Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff: "Med eget navn"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-11, 13:46   #1
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: "Med eget navn"

Skattelister, bryllupsbilde, adresse og telefonnummer (selv om jeg er reservert mot oppføring ), kontaktinfo på jobb, kommentarer på siden til ei jeg kjenner som driver en lokal bedrift, og masteroppgaven min. Sistnevnte skulle jeg gjerne sluppet, den var ikke akkurat bra. Den skaffet meg 30 000 mer i årslønn, da.

Jeg googler meg selv regelmessig, jeg liker å vite. Det er bare jeg som heter det jeg heter, så det er lett å finne ut av. Mannen min har et langt vanligere navn, men uttaler seg relativt ofte i medier, så jeg googler ham også. Ingenting på guttungen, foreløpig.

Gammel 24-05-11, 13:47   #2
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Jeg får opp mange tidligere sportsresultater. De skal jeg leve lenge på.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 14:01   #3
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Veldig kjedelig det som handler om meg. Det er ikke så spennende det som handler om de som deler navn med meg.

Gammel 24-05-11, 13:58   #4
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har også mange navnesøstre, så det kommer ikke opp så mye om meg. Twitter og facebook er vel omtrent det eneste. Når jeg googler nicket mitt kommer det veldig mye om bordtennis. Who would have thought.

Gammel 24-05-11, 14:11   #5
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Omtrent ingenting. Noen skatteligninger er vel alt
Bildegoogling gav 2 bilder av meg og ørten av en rimelig kjent navnesøster (dog bare fornavn)

Gammel 24-05-11, 14:32   #6
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Det står litt om vervene mine btw. Men ingenting som er skjult.
Nicket mitt kan man google på hvis man husker å legge til forumnavnet.

m^2 hvordan får du hindret at noen googler på nicket ditt?
*jeg får nemlig opp avartaren din når jeg googler nicket ditt*

Gammel 24-05-11, 14:50   #7
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Skatt, fb, jobb, tidligere ekstremsportaktivitet, foto, m.m.

Gammel 24-05-11, 15:16   #8
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var ikke så mye som kom opp. Man kan finne ut at jeg har skrevet en god del innlegg på en hjemmeside for idrettslaget. Skvatt litt når "facebook" kom opp på søket, men det viste seg å være en annen. Er på facebook, men ikke søkbar. Kom opp en del på hele navnet mitt, men det gjelder ikke meg.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 15:19   #9
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er på facebook, har "bare venner" som innstilling på alt, men likevel kommer både tekst og bilder opp på Google?

Gammel 25-05-11, 22:01   #10
Ivars_mamma
We weren't born to follow

Ivars_mamma sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Ivars_mamma er litt kulIvars_mamma er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er på facebook, har "bare venner" som innstilling på alt, men likevel kommer både tekst og bilder opp på Google?

Hvis du får noen andre til å google deg, så får de nok ikke opp bildene dine. Vi testet det en gang. Ei venninne av meg mente at alle bilder som man la ut på facebook ville komme om du googlet noen, for det hadde det gjort da hun hadde sjekket en kamerat. Da jeg googlet vedkommende så fikk jeg ikke opp det samme som henne. Sikkert noe med at dataen husker passordet ditt til facebook?

Jeg finner fint lite om meg selv på google. Det kommer opp ca 740000 linker til mitt navn og det er 134 med en eller annen kombinasjon av navnet i telefonkatalogen.

Gammel 24-05-11, 15:30   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk lite spennede greier som dukker opp om man googler meg.

Gammel 24-05-11, 16:24   #12
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Skatt, telefonnummer og adresse og noe avisgreier. Om jeg googler Chanett er det merkelig nok flere som heter det.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 16:35   #13
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lite spennende. Med unntak av telefon, skatt og eiendom, finner jeg noen artikler jeg skrev for noen år tilbake, og et par lister ifbm styreverv.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 16:37   #14
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Meget lite. Link til FB-profil og noen linker til diverse underskriftkampanjer jeg vel har vært med på, samt link til skattelistene. Thats it.

Gammel 24-05-11, 16:39   #15
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og bildegooglet frem dette

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 16:56   #16
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Skattelister, et par underskriftskampanjer, en gjestebokkommentar til ei venninne, opplysninger om kjøp og salg av bolig,adresselista fra jobben min, en masse greier fra Del og Bruk, en vinnerliste på en nobelquiz i en avis. Ikke noe spennende i det hele tatt.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 18:55   #17
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Svært lite spennende dukker opp når jeg googler meg selv.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 18:59   #18
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Vi er fem eller så der med mitt navn, så det er litt ymse som dukker opp.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 19:08   #19
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

For noen år siden dukket det opp en for meg ganske ubehagelig greie som noen andre hadde lagt ut, og som attpåtil kom som første og andre google-treff. Det fikk jeg hjelp til å fjerne. Nå er jeg tilbake til skattelisten og telefonnummer og sånt. I tillegg er det vel kommentarer jeg har gitt i blogger og på Facebook, underskriftslister og en høyesterettsavgjørelse i en sak der jeg var vitne. Og den gamle hovedoppgaven min.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 19:10   #20
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen overraskelser, nei. Man har da tross alt googlet seg selv siden før det ble et verb.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:34.