|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Rockesøster
|
Sv: Mobiltelefon og etikette
Det er jo ikke noen som sier at man er uhøflig og snakker mer i telefonen enn med den man henger sammen med. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mobiltelefon og etiketteHvorfor er det sånn at man skal være tilgjengelig hele tiden, har dere ikke vaktordninger som gjør at dere har fri noen uker mot å ha vakt så og så lenge? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Søt og rar
|
Sv: Mobiltelefon og etiketteJeg får ikke lønn for 24 timer når jeg har vakt, bare så det er sagt.
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Mobiltelefon og etiketteMannen min hadde en jobb hvor de ringte 24/7 og i ferier. Det var mang en fin feriedag som ble ødelagt av at han skulle fikse andres datamaskiner over telefon. Jeg er veldig glad for at han har byttet jobb og har litt mer ryddige forhold nå.
|
|
|
#9 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Mobiltelefon og etiketteJeg tenker hvert fall det at hvis en person må svare mobilen som ringer hele tiden, (presisere: ikke bare én eller to ganger i løpet av en cafédate) og man er nødt til å være tilgjengelig og svare hele tiden, så må man være ganske viktig i forhold til en sak.
|
|
|
#11 |
|
Ringskrømt
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ringskrømt
|
Det var det jeg mente. Jeg ville ikke avtalt noe lunsj de dagene jeg har bakvakt, ikke hvis det er snakk om et telefonkjør slik jeg beskrev.
|
|
|
#18 |
|
heimføing
|
Sv: Mobiltelefon og etiketteSkremmern, forskjellen på din og Mavericks jobb, er at din er så livsviktig at du må sitte standby ved telefonen(e) hele tiden mens du er på jobb. Mav kan ta telefonen med seg og gå på kafé og fikse ting derfra. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Søt og rar
|
Sv: Mobiltelefon og etiketteTilbake til skravletelefonene:
2012, 2007 og 2004 Sist redigert av Appelsin : 19-07-11 kl 19:25. |
|