Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lanoungen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-11, 20:25   #41
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lanoungen

Jeg vil heller teste såpe på dyr enn på (mine) barn, men selve stemmemaset har jeg aldri orket å forholde meg til.

Gammel 15-06-11, 20:40   #42
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Jeg konstaterer at alle mine fordommer bekreftes når man gjør et søk på navnet Lucas Leander blant deltagerbarna.

Lano-såpa tror jeg aldri jeg har prøvd og skjønnhetskonkurranse for unger er generelt ekkelt.

Gammel 15-06-11, 20:48   #43
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får fnattesen av slike "hvem kan mobilisere flest nettvenner til å stemme"-konkurranser. Det er skikkelige kvasikonkurranser som kun er til for å få blest om et opplegg, hvem som kan mobilisere flest venner til å gå inn på siden. Og etter facebook er det jo blitt helt håpløst. Utover det har jeg ikke noe imot hverken lano eller lanoungen, men det interresserer meg midt på leggen.

Gammel 15-06-11, 20:52   #44
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg gidder heller ikke.

Men jeg ble nysgjerrig på hva IKEA tester på dyr. Billy? Applåd? Klippan? Og hvordan foregår den testingen?

Jeg er ikke IKEA, men våre to hunder tester hele tiden møbler derfra. Sist så jeg tispa desperat klamre seg fast oppi en liten barnelenestol fordi hannhunden okkuperte hele buret på tvers.
Men det ser ikke ut til at mine hunder hadde hatt det minste i mot å være forsøkshunder der altså.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:20   #45
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Jeg konstaterer at alle mine fordommer bekreftes når man gjør et søk på navnet Lucas Leander blant deltagerbarna.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:22   #46
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:24   #47
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er den lykkelige eier av 1 stk. deaktivert konto på Facebook,
og har heller aldri noen gang stemt på Lanoungen, tror jeg.

Gammel 15-06-11, 21:58   #48
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men jeg ble nysgjerrig på hva IKEA tester på dyr. Billy? Applåd? Klippan? Og hvordan foregår den testingen?

(Kilde: youtube.com)

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 22:17   #49
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke stemt men ikke fordi jeg er så veldig bevisst at Lano er testet på dyr. Det var jeg ikke. Jeg er lat og gidder ikke trykke på linkene. Og så er det faktisk ikke mange sånne på min FB!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 22:20   #50
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

For meg er selvsagt mine barn de herligste og mest sjarmerende på jord, men jeg ser også at det finnes barn som er mer "billedskjønne" og konvensjonelt vakre. Man MÅ jo ikke miste gangsynet helt, selv om man blir mor.

Klarer du det altså? Jeg har nok mistet gangsynet.

Tre stk!
Gammel 15-06-11, 22:26   #51
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke mistet gangsynet, ikke meldt noen på Lanoungen, men nylig sanket stemmer til annet formål.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 22:27   #52
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er så lei av alle disse konkurransene hvor man må stemme, sende SMS, ringe eller hva_har_du. Og spesielt dumt er disse konkurransene hvor man skal skrive hvorfor en selv fortjener å vinne, og det blir den ene sørgelige historien etter den andre. Jeg savner gamledager, hvor man sendte inn et bidrag og en objektiv jury avgjorde skjebnene til folk. Nå blir man bombandert og plaget av venner og familie på facebook og mail og telefon, og jeg liker ikke denne tigginga!

Ah, Skremmern sa det for meg!

Gammel 15-06-11, 22:31   #53
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg gidder heller ikke.

Dette står under Ikea på listen over de som tester på dyr:

Sitat:

Bekrefter skriftlig til Dyrevernalliansen at ingen egenproduserte produkter er testet på dyr, men vedgår at ingrediensene i disse er/kan være testet på dyr

Jeg har vanskelig for å se for meg at det finnes mange ingredienser i møbler , men de selger vel andre artikler enn det også?

Jeg er også forøvrig vanvittig lei av alt Lano-maset på FB.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 22:34   #54
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Og jeg er av de som har falt for fristelsen, og sendte inn et bildet av mitt vakre barn.
Ikke fordi jeg på noen måte tror bildet vil vinne, for noen stemmekampanje gidder jeg ikke drive med, men fordi vi skal ha dipolmen rett og slett.

Når guttene var små, var det ikke som i dag. Da var det vel kun bestemte folk som valgte ut et barn til hvert distrikt, som folket så kunne stemme på. Men siden de har vært med og har fått diplom, så må jo snuppa også få. Borsett fra at denne dipolmen var kjip da, for man må jo printe den ut selv. Før fikk man tilsendt skikkelig dipolm, men skikkelig bildet. Ja ja, hun skal nå få Lanounge-dipolm i mappa si. : opptatt av rettferdighet:

Har lagt ut en link på facebook også, en motlink til alle de andre. Men jeg skrev at jeg ikke var ute etter stemmer, men at om noen hadde lyst, kunne de se fine snuppa vår. :føler seg shmart:

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 22:41   #55
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Av og til dukker det opp stemmesanking til konkurranser jeg ikke visste om. Som et par redesignkonkurranser nå nylig. Jeg setter ikke pris på tiggingen om stemmer, men jeg setter pris på linken, og stemmer på den jeg vil.

Hadde vært mye kjekkere om folk ikke kunne oppgi hva som var deres bidrag, bare tipse om avstemningene.

...Og når jeg tenker meg om, burde vi egentlig starte en aksjon der folk med vilje alltid stemte på et annet bidrag enn det man ble tipset om

Gammel 15-06-11, 22:45   #56
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

*poff*

Sist redigert av Grøten : 17-06-11 kl 08:52.
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 23:19   #57
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Jeg husker jeg meldte gutten min på Lanoungen da han var 8 mnd, for vi hadde et utrolig bra blinkskudd i badekaret.

Tre stk!
Gammel 15-06-11, 23:23   #58
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg regner med at denne diskusjonen ble startet fordi jeg la ut link til lanoungen med bilde av mitt barnebarn i går, er første gang jeg har lagt ut noe sånt her inne, har også lagt ut på facebook for første gang.
Jeg stemmer på det jeg har lyst hvis det dukker opp linker som andre har lagt ut, her eller på facebook, hvis jeg ikke har lyst til å stemme så lar jeg bare være, irriterer meg ikke over sånne småting.

Sist redigert av Mor til 4 : 15-06-11 kl 23:59.
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 23:57   #59
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg går også mot strømmen i dag selv om jeg hele uka har forbannet meg over stemmesanking som har foregått på fjesboka og aldri hadde tenkt tanken på å sende inn bidrag til Lanoungen i det hele tatt. For en del måneder siden fikk vi et blinkskudd av minstemann i badebalja, og dette har i ettertid gått under navnet Lanoungen i familien vår. Når jeg da fikk forespørsel fra den ene tanten min om vi ikke kunne sende inn bildet siden det var så uimotståelig var det visst ikke mer som skulle til

Jeg har postet det på fjesboka med link til bildet til de som driver med slikt, og liker bildet. Absolutt ikke hakket bedre enn annen stemmetigging, men i alle fall formulert på et vis som tydeliggjør at jeg ikke forventer at folk flest skal gidde å stemme på bildet.

Når det gjelder akkurat slike ting er jeg ikke særlig prinsippbevisst, men så er heller ikke dette en Big Thing for meg verken for eller mot.

Og jeg kunne ikke ha postet det på fora siden jeg ikke går ut med navn på barna så én arena er i alle fall spart for maset mitt

(At Lano er en såpe vi aldri bruker og diverse annet rundt oppstyret har vi ikke tatt særlig i betraktning siden det er anerkjennelse av bildet vi går for ).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 21:02   #60
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Hadde vært mye kjekkere om folk ikke kunne oppgi hva som var deres bidrag, bare tipse om avstemningene.

...

Ikke lett når bidragene har navn.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:04.