Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Når bruker du Converse?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-11, 22:22   #41
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når bruker du Converse?

Jeg har forrresten ikke Converse. Jeg har heller aldri noensinne eid et par.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 22:29   #42
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Er det gode sko for barn? Jeg har vegret meg for å kjøpe, for jeg ser for meg at sålen er så flat. Og, som du sier, de skal jo ta dem av og på, og det kan jeg ikke tenke meg er interessant for dem.

som sagt, de blir veldig lite brukt, det er vel en sjelden lørdag på bytur når jeg foreslår det.

han fikk ett par av storebroren på USA-tur, og så fikk han de lave i London fordi de var så billige.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 22:45   #43
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns ikke converse er særlig bra barnesko, men ikke fordi de er flate. Mer fordi de gir null støtte, og er relativt smale og spisse. Som et alternativ i ny og ne er de ok. Som voksen syns jeg de er gode å gå i.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 22:47   #44
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde converse i gamle dager, på videregående og ungdomsskolen. Bare til jeans tror jeg, men så gikk jeg vel ikke med noe annet heller.

Ungene vil gjerne ha (for det har onkel, og han er kul), men stakkarne har arvet de brede føttene til mora og den høye vristen til pappaen så det utgår gitt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 22:55   #45
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min gutt har smale føtter, så sånn sett passer de bra.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 09:19   #46
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Angående om det er barnesko eller voksensko, det er opprinnelig basketsko, brukt av voksne menn som spilte basket. Sålen er faktisk laget for å gi spenst, og er ikke spesielt dårlig. Ikke god nok lenger til å spille basket i, men god nok til å bruke som gå-sko. Det er først de senere årene de har begynt å selge barnestørrelsene for fullt i Norge, bortsett fra novelty-baby-converse.

Gammel 03-05-11, 09:21   #47
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Aldri.

Gammel 03-05-11, 09:24   #48
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg bruker converse til det aller meste i grunn. I dag: kjole, tights, tynne ullstrømper, converse og trenchcoat.
Lillesøster bruker sine av og til, men trenger hjelp til å få dei på. Storesøster har ikkjer fått nye endå, men me er stadig på jakt etter "det rette paret".

Gammel 03-05-11, 09:30   #49
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ikke brukt slike på mange mange år. Da ble de brukt til dongeribukser, ev. "vanlige" svarte bukser. Jeg hadde lave, to forskjellige farger, og brukte gjerne en av hver farge samtidig.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 13:12   #50
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Angående om det er barnesko eller voksensko, det er opprinnelig basketsko, brukt av voksne menn som spilte basket. Sålen er faktisk laget for å gi spenst, og er ikke spesielt dårlig. Ikke god nok lenger til å spille basket i, men god nok til å bruke som gå-sko. Det er først de senere årene de har begynt å selge barnestørrelsene for fullt i Norge, bortsett fra novelty-baby-converse.

- mine første converse var mammas gamle basketsko.

Gammel 03-05-11, 13:37   #51
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker converse til alle bukser, sånne lange shorts (nei, ikke capri, det bruker jeg ikke, men sånne baggy greier), korte shorts, korte olaskjørt, joggebukser, you name it.

Min kjære er en godt voksen mann som fortsatt foretrekker converse til dress.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 17:38   #52
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Æsj at jeg allerede er gift, røde converse til bryllupskjolen høres akkurat passe rampete ut.

Gammel 03-05-11, 19:22   #53
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg bruker converse til alle bukser, sånne lange shorts (nei, ikke capri, det bruker jeg ikke, men sånne baggy greier), korte shorts, korte olaskjørt, joggebukser, you name it.

Jeg må innrømme at jeg hadde dødd littegrann dersom mannen trakk i dress og converse, altså.
:uhipp:

Gammel 03-05-11, 19:25   #54
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Jeg må innrømme at jeg hadde dødd littegrann dersom mannen trakk i dress og converse, altså.
:uhipp:

:hipp:

Gammel 03-05-11, 19:29   #55
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Min går i dress og svarte Adidas Superstar.

Gammel 03-05-11, 20:54   #56
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Da er dere også hippe, Tally.

Gammel 03-05-11, 21:15   #57
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Næmmen. Trodde jeg var den eneste med en sånn mann.

Joggesko har også forekommet. På 17 mai.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 21:22   #58
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg synes det er knallstilig! Altså, alt til sin tid, er det begravelse bruker han ikke converse.

Gammel 03-05-11, 21:23   #59
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Pfft. I min begravelse skal alle få gå med hva de vil.

Gammel 03-05-11, 21:26   #60
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er knallstilig!.

Jeg syns ikke det er noe fint i grunnen. Det er bare enda et irritasjonsmoment på 17. mai når jeg egentlig har nok med å trøkke meg inn i bunaden og lage fletter på jentene.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:39.