Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-11, 22:21   #41
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg bare måtte, det passet så bra. (jeg har "endelig" fått med meg at big brother har begynt igjen.)

Jeg prøver å late som det ikke er noe som heter Big Brother. Foreløpig gåt det temelig bra.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 22:26   #42
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

jeg innrømmer glatt at jeg liker å se på luksusfellen og også på Hellstrøm rydder opp. Det får meg til å føle meg bra på et vis. Alt er jo relativt.

Gammel 04-09-11, 22:27   #43
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er ganske skammelig, måten det lages underholdning av andres ulykke på.

Men hey! Foyle!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 22:29   #44
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

tja, nå får jo de folka ganske god hjelp da, men jeg ser absolutt at det er litt grafsete. Hadde nok ikke likt det så godt om det var noen jeg kjente.

Gammel 04-09-11, 22:37   #45
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Enig, det lages krisemye dårlige greier. Jeg ser 71 grader Nord. That's it.

Gammel 04-09-11, 23:23   #46
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg elsker dansk krim og det begynner en ny serie på TV2 i morgen som jeg tenker å gi en sjanse. Jeg har på en måte aldri blitt skuffet av danske krimserier, så da tester vi den. Etter nyhetene i morgen

Gammel 04-09-11, 23:37   #47
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Og så var det jammen Sweeney Todd på Fem. Dette blir en lang kveld.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 23:44   #48
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Spooks og Silent Witness på BBC Entertainment, men de begynner visst ikke før 1.oktober.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 23:52   #49
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ang. dårlige TV: Jeg så nettopp, ved et ulykkestilfelle, litt av Frogner på Nett-tv, og er lettere sjokkert og forvirret. Snakk om meningsløst program! Er det reality? Drama? Hva er det de vil formidle, egentlig?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 23:54   #50
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så det på TV i dag, rine. Første episode, i reprise.

Gammel 04-09-11, 23:56   #51
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men skjønte du hva det skulle handle om, sånn rent bortsett fra om folk som bor på Frogner?

Gammel 05-09-11, 00:03   #52
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg skal ærlig innrømme at jeg har lest anmeldelsene før jeg så det. Det skal visstnok være "Norges versjon av Sex & Singelliv". Tja.

Gammel 05-09-11, 00:06   #53
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Men da bør det jo være skuespillere med. Hun som våkna opp etter en tydelig arrangert one night stand og "gikk ut med hodet hevet" som hun sa, mens typen, som heller ikke hadde kommet inn på teaterhøyskolen med det første, så sånn liksom-forundret ut. Herregud. : oppgitt:

Gammel 05-09-11, 00:09   #54
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Greia er at det skal være semireality. De skal visstnok ha hentet hendelser fra disse tre tøttenes liv, og så "spiller" de. Fullstendig logiske svikter både her og der, latterlig pinlig, jeg skjønner ikke helt hva de mener er glamorøst, og ææææææh!

Gammel 05-09-11, 00:38   #55
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tv fungerer kun om man har uendelig med kanaler og kan ta opp det man vil se. Her går det i Southpark, Colbert Report og Top Gear (vi har fått BBC America, og så en episode h or de kjørte gjennom Sør Amerika for å teste hvilken terrengbil som var best. Fengslende. ). Utover det blir tv kun brukt til å se serier (DVD) og filmer om demand.

Nei, forresten. Jeg ser csi og criminal minds når jeg rokker med rokkeringen. De varer akkurat 60 minutt med reklame.

Gammel 05-09-11, 11:03   #56
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ser kun på nrk nettv av samme årsak. Følger med på In treatment og så liker jeg programmer som Puls, Migrapolis, Filmbonanza og så ser jeg gjerne alle nyhetene jeg ikke har sett.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 11:09   #57
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mavis. Man MÅ ha PVR. Det går ikke fysisk an å se norsk TV live.

Jeg har fremdeles gamle, usette episoder av The Street liggende, for eksempel.

Ellers ser vi Chicagokoden for tiden. Det er vel det eneste vi ligger noenlunde tritt med live på.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 11:18   #58
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Jeg ser Dagsrevyen :knirk:

Men til høsten kommer serien basert på boka Buzz Aldrin hvor ble det av deg i mylderet og Norsk attraksjon kommer med en ny sesong. Så da får jeg noe mer å se på. http://www.nrk.no/kultur-og-underholdning/1.7755153

Det var det jeg ville tipse om, men du kom meg i forkjøpet. Jeg ser også nyheter, helst på NRK, så jeg knirker nok også. I tillegg så jeg på "Historien om Berlinmuren" i to deler for et par uker siden, det er slikt jeg finner interessant. Også Paradise hotell, da. Interessant som en antropologisk studie. Eller noe.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 11:18   #59
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Det finnes ikke bra TV, bortsett fra en del kule dokumentarer på nrk2 og filmer på nrk3.

Jeg har gått til innkjøp av DVD-bokser. Akkurat nå - Hornblower!

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 11:23   #60
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Åh, men jeg så en dokumentar om isbjørner på National Geographic. Spennende! Og trist!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:25.