|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Aldersgrense på Kung Fu Panda 2Jeg hadde tatt han med. Tøffingen her skal være med på kino og se den med meg og han er jo jevn gammel med knerten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Smugleser
|
![]() Sv: Aldersgrense på Kung Fu Panda 2Jeg er enig med rajraj oppi her - særlig ulvene og kanonfabrikken var ganske voldsomme, altså.
![]() |
#43 |
Smugleser
|
![]() Sv: Aldersgrense på Kung Fu Panda 2Jeg er forøvrig sløv, for jeg leste meg ikke igjennom hele tråden før jeg svarte.
![]() |
#44 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Aldersgrense på Kung Fu Panda 2Jeg syns du har gjort et rett valg, jeg syns ikke filmen er egnet for en 3-4-åring.
![]() |
#45 |
Audacious
|
![]() Sv: Aldersgrense på Kung Fu Panda 2Jeg er også enig i valget ditt - og har sett filmen. Dersom et så lite barn ikke reagerer på en del av scenene, så kan det jo også være fordi h*n rett og slett ikke skjønner innholdet i dem.
![]() |
#46 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Aldersgrense på Kung Fu Panda 2Etter å ha lest tråden godt så tror jeg du gjør det lurt å vente til den kommer på dvd, det kommer nok jeg til å gjøre også. Tror kinoen kan bli for voldsom for tøffingen også da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|