok den filmen hvis dere reagerte så sterkt på den! |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Black Swan - er den verdt det?Jeg hadde ikke sett den sammen med en 13-åring, nei. Den er både for voldsom og tung, og har noen, eh, heftige scener jeg ikke hadde sett sammen med min datter (uansett hvor gammel hun var, tror jeg.
|
|
|
#51 |
|
Shake it out!
|
Sv: Black Swan - er den verdt det?Eldstemann (11 år) gnåler om å få se den, siden hun har ei venninne som har fått se den. Nevnte venninne sover sammen med moren sin hver natt fordi hun feler sånn, og måtte hentes av moren sin kl 01 om natten da hun var på sleepover her, fordi hun var så fælen at hun ikke fikk sove.
|
|
|
#52 |
|
Glamorøs
|
Sv: Black Swan - er den verdt det?Jeg tror ikke det er en film som hovedsaklig fenger ballettjenter. Da anbefaler jeg heller The Red Shoes og filmene Baryshnikov danser i. Fy fader, den mannen kan danse! En av mine favorittdansefilmer er White Nights med ham og Gregory Hines, mestere begge to.
Det er jo ikke noe i veien for at en film kan være både vemmelig og vakker, det er ikke spesielt sært, syns jeg.
Sist redigert av Tallulah : 17-10-11 kl 19:40. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Helt enig. Psykologisk litt guffen er den jo, men det var aldri aktuelt å ikke se filmen som var veldig bra. Når det gjelder blod og gørr er det noe jeg ikke har problemer med å takle. :yrkesskadet:
|
|
|
#54 |
|
Bedreviter
|
Med mindre man mener at alle filmer med kvinner i hovedrollen automatisk er jentefilmer, synes jeg ikke det var noe som var spesielt "jentete" ved den filmen. Jeg kan ikke skjønne at den ikke skal fenge menn like mye (eller lite, alt etter som) som kvinner. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
Sv: Black Swan - er den verdt det?Er den like "visuelt slitsom" å se på Requiem?
|
|
|
|
#57 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Jo, det gjør det. Jeg anbefaler den ikke videre til noen, den er så fæl.
|
|
|
#60 |
|
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer.
|
|