Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmer og serier du aldri blir lei av

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-11, 11:14   #41
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Filmer og serier du aldri blir lei av

Big bang theory er på serieopptak her, og jeg blir nesten like glad som en unge på julaften om det er en av favorittepisodene som ligger og venter på meg.
Heldigvis er mannen like hekta.

Og så hadde jeg Gilmore girls-dilla for noen år siden, det er fremdeles gøy når jeg plutselig snubler over en episode i ny og ne.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 14:55   #42
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Mange av de samme som andre her, ser jeg. Gilmore girls, Love Actually, og dessuten Kalde føtter og Krøniken. Og helt sikkert flere, jeg er generelt glad i å se filmer og serier om igjen. Og jeg sipper også alltid av de der gjensynsscenene fra flyplassen i Love actually. Jeg sipper forsåvidt av sånne scener IRL også. :følsom:

Gammel 05-06-11, 15:19   #43
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg måtte bare se Billy Elliot i går kveld, jeg - og tårene rant i siste scene, der de klipper mellom Billy på scenen i Svanesjøen og faren i salen.

Gammel 05-06-11, 15:21   #44
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Å skall vi se filmer:
Billy Elliot!! Elsker den filmen og jeg gråter hver gang. Jeg vet ikke hvorfor ikke alle synes den er trist det gjør jeg spesiellt når de brenner pianoen til moren deres fordi de ikke har penger til fyring. Og når faren endelig innser hvordan sønnen hans er ! Og så slutten da!! FANTASTISK. Har vell sett den i hvertfall 50 ganger om ikke mer. Synes den er så realistisk at det nesten blir smertefullt.

Nothing Hill: Elsker den filmen virkelig elsker. Den eneste som ikke skulle vert med i den filmen er Julia Roberst! Hun ødelegger det liksom amerikaniserer den om dere forstår hva jeg mener.

Love Actually: Vond og realistisk elsker den filmen! Ser den hver jul og så den vel tre ganger på kino

Og tre bryllup og en gravferd: Den trenger jo ikke introduksjon en gang!! Fantastisk spesielt det diktet : You where my north my south osv...

Ja det går igjen på engelske filmer synes de har en mer realitets orinterte sjangere om dere skjønner at selv om det er en film så er det liksom slik livet er trist, morsom, gelede sorg og det er det jeg elsker at man kan forestille seg at ja dette kan faktsik skje slik er livet.

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 15:28   #45
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er forresten veldig glad i X-Men-filmene også. Håper inderlig jeg kommer meg på kino for se den nyeste!

Gammel 05-06-11, 15:30   #46
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Det er ikke så mye jeg ser om igjen egentlig, men jeg må se Love Actually hver jul. Når jeg var yngre var gjengangerne threesome, reality bites og empire records, men det er lenge siden sist.

Når det gjelder serier er vel teachers den eneste jeg ser omigjen med vilje, men jeg kan godt se f.eks buffy, gilmore girls eller Veronica mars hvis jeg snubler over en episode.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 15:55   #47
Nip

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

sex and the city og "stolthet og fordom"

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 16:55   #48
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

"Hjelp det er juleferie" og "The Holiday"(eller hva den heter), typiske rett-før-jul-filmer
Da jeg var liten var det Grease og Annie

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 17:06   #49
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Som flere andre her : Sex and the city. Elsker plottet, frisyrene, klærne, byen, Mr Big og alt ved den.

Andre serier jeg lener meg godt tilbake og gjerne ser om igjen er Seinfeld, The Office, Six feet under og Klovn.

Og når det gjelde filmer er det jo de samme som andre har nevnt her, med Love Actually som en favoritt.

Jeg er også sånn at kommer en favorittfilm på tv og jeg egentlig skal legge meg før den er slutt så har jeg stor glede av å se bare halve. Det skjønner mannen ingenting av og mener vi da har kastet bort kvelden og kunne sett noe annet. Han ser aldri filmer om igjen.

Gammel 05-06-11, 17:10   #50
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fifth Element!

Jeg kan filmen omtrent utenat, og er fremdeles ikke ferdig med den.

Gammel 05-06-11, 17:12   #51
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg kan se de eldste sesongene med friends og aldri bli lei.. og seinfelt.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 17:32   #52
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Jason Bourne-filmene
Good Will Hunting
Billy Elliot, skal vi se Stompa - det var en dårlig ide at du flyttet nordover igjen!

Gammel 05-06-11, 19:58   #53
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Noen ting kan sees om igjen og om igjen, ja. Ikke alt, men det er noen ting.

Serier: Seinfeld, Big Bang Theory, Poirot, Miss Marple, Pride & Prejudice, Futurama

Filmer: Groundhog day, High fidelity, As good as it gets, Amelie, Star Wars 4-6, Indiana Jones, Gudfaren 1 og 2, Sean Connery som James Bond, Ringenes Herre-filmene, de gode superhelt-filmene (X-men, Iron-Man, Batman + et par til), de gode filmene til Coen-brødrene, Casablanca og en del andre klassikere - særlig med Humphrey Bogart, Play it again, Sam, Annie Hall og ... filmer med Hugh Grant. Sistnevnte er definitivt min guilty pleasure.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11

Sist redigert av Luftslottet : 07-06-11 kl 12:23. Årsak: Måtte legge til litt, ja ...
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:29   #54
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Å, hvordan kunne jeg glemme Pride and Prejudice!

Gammel 05-06-11, 22:54   #55
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Love Actually, Alene hjemme 1 og 2, Sleepless in Seattle, You've got mail, When Harry met Sally (ja, jeg er svak for Meg Ryan) og ellers Veronica Mars, Friends, House, Angela (), Dawson Creek og Criminal Minds.

You've got mail, denne husker jeg, likte den og alle de andre du har nevnt!
Kunne egentlig oppdatert lista mi etter innlegget ditt minus House, Angela og Dawson

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:55   #56
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Jason Bourne-filmene
Good Will Hunting
Billy Elliot, skal vi se Stompa - det var en dårlig ide at du flyttet nordover igjen!

Og dette er ikke den eneste grunnen. :lei av dårlig vær og dyre priser på alt av feriereiser:

Gammel 05-06-11, 23:21   #57
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser i grunn ikke filmer om igjen, og heller ikke serier.
Men jeg kan fint se både Holiday og Love actually ved juletider hvis de går på tv.

I jobbsammenheng viser jeg Shooting dogs hvert år. Den synes jeg fortsatt er like jævlig, hvert år.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 23:29   #58
lucifine

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

gladiator
fight club
braveheart
donnie brasco
the godfather 1,2,3
pretty woman
dirty dancing
grease
the grinch (orginalversjonen, tegnefilm)

huff vet det er mange flere men var disse jeg kom på i farten..

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 23:32   #59
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Providence
Gilmore Girls
Friends (bodde i USA da den aller først ble sendt og laget, så den er helt spesiell for meg)
Seinfeld (bodde også i USA da aller siste episode ble vist, derfor også spesiell)

I går så jeg Pay it Forward igjen, fantastisk film!

Gammel 05-06-11, 23:37   #60
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg digger Love Actually og Fire bryllup og en gravferd.
Og Hjelp vi flyr. Tidenes morsomste film.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:19.