|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvor mange antrekk har hvert barn ( inneklær)? | |||
| Mindre enn 7 antrekk |
|
9 | 6,77% |
| 7-10 antrekk |
|
16 | 12,03% |
| 10-14 antrekk |
|
28 | 21,05% |
| 14+ antrekk |
|
80 | 60,15% |
| Deltakere: 133. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har barna mye klær?Begge to har mye klær, men lille E mer enn W.
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har barna mye klær?Yngste har mye klær. Det meste er arvet eller kjøpt brukt.
|
|
|
#43 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Har barna mye klær?Mine har alt for mye klær. Vi arver av flere og er kommet så langt at deler av det vi arver går rett videre til andre fordi det ikke er plass i skuffene. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Sv: Har barna mye klær?Storesøster har vel rundt 7-8 antrekk, og kunne med fordel hatt meir. Men det er ikkje så enkelt å kjøpa klær til ein som er inne i "la oss eksperimentera med klær og hårfrisyre og forandre meining fleire gangar til dagen"- periode.
|
|
|
#45 |
|
Passiv
|
Sv: Har barna mye klær?Gutta kan ikke gå ei uke uten at vi vasker klær, men snuppa har mer enn nok for 2-3 uker. Hun har arvet veldig mye klær, og sliter ikke så mye på de hun har. |
|
|
|
#46 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har barna mye klær?Det varierer fra barn til barn. Eldstemann har ikke så mye klær. Men klarer nok å gå mer enn en uke før det vaskes i og med at ikke alle klær skiftes hver dag. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Har barna mye klær?Min mor liker også å se i jentenes klesskap. Hun har beklaget seg over at det var lite spenende klær å få kjøpt tidlig på 70 tallet. Hun syntes det var kjedelige print og lite nytt. Hun sydde mye klær til oss jentene, og gleder seg fortsatt over noen funn av tekstiler. Min bror som er født i 1975 hadde velour og kule retro print
|
|
|
|
#48 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har barna mye klær?Jeg svarte 10-14, men jeg har egentlig ikke peiling.
|
|
|
#49 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har barna mye klær?14+, tror jeg nok. Men jeg er overhodet ingen storshopper. Jeg vasker stort sett en maskin med klær hver dag, allikevel kan det bli nesten tomt for bukser. Det er sikkert også fordi flere i huset gjerne skifter antrekk i løpet av dagen.
|
|
|
#50 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Har barna mye klær?Vi har virkelig ALT for mye klær |
|
|
|
|
|
#51 |
|
maler
|
Sv: Har barna mye klær?Toern har alltid mye klær, han arver og bruker dem opp. Eldstemann og yngstemann svinger begge mellom å ha for mye og for lite. Jeg har det med å overshoppe litt når det er tomt, så da blir det veldig mye en periode før det plutselig er lite igjen. Jeg tipper de to eldste har kanskje 5-6 bukser hver, 15 t-skjorter og 5-6 tykke gensere/jakker. Det holder i lange baner. Minsten har endel flere plagg, han må skifte daglig i sommerhalvåret da han bader i både sand og vann utendørs.
|
|
|
#52 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Har barna mye klær?Akkurat nå er utvalget litt skralt. Storebror har litt for mange bukser med hull på knærne, og jeg har ikke handlet inn så mye nytt i og med at sommeren straks er her.
|
|
|
|
#54 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har barna mye klær?Lillesøster har enormt med klær, hun kan glatt gå en måned uten at jeg vasker. Og da snakker vi nytt hver dag. Hun er eneste jente på begge sider med skilte kjøpeglade besteforeldre. Hun arver også mye, pluss at jeg kjøper litt til henne. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har barna mye klær?Vi er i den heldige situasjonen at vi arver mye klær fra tantebarnet vårt i tillegg til klær vi kjøper og klær de får av besteforeldre og andre slektninger. Dette gjør at ungene har et bredt utvalg av "barnehageklær/bruksklær" og "finklær". Jeg syns det er topp å kunne si at barnehagejakken til minstemor har vært brukt av to barn før henne, uten at den har blitt synlig slitt.
|
|
|
#56 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Har barna mye klær?Knotten har ganske mye klær som jeg burde tatt en gjennomgang av. Det er nok en del piratbukser der som ikke _egentlig_ er piratbukser ...
|
|
|
#57 |
|
Står på egne ben
Sv: Har barna mye klær?Ungene har nok ganske mye klær når en regner etter t-skjorter, shorts, skjørt, pentøy, ullgensere, ull longs, gensere og bukser totalt. Vi kan fint være på ferie i 2 uker uten å måtte vaske noe som helst underveis enten det er kaldt eller varmt. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Har barna mye klær?De har alt for mye klær.. Jeg elsker og handle klær, det samme gjør svigermor.
|
![]() |
|
|