Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Kindleventing

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-11, 22:34   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kindleventing

Jeg fikk penger til en Kindle til bursdagen min, og nå er den shippet. Den forventes levert den 8. Kommer de på døra? Det blir ikke noe ekstra å betale, right? Siden de har trukket meg og ordner alt toll, moms og alt det der for meg?

Og så, hva skal jeg lese i sommer? Firebindsutgaven av Game of Thrones som jeg bestilte forventes å komme frem samtidig, kan hende den havner på markedsplassen, om da ikke min Kindle-løse mann vil lese dem da.

Jeg gadd ikke å bestille coverne, men etter å ha browset Etsy, så ser jeg at jeg skal greie å sy et lekkert trekk selv. Så kan jeg heller kjøpe sånn bokleselys til 35 kroner på bokhandelen i tillegg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:35.