|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
lykkelig
|
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerOk folkens. Vi vil ikke ha heksejakt her heller, vil vi vel? |
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger
Helt klart. Det var heller ikke det ihvertfall jeg rødprikket for. Hjertesukk kan man komme med. Påstand om mobbing som følges opp med spydigheter fremfor en mer konstruktiv måte var det som for min del utløste en rød tilbakemelding. Jeg synes mobbing er et reservert ord. Bruker man det så skal det fungere som trumf - et mobbeproblem skal løses. Man slenger det ikke rundt for moro skyld. Og når det påpekes at det ikke var greit så kan man jo enten ta til etterretning at det ble visst gæli, eller så kan man kjøre på. |
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er helt enig med deg her. Jeg har vært her inne jevnt og trutt, men likevell så har jeg ikke fått med meg denne endringen.
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerTenke før man snakker/skriver har vel egentlig alltid lønnet seg. Tenke, generelt, lønner seg.
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja JEG bør gjøre det fordi dere ikke kjenner meg godt nok, mens dere som kjenner hverandre kan bare dure frem, skrive så frekt og prøve å dumme ut folk så mye dere vil?
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Jeg skulle til å si noe om at jeg var enig i at du fikk litt vel mye pes her, men så kikket jeg litt bakover i tråden, og da jeg så kommentaren din om "brutalt og mobbete", så fant jeg ut at jeg kanskje skjønte reaksjonene litt bedre. Jeg vet ikke om jeg synes det er noe bedre inntrykk å gi til nye eller uerfarne brukere som måtte finne på å lese tråden?
|
|
#7 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her er jeg faktisk helt enig med Nynne - skjønner ikke hvorfor hun får så mye pes i tråden her, jeg oppfattet henne ikke som prikketiggende i det hele tatt. Det var et hjertesukk, og ikke så mye annet. Og det er helt åpenbart en annen takhøyde for en del av de etablerte aktive når det kommer til hva som er greit å skrive - og f.eks. hva dere tillater at Nynne skriver. |
|
|
|
|
#8 |
|
Tittel og tittel....
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Blir jeg kalt mobber av Teo så skal jeg ærlig si rett ut at jeg neppe vil reagere med instant bjeffing, men heller sette meg ned og tenke grundig over min egen adferd. (Sikkert etter å ha hyla litt først, jeg er som jeg er tross alt.) Men kommer det en påstand om at jeg er på et forum som er brutalt og mobbete fra en som ikke har like blytung overbevisende kraft - det får man nemlig gjennom noen tusen knallhardt saklige innlegg - så forventer jeg at påstanden enten begrunnes skikkelig sånn at man skjønner hva søren vedkommende viser til eller at den legges død. |
|
|
#10 |
|
Introvert optimist
|
Du gjør kankskje ikke det, men jeg hørte bare "sutre, sutre, sutre".
|
|
#11 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerAv oss to tror jeg ikke jeg er den spydigste. Innlegget du postet før jeg kommenterte er jo til dels hånlig. Hva er du ønsker å oppnå, egentlig?
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
Jeg beklager virkelig om innlegget mitt virket hånlig det var i allefall ikke meningen!
|
|
|
#13 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerJeg vet ikke hvem du mener jeg kjenner her, men for din del ville jeg muligens valgt en annen måte å gi meg til kjenne på?
|
|
|
#14 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerJeg blåser i prikketigging, men jeg har heller ikke sett "erfarne brukere" ty til personkarakteristikker av den typen Nynne forfekter her i tråden. For så å mene at motparten har ømme tær. Ny eller ikke ny, jeg synes det er drøyt.
|
|
|
#15 |
|
Travelt opptatt
|
Jeg syns det første innlegget ditt her er noe av det drøyeste jeg har lest på lenge. Og innlegget du oppfattet som hånlig, leste jeg som "unnskyld". Det er greit å være uenig med folk, men man trenger virkelig ikke å gå til angrep på folk. Ihvertfall ikke gå til personangrep fordi de går til personangrep.
|
|
#16 |
|
Personlig pessimist
|
Det var overhodet ikke ment som noe personangrep, men som en generell viderespinn på det Nynne skriver her (jeg burde tatt med quoten i innlegget, men jeg gidder så sjelden det når jeg er inne fra iPhonen):
Jeg føler mange hevder de må tenke mer, formulere seg mer gjennomtenkt, veie ordene nøyere osv, her på FP, men jeg tenker at man like gjerne kan ta det med andre steder også. Jeg synes ikke FP legger lista for høyt, men at den ligger veldig, veldig lavt på mange andre forum.
Sist redigert av Niobe : 24-06-11 kl 13:35. |
|
|
|
|
#17 |
|
Ringskrømt
|
Veldig enig. Kjenner en del av dem IRL også.
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger(Jeg er ikke noen helgen selv altså. Men så får jeg min dose kjeft for det også, enda jeg er mye nyere her enn Nynne. |
|
|
#19 |
|
Erfaren
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerBeklager at jeg brukte ordet mobbing, det var ikke alvorlig ment.
|
|
|
#20 |
|
Ser lyst på livet
|
Mobbing er veldig alvorlig, og om du ikke mener det alvorlig bør du la være å bruke det i en ikke-alvorlig sammenheng. |
|
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker |
|
|