|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Ungdommer i huset og vin i vinhylla?
Jepp, det var sånn det var hos oss, men det å fylle på vodkaflaske med vann for å holde streken korrekt ble avslørt da de hadde fest og drinkene var usedvanlig svake. Det var jo ikke stort mer enn vann igjen i flaska.
![]() |
#42 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DEN lillesøsteren?
![]() |
#43 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har ikke denne tråden vist med all mulig tydelighet at ungdom drikker det meste de får tak i dersom de faktisk er på jakt etter alkohol? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ungdommer i huset og vin i vinhylla?Jeg håper at vi klarer å se an ungene. Jeg tok aldri alkohol hjemme, selv om alt stod lett tilgjengelig. Det var ikke lenger like tilgjengelig da broren min kom i den alderen.
![]() |
![]() |
#46 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ungdommer i huset og vin i vinhylla?Det er jo evigheter til vår er i den alderen, men jeg tenker som Tjorven og flere andre: i utgangspunktet tillit, hvis det viser seg at de bryter den, må vi låse inn e.l.
![]() |
|
|