|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Terrorangrepet] Hva kan vi gjøre?
Det kan jeg dessverre aldri tenke meg at du får lov til. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Sviiisj!!
|
prøvde å ringe nå, men kom ikke gjennom. Vel, kanskje best å vente, ikke aktuelt å kjøre hjem til Oslo i kveld uansett, kanskje.
|
|
|
#43 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: [Terrorangrepet] Hva kan vi gjøre?Blodbanken ved Oslo universitetssykehus presiserer at KUN SYKEHUSETS ETABLERTE BLODGIVERE med blodtype 0 - (null minus) skal ringe dem nå.
|
|
|
#44 |
|
Sviiisj!!
|
Ah, jeg har selvfølgelig pluss. Jeg blander alltid sammen de to.
|
|
|
#45 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Bombeangrepet] Hva kan vi gjøre?Jeg kom nettopp gjennom til Blodbanken på Ullevål. De prioriterer 0- i helgen, men ville gjerne ha meg inn (0+) mandag morgen. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
saftig
|
Sv: [Bombeangrepet] Hva kan vi gjøre?Vi var innom blodbanken ved Ullevål sykehus (bygning 25) for et par timer siden. Det var fullt i dag, men vi ble bedt om å ta kontakt i morgen fra kl 09.00. De var også interessert i andre blodtyper enn 0- sa han vi møtte. Blodgivere strømmet til, det var nesten rørende å se.
|
|
|
#48 |
|
Passiv
|
Sv: [Bombeangrepet] Hva kan vi gjøre?Man kan gjøre en annen ting også. Man kan bruke demokratiet. Vi pleier å gjemme oss på fp mange av oss mens smårasismen vokser seg stor i kommentarene i nettavisene. Det er grobunn for sånn søppel som dette og med på å bygge ned sperrer mot rasisme. |
|
|
|
#50 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Bombeangrepet] Hva kan vi gjøre?Vi bor veldig nære et av sykehusene som gir hjelp til skadde og hele kvelden i går og hele natten har vi hørt hvordan helikopter kjører frem og tilbake. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: [Bombeangrepet] Hva kan vi gjøre?For en nydelig tanke, Christa.
|
|
|
#52 |
|
Passiv
|
Sv: [Bombeangrepet] Hva kan vi gjøre?Christa - det kan da ikke få blitt feil det der. De sier i verste fall neitakk. |
|
|
|
#53 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: [Bombeangrepet] Hva kan vi gjøre?Ikke lett å vite hva man skal gjøre i en slik situasjon men å vise omtanke for andre blir aldri feil Christa |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Sv: [Bombeangrepet] Hva kan vi gjøre?Sender mannen ned til sykehuset så får vi se. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: [Bombeangrepet] Hva kan vi gjøre?Det er jo en veldig hektisk situasjon, Christa. Mannen min ble beordret plutselig i natt og måtte stå standby uten avløsning i timesvis. Han hadde sikkert blitt glad for en skive. Poeng: mange jobber mye, lite avlastnin, blitt beordret på kort varsel uten tid til matpakke osv
|
|
|
#57 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: [Bombeangrepet] Hva kan vi gjøre?Forresten, det kommer an på beredsjapsnivå. I natt var det strengt og ingen andre enn pasienter slapp inn. Så kommer an på betedskapsnivået på sykehuset.
|
|
|
#58 |
|
Sv: [Bombeangrepet] Hva kan vi gjøre?Mannen fikk levert brød og pålegg til en vakt, så håper vi det kommer frem til de som trenger seg litt mat. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: [Bombeangrepet] Hva kan vi gjøre?
Det setter de sikkert stor pris på og det å ha omsorg for andre er veldig viktig. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Rockesøster
|
Sv: [Bombeangrepet] Hva kan vi gjøre?Jeg er helt sikker på at maten kom frem til de som trenger det, Christa. Matservering på sykehus i helgene er i utgangspunktet en begredelig affære, så slike håndsrekninger vil nok bli mottatt med åpne hender. |
|
|
|
![]() |
|
|