Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Yay or ney?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-11, 21:12   #41
Dixie
Aktiv

Dixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Dixie er litt kul
Standard

Sv: Yay or ney?

Den var absolutt godkjent! Nesten så jeg ikke skjønner at du ikke ser at du kler den selv.

Dixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 21:19   #42
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Definitivt yay!

Den var kjemperøff. Du kledde den godt.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 21:25   #43
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Den hadde hvertfall jeg brukt, satt fint på deg.

Gammel 30-04-11, 21:31   #44
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns du er veldig fin, men jeg likte ikke shortsen, og syns heller ikke du kledde den. Det har ingenting med din kroppsfasong å gjøre, men at jeg kan ikke se for meg noen kle det plagget der. Så en ney fra meg.

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Kjempekul!! Jeg elsker litt slik "surfejente" stil. Kanskje noe langt borte fra art og naturalista og det er derfor noen sier nay?

For det første, den er ikke "surferjente". For det andre, jeg er temmelig ney til både art, naturalista og det meste annet i den stilen, så det har absolutt ingen sammenheng.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 21:35   #45
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For å gjøre det enkelt,Tallulah sa alle de tingene jeg kunne sagt, så jeg sier bare : Siden du spør, ney.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 21:39   #46
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Yay!
Hvor er den kjøpt?
Kunne tenkt meg sånn selv, hvilken str. bruker du?

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 21:41   #47
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Yay!
Hvor er den kjøpt?
Kunne tenkt meg sånn selv, hvilken str. bruker du?

Den er fra Vero Moda, men 2 år gammel. Jeg bruker str. 36.

Gammel 30-04-11, 21:46   #48
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

...til hagearbeid og turer i skauen (med støvler)

Jepp.

Gammel 30-04-11, 22:10   #49
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Mannen synes den var fin.

Sist redigert av Trulte : 30-04-11 kl 22:18.
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 23:34   #50
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har jeg sagt at noen har kjerringrumpe, eller at de ikke kan gå med noen slags klær? Jeg sa at det ofte er faren hvis man har liten rumpe og bruker løs bukse, at den ser flat ut i stedet. Litt som dette, der jeg tror den lille stumpen hadde vært atskillig penere i noe tightere.

Nå føler jeg meg skikkelig misforstått og utsatt for lange tær, altså.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 23:37   #51
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan fint ha den. Du kan nemlig ha det meste. Men jeg er sikker på at noe mindre posete kler deg bedre. Stemmer for shorts til hagejobbing.

Gammel 30-04-11, 23:44   #52
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Har jeg sagt at noen har kjerringrumpe, eller at de ikke kan gå med noen slags klær? Jeg sa at det ofte er faren hvis man har liten rumpe og bruker løs bukse, at den ser flat ut i stedet. Litt som dette, der jeg tror den lille stumpen hadde vært atskillig penere i noe tightere.

Nå føler jeg meg skikkelig misforstått og utsatt for lange tær, altså.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 23:58   #53
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare et tips - IKKE google "old woman butt".

:my eyes, my eyes!:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 08:29   #54
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Ei veninne av meg har flat rumpe og hun gjør seg finere i løse klær. Når hun går i tighte klær er det ikke pent. Så spørs om du har liten rumpe eller flat...

Gammel 01-05-11, 10:16   #55
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Ei veninne av meg har flat rumpe og hun gjør seg finere i løse klær. Når hun går i tighte klær er det ikke pent. Så spørs om du har liten rumpe eller flat...

Min er både liten og flat. Og jeg går med tighte klær noen ganger.

Gammel 01-05-11, 13:45   #56
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Går nok bra. Hun jeg sikter til har er veldig tynn men vanlige hofter så ikke liten. Blir veldig fremtredende.

Gammel 01-05-11, 14:08   #57
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Går nok bra. Hun jeg sikter til har er veldig tynn men vanlige hofter så ikke liten. Blir veldig fremtredende.

Jeg har ikke hofter, heller. (Jeg tar det ikke så tungt, man har den kroppen man har.)

Gammel 01-05-11, 16:33   #58
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mye negativt kan man få ut av en olabukse som går til knærne, egentlig?
selvfølgelig kan du bruke den - akkurat riktig til norsk sommertemperatur og den satt veldig fint på din kropp.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.