|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi skal flytte! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi skal på hytta, 26 km fra nærmeste bygd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Onsdagen i påskeuken drar vi på hytta. Jeg regner med av vi blir der til 2. påskedag. Det skal bli deilig å få slappet av over lengre tid der. Det blir vel tegning, og planlegging av nytt påbygg på hytta også tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi skal slappe av. spise påskeegg og kose oss. Ta et par turer på badeland, ablegøyer, kino.. bare kose meg med snuppa mi og familie.
![]() |
#45 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Jeg skal jobbe hele uken. Mandag til søndag. Juhu!
![]() |
#46 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?"hjem" til sørlandet!
![]() |
#48 |
representert
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Antagelig skal vi det samme som vi har gjort de 3 siste årene, pleie mann og 2 barn som ligger og kaster opp hele påskeferiene, men det er ikke noe jeg anbefaler altså!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Har ikke vært i nord siden i sommer, så var tidlig ute og bestilte billetter før jul til mitt hjemsted. Stor mage og totalsvikt i bekken gjør at det blir lite aktiviteter på meg, men mannen og Idun skal gå litt på ski med pulk. Tror jeg skal kose meg masse med mormor, farmor og farfar og bare slappe av. Har hytte 30 min kjøretur fra mamma og pappa og den kan du kjøre nesten helt fram til, så kanskje det blir litt kos i solveggen hvis været er bra.
![]() |
#50 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Skal jobbe fra langfredag og resten av påsken. Dagene forut for påskehelga skal jeg finne på noe kos her i byen med jentene mine mens mannen jobber. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi reiser hele 3 mil og besøker svigers og bestesvigers (bor på samme tunet). Der kommer det masse masse koselig slektninger fra Østlandet også - så det blir fullt og garantert trivelig.
![]() |
#52 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi skal til england med båten fra bergen.. sitte å kjede oss på båten i noen døgn og shoppe i england hele påskeaften.. Blir sikker koselig. Siste ferietur som barnløse samboere.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
I mål
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?
Litt avsporing fra tråden, men vi har også snakket om en Købentur til sommeren, men hvordan er det å få en 2-åring til å sove i lugaren? Er det noen barneseng der? Sitter dere bare klemt opp i en køye og hvisker sammen etter at barnet er lagt? Vi ser liksom for oss at det blir litt stusslig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi reiser til Svalbard uka før påske og blir til mandag i den stille uka. Så selve påsken blir vi hjemme.. Får håpe på bra påskevær sånn at vi kan ta noen turer ut... |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
sjelden
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi skal grille i fjæra, og ta et vårsjau inne i huset. Det er vel egentlig de to tingene jeg har planlagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
Legge barnet i vogna og bli sittende et hyggeligere sted alle sammen fram til de voksne skal legge seg, vil jeg foreslå.
![]() |
#59 |
I mål
|
Øh ja. Det går sikkert med noen barn |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Jeg jobber mandag, tirsdag, onsdag og langfredag - mannen jobber alle helligdagene.
![]() |
|
|