Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Flaut å kjøpe brukt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-07, 16:36   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flaut å kjøpe brukt

Jeg kjøper gjerne brukt, og føler meg litt flink også. Spesielt barneutstyr, det er vanvidd å bruke så mye penger på ting som bare brukes i kort tid. Også er det bra for miljøet og sånn.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 23:08   #2
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Bruker å handle mye brukt.. Spesielt barneutstyr..Penen kjoler, pensko, dresser m.m. På NM får du vogner som er knapt brukt, bare fordi de vil prøve den, også får du den billigere enn fra butikken.

Handler mye brukt, men ofte ikke møbler. Har akkurat det vi trenger foreløpig siden vi hele tiden lever på vent. Vi vet vi skal flytte en dag, og da vil vi ikke kjøpe noe som kanskje da ikke passer i det huset.. Sikkert dumt, men jeg får meg ikke til å begynne å bytte ut møblene vi har pga det.

Gammel 10-03-07, 16:50   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjøper ofte brukt både klær og møbler når det er noe vi skal ha.

Har kommet mye billigere unna med å kjøpe brukt.

Bare så synd at vi ikke har noen junior kan arve klær etter for synes jeg hadde vært topp.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 17:00   #4
Dragonfly
Passiv

Standard

Jeg synes ikke det er flaut med brukt. Hos oss er mye arvet , fra loppemarked eller kjøpt brukt. Fungerer helt fint og lenge.

Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 17:22   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Ikke noe problem det

Jeg må ikke kjøpe brukt, men det er veldig miljøvennlig, og sså kan man få tak i helt spesielle ting

Kjøpt noen brukte ReimaTec til Oliver på NM, kjempegreit

Gammel 10-03-07, 18:01   #6
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei syns ikke det er flaut. Men det eneste jeg har kjøpt brukt er barnevogna. Ja og spisestua, den fulgte med huset

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 18:08   #7
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er heller ikke flau. Vi har både kjøpt og arvet brukt.
Jeg blir heller litt flau på andres vegne når de lever over evne. Selv om deres fasade muligens glitrer litt mer enn min.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 19:18   #8
Polkadot
Passiv

Hvor: Hedmark
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Det er IN å kjøpe brukt (shabby chic og simple living)

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 19:48   #9
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes ikke det er flaut å kjøpe brukt! Jeg har kjøpt en brukt vogn for noen år siden og var kjempefornøyd Har også kjøpt litt klær til jentene,hvis jeg kommer over en annonse med noe fint/litt spesielt.

Gjenbruk er miljøvennlig!
Klær etter vesla, er vi så heldig å kunne gi bort til en famlie som bor i nabolaget. Synes det er flott at noen kan bruke klærne, jeg liker ikke å kaste klær som er ubetydelig brukt.....

Gammel 11-03-07, 21:49   #10
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Nei, ikke flaut i det hele tatt å kjøpe brukt, men det er ikke alting jeg gidder kjøpe brukt. Siden jeg har 2 gutter kjøper jeg skikkelige nye ting til storebror, som da arves av lillebror. I tillegg har vi bytteordningen med naboen. Alle vores møbler er enten kjøpt nye, eller antikke familie-arvestykker. Begge vores biler er da kjøpt brukt . Mye av mitt tøy er kjøpt brukt av Angelique og Snill og Grei herinne.

Gammel 11-03-07, 22:00   #11
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjøper brukt og synes ikke det er noe flaut i det hele tatt..

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:02   #12
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvsagt er det ikke flaut! Jeg er på stadig jakt etter brukte møbler.

Gammel 11-03-07, 23:11   #13
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har nesten bare møbler som er arvet eller kjøpt på finn.no og brukthandel. Kun noen IKEA-møbler og sofaene som er kjøpt nye.

Gammel 12-03-07, 00:01   #14
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hadde du lagt inn en spørreundersøkelse her, så hadde nok NEI siden vunnet.

Gammel 18-03-07, 23:29   #15
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøper gjerne brukt. Vi hadde en utslitt sofa. I sommer fikk jeg tak i en kjempefin brukt sofa på finn.no. Vi fikk den for kr. 3000. Har ikke angret en dag på det kjøpet.

Jeg kjøper gjerne brukt. Så flott at dere har en sånn butikk.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 23:35   #16
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøper gjerne brukt - gjenbruk er bra!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 10:33   #17
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er mest flau for at jeg føler det ubehagelig å ha ting/klær som andre har brukt. Bare hvis jeg ikke vet hvem forrige eier har. Jeg syns det er skikkelig creepy.

Ellers både kjøper, arver og overtar jeg ting og klær fra kjentfolk uten å bli det minste flau.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 11:14   #18
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Jeg har aldri kjøpt brukt, men jeg synes ikke det er flaut å kjøpe brukt.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 22:47   #19
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Har kjøpt brukt bil .

Nei, jeg synes det er helt OK å kjøpe brukt. Det er dog ikke ofte jeg gjør det. Kjøpte en barnevogn brukt på Finn. Møbler har jeg aldri kjøpt brukt.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 23:22   #20
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke flaut i det hele tatt. Jeg fryder meg over å gjøre en god handel

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:57.