|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
maler
|
Sv: Ukeshandling - Har noen en standardplan de følger?Jeg har også et standard opplegg egentlig selv om det ikke står noe sted. Med andre ord faller alt sammen hvis jeg ikke er hjemme og har planlagt. Jeg har imidlertid ikke en helt fastlagt ukeplan for middager da jeg jobber vakt og mannen har litt møter og ungene har fritidsaktiviteter slik at behovet for middager som lager seg selv varierer litt fra uke til uke.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ukeshandling - Har noen en standardplan de følger?Jeg prøver å handle bare hver 5 dag ca, men bommer alltid på inntak av grønnsaker og som regel på naturell youghurt + innimellom noen andre ting... Det er så irrterende å ikke bare klare å handle alt man trenger. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ukeshandling - Har noen en standardplan de følger?Vi setter sammen en ukeplan hver lørdag formiddag (vi betyr som i mannen og jeg). Da setter vi opp en plan for hver ukedag og leter i skuffer, skap, fryser og kjøleskap, finner ut hva vi trenger til hver rett og lager handleliste ut fra det. Vi prøver å utnytte det vi har fra før for å bruke det vi har før det evt. blir for gammelt. |
|
|
|
![]() |
|
|