|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Liker du overraskelser?
Jeg skjønner akkurat hva du mener.
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du overraskelser?Jeg ville blitt glad, om noen hadde gjort ferdig ting jeg hadde startet på. Men hadde nok sagt ifra på forhånd til svigermor om hva jeg ville ha plantet der.
![]() |
#43 |
maler
|
![]() Sv: Liker du overraskelser?Ok. Da kommer det an på om hun fritter deg ut om hvordan det skal være og gjør deretter eller ikke. Om hun nå fyller inn sine egne ideer istedenfor blir det jo ikke noe kjekt.
![]() |
#44 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
![]() Sv: Liker du overraskelser?Mulig jeg er veldig utakknemlig, men slike overraskelser er ikke alltid bra. Man bør kunne få bestemme hvordan det skal se ut hos seg selv. Hvis jeg var deg hadde jeg nevnt i en setning til svigers hva dere har tenkt å plante når dere kommer tilbake og at dere har veldig klare planer om hvordan det skal se ut. Så får du krysse fingrene for at de finner på en annen overraskelse eller at de lar være.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() Sv: Liker du overraskelser?Nei, jeg liker ikke slike overraskelser og hadde blitt skikkelig sur om sånt hadde blitt gjort hos oss.
![]() |
#46 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Liker du overraskelser?Har så mye jeg skulle gjort ute, så jeg hadde blitt kjempeglad! Skjønner at noen har mye grønnere fingre enn meg, så da får de bare ta seg ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du overraskelser?Overraskelser, ja.
![]() |
#48 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Liker du overraskelser?Overraskelser utendørs er greit, men ikke inne! |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Passiv
|
![]() Sv: Liker du overraskelser?Man skal kjenne meg meget godt - helt usannsynlig godt - for at jeg skal bli noe som helst annet enn sur over en slik overraskelse. Jeg hadde ikke tatt fem øre for å spa opp alt i det bedet der og kastet det i komposten. |
![]() |
![]() |
|
|