|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan avvise selgere?Jeg ser på de og sier "nei takk!" og fortsetter å gå.
|
|
|
|
#42 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan avvise selgere?..det gjelder å ikke saktne farten... |
|
|
|
|
|
#43 |
|
kamerat
|
Sv: Hvordan avvise selgere?Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal være hyggelig mot folk som selger ting på gata, egentlig. Spesielt folk som står og henger utenfor inngangen til matbutikker og overfaller deg om mobilabbonnementer og omega-3 og fanden og hans oldemor, det er jo en uting! Jeg vil ha retten til å gå uforstyrret i butikken! Jeg vil ikke gjøre arbeidsdagen til offensive selgere lettere!
|
|
|
#44 |
|
maler
|
Sv: Hvordan avvise selgere?Jeg har også vært borti noen slike veldedighetspushere, både fra redd barna, krybbedødsforeningen og amnesty og en ukjent organisasjon som ville ha meg til å argumentere for hvorfor jeg ikke ville de stakkars barna/ofrene så vondt. Det er utrolig ekkelt når det skjer. Neste gang skal jeg melde dem både hit og dit.
|
|
|
#46 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Sola - Rogaland
![]() |
Sv: Hvordan avvise selgere?Jeg smiler og sier hei, så snur jeg hodet litt bort, senker ikke farten og går rett inn i butikken. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
Sv: Hvordan avvise selgere?
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
maler
|
Sv: Hvordan avvise selgere?Av og til spiller jeg skikkelig hemmafru også. "Hei, betaler du strøm"? "Nei,
|
|
|
#49 |
|
Har bakt søte kaker
|
Det var en periode vi ikke betalte strøm, da synes jeg det var veldig vittig å svare det.
|
|
|
#50 |
|
maler
|
Veldig godt poeng. "Nei, jeg ønsker egentlig ikke at folk skal holde seg så friske, da blir det nedbemanning på jobb".
|
|
|
#51 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvordan avvise selgere?- Nei, takk! med syngende stemme mens jeg smiler og går videre. Som oftest surfer jeg jo på mobilen mens jeg går uansett, så da er det bare å fortsette uanfektet.
|
|
|
#52 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hvordan avvise selgere?En dag stod noen og holdt opp ei brusflaske med skittent vann inni, og spurte meg hva jeg trodde det var.
|
![]() |
|
|