|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Kontrollerer du kvitteringen når du handler mat?Jeg følger som regel med når varene slås inn. Hvis de ikke har en skjerm jeg kan følge med på, så ber jeg innimellom om kvitteringen. Men jeg syns det er sjelden det er så mange feil.
![]() |
#42 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kontrollerer du kvitteringen når du handler mat?Jeg sjekker aldri underveis, og tar aldri med med kvitteringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
![]() Sv: Kontrollerer du kvitteringen når du handler mat?Jeg sjekker ikke, synes det er litt småflaut å stå der og lese på den kvitteringen. Men ser jo nå at jeg burde sjekke.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Kontrollerer du kvitteringen når du handler mat?Jeg har blant annet opplevd at det var slått inn over 200 kroner for en liten pose sopp (de hadde visst en sopp som kostet så mye, men den jeg hadde tatt kostet kanskje 25), jeg har opplevd at andre ting har blitt liggende på vekta sånn at det har blitt 60 kroner ekstra, osv. osv. Det lønner seg å følge litt med. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|