|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva gjør du? | |||
| Hiver deg på hornet,sprenger forbi kuflokken og prøver å felle bonden med bildøra i samma slengen |
|
3 | 1,74% |
| Tuter, vinker og blinker med lysene, og presser deg forbi. Gir bonden fingern i det du passerer! |
|
0 | 0% |
| Tuter, vinker og presser deg forbi. Smiler blidt til bonden når du passerer. |
|
4 | 2,33% |
| Venter og ser om det blir en mulighet for å passere. |
|
140 | 81,40% |
| Stopper bilen og tar fram matpakka |
|
14 | 8,14% |
| Stopper bilen og hjelper bonden med kyrne |
|
11 | 6,40% |
| Stopper bilen og roper ukvemsord til bonden før du snur og tar en annen vei |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 172. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Einsam
|
Sv: Kyr i veienJeg regner med at flokken ikke skulle gå flere km, så jeg hadde pent stoppet, og evnt hjulpet til hvis det trengtes. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Borte
|
Sv: Kyr i veienDette har skjedd meg flere ganger, bortsett fra fyren med grønn dress, kuene jeg treffer er på fribeite.
|
|
|
#3 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kyr i veienJeg elsker dyr - og synes det er stas med kuer som går over veien. Sauer også for den saks skyld. Så både jeg og ungene er like ivrige - og tar oss god tid til å nyte synet. Det tar ikke timesvis å flytte en flokk over veien uansett da.
|
|
|
#4 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kyr i veienJeg hadde nok stoppet og tatt en hel haug med ku-bilder. Ja, og kanskje noen bonde-bilder også. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Kyr i veienBeen there, done that - har sittet gud vet hvor mange ganger bak en flokk kyr og venta på at det skulle bli mulig å kjøre videre.
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kyr i veienJeg forsto det som at veien var bileieren sin, ikke bonden.
|
|
|
#8 |
|
can-jur
|
Sv: Kyr i veien
På en privateid (som i ikke din private, men noen andres private) vei inni skogen/fjellet? Virkelig altså?
|
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Eh, exactly hva er det i min oppførsel som hadde gått utover deg pg kyrne? At jeg banner inni bilen uten at du hører det? Eller at jeg venter til det oppstår en forbikjøringsmulighet? Skulingen tar jeg selvkritikk på at ikke er så hyggelig, men skadelig er det vel ikke akkurat. Har jeg høyt nok blodsukker kanskje jeg ikke skuler engang. Hvertfall ikke om bonden hadde smilt først, da hadde jeg nok blitt avvæpnet.
|
|
|
#10 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kyr i veienSoleklart alternativ 1. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kyr i veienPrivat vei? Da har man bare med å vente, ellers installerer bonden bompenger fort som f... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kyr i veienJeg har litt kuskrekk og hadde venta til det ble klart, det er jo vanskelig å si om kuene er snille er slemme bare ved å se dem bakfra.
|
|
|
#13 |
|
Tittel og tittel....
|
Klarer du å se det om du ser dem forfra? Jeg syns egentlig alle kuer ser snill ut, men jeg er redd likevel.
|
|
|
|
#14 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kyr i veienPå en slik vei som det er bilde av, hadde jeg nok tatt det med ro og ventet. Jeg kunne umulig ha noe som hastet hvis jeg hadde forvillet meg oppi der.
|
|
|
#15 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kyr i veienI gamle dager, dvs. før jeg leste den fantastiske bismak-på-det-hjemmelagde-smøret-tråden, ville jeg ha stoppet og ventet og kanskje til og med gått ut av bilen for å strekke bena og se meg litt rundt. Men etter bismaktråden villle jeg nok ha stanset bilen, ropt etter bonden (eller bondinen) og prøvd etter beste evne å hjelpe til. Hadde det vært en bondine som gikk der i kjeledressen, ville jeg nok også forsøkt å få igang en skikkelig melke- og smør- og FP-prat. Jeg hadde vært helt overbevist om at det var Floksa jeg traff, nemlig.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kyr i veienVenter på en åpning, men det kan helt sikkert komme noen mindre fine gloser og blikk fra inne i bila
|
|
|
#17 |
|
can-jur
|
Sv: Kyr i veienMen altså, pållresultatet er jo til å bli lykkelig av!!
|
|
|
|
#18 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kyr i veienDu svarte ikke på spørsmålet mitt Floksa. Jeg lurer også på hvordan du kan se at jeg forbanner kuene dine inne i bilen min, når du er travelt opptatt med å passe på dem. Jeg kjenner jeg er litt glad for at jeg ikke er et menneske som beveger meg så mye i ku-verdenen.
|
|
|
#19 |
|
Einsam
|
Sv: Kyr i veienMan gir da bæng i om det er privat vei ellr ikke, så lenge det ikke er snakk om E6. Jeg skjønte hvertfall av hovedinnlegget at man som kjørende ikke er eier av veien, så da kan det være med resten av flisespikkeriet. |
|
|
|
![]() |
|
|