|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg? | |||
| Ja |
|
63 | 29,44% |
| Nei |
|
98 | 45,79% |
| Har aldri kjøpt en brudekjole |
|
53 | 24,77% |
| Deltakere: 214. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Bunaden er dyrere enn min kjole til 3500 (som jeg solgte for 2700 urenset). Sist redigert av Dronningen : 13-04-11 kl 10:14. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Epikur
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Jeg leide brudekjole første gang jeg giftet meg, jeg betaler ikke 50 000 for et klesplagg jeg skal bruke en dag. Andre gangen jeg giftet meg brukte jeg bunad, og den koster jo litt, men brukes jo stadig vekk. Da jeg investerte i ny "voksen"-bunad, var snittprisen pr. gang jeg brukte konfe-bunaden nede i langt under 200,-.
|
|
|
#44 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Nei, jeg er ikke gift. Bunaden er nok mitt dyreste klesplagg, men den har jeg(heldigvis) ikke betalt selv. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Slett ikke. Jeg brukte en hvit kjole fra klesskapet, kjøpte en ny bluse-sak til å ha over, og sko på tilbud.
|
|
|
#47 |
|
flisespikker
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Forloveren min (Teofelia) sydde brudekjolen min, og jeg betalte ikke noe for den. Men om jeg den gangen (som nyutdannet 25-åring uten særlig mye penger) skulle ha kjøpt en kjole, så hadde det ikke vært snakk om å bruke mer enn et par tusen. Det ville ikke vært i nærheten av like dyrt som f.eks. bunaden min. (Nå er bunaden min også sydd som en gave til meg, da, men bare materialene kostet jo sikkert ganske mye.)
|
|
|
#48 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Nei - brudekjolen min var nok en av mine billigste kjøp i innkjøp - den var en kjole i thaisilke som jeg hadde kjøpt på 70 % rabatt hos HM - som min mor så sydde om. Jeg tror kjolen i innkjøp kostet 49 kroner eller så jeg
|
|
|
#49 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?
Etter den definisjonen er nok brudekjolen min det dyreste klesplagget mitt likevel.
|
|
|
#50 |
|
flisespikker
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Nå ser jeg etter hvert at det egentlig bare var spørsmål om hvilket plagg vi selv har brukt mest penger på, og jeg betalte jo altså hverken for brudekjole eller bunad. Jeg vet ikke hva som er det dyreste plagget jeg har kjøpt selv - kanskje sauepelsjakken min som jeg alltid bruker på nyttårsaften fordi det er så praktisk å ha plass til champagneflasken i lommen.
|
|
|
#51 |
|
Ute på tur
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Jeg har bunad og den er atskillig dyrere enn brudekjolen. Så den er nr 2, en smule dårlig investering med tanke på at den bare ble brukt en dag.
|
|
|
#52 |
|
Fortynnet
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Kjolen jeg giftet meg i, (som ikke var en brudekjole) kostet rundt 2000 tror jeg, og var ikke mitt dyreste plagg. Jeg har ikke bunad og skal ikke ha, så de dyreste klærne jeg har er nok skinnjakker og kåper. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Bunaden min er nok litt dyrere, men brudekjolen kommer på en god 2. plass.
|
|
|
|
#55 |
|
Off the map.
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?
Oi, du er den eneste jeg har hørt om som har kjøpt billigere kjole enn min. Min kostet 99,- på et crazysalg. Var ikke en brudekjole da, men en lang lys selskapskjole.
|
|
|
#56 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Bunaden er(heldigvis) dyrere enn brudekjolen.
|
|
|
#57 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Nah betalte 1500 kr for den. Ny
|
|
|
|
#58 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Ja, enn så lenge. Bunaden blir dyrere.
|
|
|
#60 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Er nok bunaden som er dyrest her i gården også. Brudekjolen kostet vel 1600 eller noe - og ble brukt to ganger (to feiringer altså, ikke to ulike bryllup.
|
|
![]() |
|
|