|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
superbruker
|
Sv: Hvem var du på videregående?Hvem var jeg? Godt spørsmål men har det et godt svar? Jeg var en forholdsvis kjedelig bessevisser som gjorde en del lekser men dabbet mer og mer av i takt med at antall timer på jobb økte. Hadde noen få venniner og en eldre kjæreste. Flyttet hjemmifra og var faktisk den første i klassen med mobil. Altså ganske grå og kjedelig.
|
|
|
#2 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hvem var du på videregående?Hærlighet, det er helt umulig å beskrive altså.
|
|
|
#6 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem var du på videregående?
Henne gikk jeg i parallellklasse med.
|
|
|
|
#7 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvem var du på videregående?Den flinkeste i klassen, faglig, men samtidig en skulker og en som var LAT. Jeg deltok så lite jeg kunne i timer, og gjorde et minimum av lekser. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Hvem var du på videregående?..... Sist redigert av kharadra : 18-03-12 kl 23:10. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvem var du på videregående?Vi var en kjempegjeng som festet oss igjennom vidergående, mange venner og ymse kjærester.
|
|
|
#10 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Hvem var du på videregående?Ingen.
|
|
|
|
#11 |
|
kamerat
|
Sv: Hvem var du på videregående?Jeg gjorde mitt beste for å være mørkkledd, dyster og intellektuell. Det var et hardt slag å oppdage at jeg egentlig er en veritabel Pollyanna. Jeg var veldig sær, veldig skoleflink og veldig stor i kjeften.
|
|
|
#12 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvem var du på videregående?Jeg tror jeg var helt vanlig. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var den typen som var veldig stille og sjenert i begynnelsen av skoleåret, men som etterhvert pratet med alt og alle når jeg bare ble litt kjent (og husvarm).
|
|
|
#14 |
|
...we have cookies
|
Sv: Hvem var du på videregående?Hvem var jeg? Hm. Jeg var vel hun som var sånn passe alt. Passe streit men samtidig frikete nok til å lappe buksene mine selv og brukte pappas gamle strikkagenser under sommerjakken som vintertøy. Passe omgjengelig sånn at de fleste i klassen/fagene sa 'Hei' men ikke nok til at jeg ble tillitsvalgt. Ikke den som var superpopulær blant guttene selv om han med fast kjæreste mente at de vel stod i kø. Jeg var hun som hadde helgejobb og tjente penger til å kjøpe et vrak av en bil og betale bensinen sjøl. Og jeg var hun som hadde lit uvant musikksmak, uvante fagvalg og ikke var så opptatt av å være poppis blant de såkalte kule jentene. For de 'kule' jentene var så jævla blonde. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvem var du på videregående?Ja, hvem var jeg? Sist redigert av 007 : 17-07-11 kl 00:41. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Hvem var du på videregående?Skitten ,sortkledd ,rasende,bodde okupert, stein, utvist i andre .(gikk steinerskolen og de mente jeg drev med sort magi, jeg mente de burde medisineres) gikk senere voksenopplæringa med fem som laveste standpkt.
00 04 10 Sist redigert av era : 17-07-11 kl 01:42. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
I mål
|
Sv: Hvem var du på videregående?Tja. Jeg var med i en av jentegjengene som var helt middels kul på skolen jeg gikk, men var ikke av dem i gjengen som hadde mest draget. Hadde god kontakt med mange i ulike klasser, blomstret opp sosialt etter at jeg hadde vært adskillig mer ukul på ungdomsskolen (dog med noen få gode venninner). Hadde en del guttevenner, og ble bedt på de fleste festene i klassen, men var ikke av de mest ivrige deltakerne selv om jeg gikk bort fra "Fyll er falsk idyll"-slagordet på denne tiden |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Pauset
|
Sv: Hvem var du på videregående?Freaka, med nesepiercing, slengbukser og batikk, fikk toppkarakterer i de fleste fag uten å gjøre veldig mye for det. Spilte piano og sang i kirkekoret Sist redigert av Lorien : 09-10-13 kl 18:04. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hvem var du på videregående?Søkbart dette her!! Så sletta det jeg skrev
|