|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?
Jeg prøver å late som det ikke er noe som heter Big Brother. Foreløpig gåt det temelig bra. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Off the map.
|
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?jeg innrømmer glatt at jeg liker å se på luksusfellen og også på Hellstrøm rydder opp. Det får meg til å føle meg bra på et vis. Alt er jo relativt.
|
|
|
#44 |
|
Off the map.
|
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?tja, nå får jo de folka ganske god hjelp da, men jeg ser absolutt at det er litt grafsete. Hadde nok ikke likt det så godt om det var noen jeg kjente.
|
|
|
#45 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?Enig, det lages krisemye dårlige greier. Jeg ser 71 grader Nord. That's it.
|
|
|
#46 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?Jeg elsker dansk krim og det begynner en ny serie på TV2 i morgen som jeg tenker å gi en sjanse. Jeg har på en måte aldri blitt skuffet av danske krimserier, så da tester vi den. Etter nyhetene i morgen
|
|
|
#48 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?Spooks og Silent Witness på BBC Entertainment, men de begynner visst ikke før 1.oktober.
|
|
|
#49 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?Ang. dårlige TV: Jeg så nettopp, ved et ulykkestilfelle, litt av Frogner på Nett-tv, og er lettere sjokkert og forvirret. Snakk om meningsløst program! |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Halloen!
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?Men skjønte du hva det skulle handle om, sånn rent bortsett fra om folk som bor på Frogner? |
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?Jeg skal ærlig innrømme at jeg har lest anmeldelsene før jeg så det. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Halloen!
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?Men da bør det jo være skuespillere med. Hun som våkna opp etter en tydelig arrangert one night stand og "gikk ut med hodet hevet" som hun sa, mens typen, som heller ikke hadde kommet inn på teaterhøyskolen med det første, så sånn liksom-forundret ut. Herregud. : oppgitt: |
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?Greia er at det skal være semireality. De skal visstnok ha hentet hendelser fra disse tre tøttenes liv, og så "spiller" de. Fullstendig logiske svikter både her og der, latterlig pinlig, jeg skjønner ikke helt hva de mener er glamorøst, og ææææææh! |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Shake it out!
|
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?Tv fungerer kun om man har uendelig med kanaler og kan ta opp det man vil se. Her går det i Southpark, Colbert Report og Top Gear (vi har fått BBC America, og så en episode h or de kjørte gjennom Sør Amerika for å teste hvilken terrengbil som var best. Fengslende.
|
|
|
#56 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?Ser kun på nrk nettv av samme årsak. Følger med på In treatment og så liker jeg programmer som Puls, Migrapolis, Filmbonanza og så ser jeg gjerne alle nyhetene jeg ikke har sett. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?Mavis. Man MÅ ha PVR. Det går ikke fysisk an å se norsk TV live.
|
|
|
#58 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?
Det var det jeg ville tipse om, men du kom meg i forkjøpet. Jeg ser også nyheter, helst på NRK, så jeg knirker nok også. I tillegg så jeg på "Historien om Berlinmuren" i to deler for et par uker siden, det er slikt jeg finner interessant. Også Paradise hotell, da. Interessant som en antropologisk studie. Eller noe. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Finnes det i det hele tatt noe som er verdt å se på TV nutildags?Det finnes ikke bra TV, bortsett fra en del kule dokumentarer på nrk2 og filmer på nrk3. |
|
|
|
![]() |
|
|